Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 18.08.2025 19:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Õlikulu likvideerimine
PostitusPostitatud: 05.06.2010 19:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2003 09:06
Postitusi: 243
Asukoht: Tallinn, Valga
Tere

Audi 2.0 ABK mootor sööb isuga õli. Kui palju maantee otsi teha, siis suudab hooldusvälba jooksul kuni 2L õli ära kulutada. Tihendid peavad ja jahutusvedelik on puhas, eeldatavasti kaob õli läbi silindri (kuigi küünlad on ilusad, pruunikad). Klapisääre tihendid on vahetatud, probleem ei kadunud.
Pidasin mõttes plaani, et vahetaks ära õlirõngad ja klapi juhtpuksid. Surverõngad jätaks puutumata, sest silindrites on surved võrdsed ja head.
Kas vaid õlirõngaste vahetusest piisaks? Teatavasti uued surverõngad tahavad sissetöötamiseks silindrite hoonimist - need jätaks vahetamata, sest pole isu ja aega mootoriplokki hoonimisse kuhugi vedada. Kas uued õlirõngad, kui oluliselt pehmemad ja teise funktsiooniga detailid, vajavad ka tingimata silindrite hoonimist või hakkavad tööle ka ilma hoonimiseta?
Kuidas peaksin lähtuma klapi juhtupukside vahetamise küsimusse? Kas uued juhtpuksid võin võtta standardmõõdus? Mida tähendab juhtpuksidel üldse remontmõõt? Juhtpuks on oluliselt pehmemast metallist kui klapp, mistõttu klapp ei tohiks kuluda ja peaks piisama vaid juhtpuksi vahetamisest - ja mis vahetatava juhtpuksi mõte ju ongi!? Või tuleb klapid uute remontmõõdus juhtpukside järgi mõõtu lihvida?

Tahan nö säästuvarianti teha, sest raha ei raatsi vana auto peale enam raisata, kes teab kaua teda enam üldse on.
Tänud ette neile, kes viitsivad kaasa mõelda!


Viimati muutis rau1, 05.06.2010 19:25, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õlikulu likvideerimine
PostitusPostitatud: 05.06.2010 19:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.01.2005 00:24
Postitusi: 711
Asukoht: Tallinn-Keila kiirliin
Kui säästuvariant, siis odavam ja lihtsam on aegajalt seda õli juurde valada...

_________________
Firebird '83, AZLK 412IE '72, WJ 4,7 '01, Q7 4,2TDI '07, Stella ja Bauhausi aiakäru


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õlikulu likvideerimine
PostitusPostitatud: 05.06.2010 19:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2003 09:06
Postitusi: 243
Asukoht: Tallinn, Valga
Kui mul on palju Tallinn - Valga otsi ja järgmine õlivahetus tuleb ette paari kuuga, siis teeksin remondi maksumuse tagasi veel sel aastal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õlikulu likvideerimine
PostitusPostitatud: 05.06.2010 19:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.01.2005 00:24
Postitusi: 711
Asukoht: Tallinn-Keila kiirliin
Sügavad vabandused adminnidele offtopicu eest aga... sa sõitsid varem punase B4 avandiga või beezi C4 A6'`ga?

_________________
Firebird '83, AZLK 412IE '72, WJ 4,7 '01, Q7 4,2TDI '07, Stella ja Bauhausi aiakäru


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õlikulu likvideerimine
PostitusPostitatud: 05.06.2010 19:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2003 09:06
Postitusi: 243
Asukoht: Tallinn, Valga
Ei, kindlasti mitte. Püsigem teemas!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õlikulu likvideerimine
PostitusPostitatud: 07.06.2010 00:59 

Liitunud: 22.09.2009 10:16
Postitusi: 90
rau1 kirjutas:
Ei, kindlasti mitte. Püsigem teemas!

Sooviks teada see 2l õli läheb umbes mis km välba peale ,endal isal audi a6 03a oam mis sööb samuti õli kuid samas hooldusraamatus kirjas ,et see igati normaalne kui vahepeal juurde nõuab!
Et ehk polegi asi nii hull kui arvad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õlikulu likvideerimine
PostitusPostitatud: 07.06.2010 10:42 

Liitunud: 07.04.2003 15:13
Postitusi: 145
Asukoht: Tln
Kirjas ju, et hooldusvälba peale, ehk siis 10-15 tuh., olenevalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õlikulu likvideerimine
PostitusPostitatud: 07.06.2010 18:02 

Liitunud: 22.09.2009 10:16
Postitusi: 90
mike kirjutas:
Kirjas ju, et hooldusvälba peale, ehk siis 10-15 tuh., olenevalt.

10-15tuhande peale 2l õli vana auto kohta ma arvan pole palju kui lisa nõuab aga noh vb ma lihtsalt loll ärge näkku lööge lihtsalt arutan aga samas kui sa sõidad paari kuuga 10-15k maha siis veits kulukas küll :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õlikulu likvideerimine
PostitusPostitatud: 14.06.2010 20:33 

Liitunud: 21.04.2005 15:00
Postitusi: 113
Asukoht: Kristi:ne
Mis õli sa yldse kasutad?

_________________
.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õlikulu likvideerimine
PostitusPostitatud: 14.06.2010 21:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Mis on tehase õlikulu norm antud utole? Ma arvan, et rohkem kui 2l/10 000 km. Vaata manuaalist järgi.
Millist õli kasutad? xW30 ja xW40 võiks vahetada xW50 või xW60 vastu. See tähendab vähe kallimat nn Racing õli kuid see õli on ka kuumalt märgatavalt viskoossem. Samas kui hästi otsida saab seda racing õli 100-150 eek/liiter.

Sinu toodud õlikulu koha pealt ma midagi mootoriga ette ei võtaks. Jutt et Audid kohati armastavadki õli peale rüübata ei ole laest võetud.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õlikulu likvideerimine
PostitusPostitatud: 16.06.2010 02:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.12.2008 02:57
Postitusi: 627
Asukoht: Tallinn
Ma ise küll mootoritega ei tegele aga ma tüütasin tööjuures mehaanikuid ning siin mõned mõtted:

Kui kord kolvid mootorist väljas, siis tuleks ikka kõik rõngad ära vahetada pluss hoonida, sest vanu surverõngaid on täpselt oma sissetöötanud radadesse võimatu tagasi saada ning asi võib hoopis hullemaks minna. Hoonimine iseenesest on sellise mahuga remondi kõrval üsna pisiasi ning selleks ei ole vaja plokki kusagile viia. Hoonitakse trelli otsa käiva korstnapühkijaharja moodi asjaga, millega saab silindrid auto peal üle käia.

Esimese asjana võiks muidugi kindlaks teha, kuhu ikkagi õli kaob. Miks kahtlustad klapi juhtpukse? Kas klapisääretihendite vahetamisel ilmnes klappide ja juhtpukside vahel lõtk? Sellisel juhul on õli kadumise põhjus neis puksides. Kui tahad vanad klapid jätta, siis tuleks uued puksid võtta remontmõõdus ning nende avad lasta klappide järgi parajaks töödelda. Remontmõõdus puksi ava on varuga väiksem ning see ava lõigatakse kulunud klapisäärele vastavaks - töödeldakse pukse, mitte klappe.

Õlikadu võib põhjustada veel näiteks umbes karterituulutus.

Eks see interneti teel mootori remont paras komöödia ole aga ehk abiks ikka.

_________________
BMW 540 SUPERCHARGED! + Mazda 626 + Frontera TURBO


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7