Kas segusiibrit oled puhastanud? Golf ei salli sitast siibrit ja hakkab siis veiderdama. Teine asi karterituulutuse torustik ja see "ufo" klapikambrikaane peal. Omal olid nad rõvedat rasva täis (külmalt sõitmise viga, ajapikku koguneb - ei pruugi üldsegi viidata vigasele kaanetihendile). Puhasta need ära ja vähemalt minul ravis see tühikäigu lainetamise ja lampi väljasuremise probleemi küll. "Ufo" kinnitub kaane külge kummitihendiga, ka see on tavaliselt väga otsas ning tasub vahetada. Lahtivõtmisel soovitan enne eemaldada klapikaane ning sealt alt ufo tihend puruks lõigata. Kui pealt välja sikutama hakkad siis võib stutsi ära murda. Õlikorgi ja klapikambrikaane tihend värskenda samamoodi kui seal ümber lekkimise jälgi näha on. Hetkel räägin siis vaakumivigadest, mis ise üle elanud juba olen.
Kui käimaminemine ka vaevaline on, siis mõõdaks jahutusvedeliku temperatuuri andurit ka. Hetkel pole mul autodata andmeid kuid testriga saad mõõta. Lambda andurit saab ka testriga mingil määral mõõta, kui näit on stabiilselt sama või muutub suhteliselt aeglaselt, on andur otsas. Proovi algul ka lihtsalt pistik lahti võtta, ning vaata kas asi paraneb. Samas see ei tohiks mõjutada käimaminemist? Käivitamisel musta tagant ei viska? See viitaks ülirikkale segule ning selle peasüüdlased võiks nagu olla temp. andur jne.
Siis on golfil palju toredaid releesid. Aju ja kütusepumba omad on vist nr 30 ja nr 167. Kui need enam oma eesmärki ei täida siis on ka jamasid palju.
Last but not least - oled kindel, et süüde paigas on ikka?

Enda masinal panin jagaja märki, ja sittagi ta käis. Ilmselt kunagi rihmavahetusega abivõll märki panemata jäetud ja hiljem lihtsalt jagaja kruttimisega korrigeeritud. Panin uuesti kõrva järgi paika ja nüüd läheb natukenegi edasi. Kuigi see GTI märk on küll rängalt vale auto külge sattunud minumeelest

Üks link ka.
http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=101400.0