Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 12.05.2025 01:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga
PostitusPostitatud: 01.06.2012 15:04 

Liitunud: 10.01.2012 00:17
Postitusi: 104
Tervist, mure selline et, kui sõidad autoga, ning lased gaasi maha, sisi auto sureb täiesti lampi välja, peab kähku neturaali peale panema et tööle panna, millest tingitud selline väljasuremine ? Kas võib kütusefiltris midagi viga olla või mingi andur jamab ?
Auto 2003 aasta, ning 150k läbisõiduga.

Terv.
Madis


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga
PostitusPostitatud: 01.06.2012 18:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Nukkvõlli asendi andur on see mis tavaliselt lampi välja suremist põhjustab aga siis enamasti ta kohe tööle uuesti ei lähe vaid peab mingi aja ootama.
Muidugi võib ka midagi muud olla aga seda on foorumi teel raske diagnoosida.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga
PostitusPostitatud: 02.06.2012 11:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
nukkvõlli andur ei tähenda mitte midagi. sa võid selle küljest ka visata, auto töötab ikka.
pigem on väntvõlli andur, aga kuna tegu commonrailiga, siis on põhjust alustada küttefiltrist, õigemini sellest vee väljalaskmisest.
Esimese asjana tuleks vaadata, mis vigu räägib arvuti, aga üldiselt selliste asjadega käivad kaasa ka mootoritule süttimised ja muud märgutuled. Kui neid ei ole, on viga mehaaniline ja auto juhtaju ei saa sellest aru.
Diisli puhul saab mittekäimise juures kõigepealt kolada vaakumite kallal, kas need on seal, kus nad olema peavad, siis kontrollida kõik klambrid üle, ega mõni ei ole lõdvaks läinud ja vooliku ära nihutanud..
Fordiga kogemus puudub, kuid sarnased sümptomid olid, kui küttefilter enam kütust läbi ei lasknud ja veakoode loopis rail'i surve kohta. Ehk siis kütuselatis oli sisuliselt vaid õhk. Lõppes see asi siis filtri ja 2 pihusti vahetusega. Muidugi kõrgsurvepump hakkas ka väsima.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga
PostitusPostitatud: 02.06.2012 16:17 

Liitunud: 10.01.2012 00:17
Postitusi: 104
Aga see asi käigukastiga ei saa seotud olla ?
Tänud vastute eest juba.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga
PostitusPostitatud: 02.06.2012 21:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
mario. kirjutas:
nukkvõlli andur ei tähenda mitte midagi. sa võid selle küljest ka visata, auto töötab ikka.

Aga miks ma siis vähemalt 5 korda teeääres seisin ja ootasin kuni auto uuesti käima läheb? :D Mondeol ei saa sa nukkvõlli asendi andurit minema visata, see on väga levinud probleem neil ja aitab ainult selle vahetus. Maksis miski 500 krooni vanas rahas ja lampi välja suremisel on see põhjus number üks.
Võibolla mõnel teisel autol võid sa selle minema visata aga Mondeo diislil põhjustab vigane nukkvõlli(mitte väntvõlli) asendi andur suvalisel ajal välja suremist.
Ma ei aja niisama käo jaani vaid kõik on ise läbi kogetud. :) Olen aastate jooskul praktiliselt kõik Mondeo tüüpvead läbi kogenud ja nii mõnegi euro remondi peale kulutanud. Isegi autolehe artiklis on see nukkvõlli asendi anduri probleem välja toodud.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga
PostitusPostitatud: 05.06.2012 12:12 

Liitunud: 10.01.2012 00:17
Postitusi: 104
Kas selle nukkvõlli asendi anduriga kaasneb ka mootoritule süttimine armatuuris ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga
PostitusPostitatud: 05.06.2012 15:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
madis' kirjutas:
Kas selle nukkvõlli asendi anduriga kaasneb ka mootoritule süttimine armatuuris ?

Ei kaasne(vähemalt ei mäleta küll), lihtsalt sureb suvalisel ajal välja ja enamasti siis kohe käima ei lähe. Ootad natuke ja läheb jälle käima ja töötab nii nagu peab seni kuni jälle välja sureb. Ise sai ikka niimoodi maantee ääres passitud ja oodatud ning ka korra kaubanduskeskuse ees tegi sellist pulli, pidin autost välja hüppama ja auto ise parkimiskohale lükkama. :D
Suht levinud probleem on see ja andurit on väga lihtne vahetada. Korra vahetasin ära ja pole probleemi enam olnud, võibolla on uued andurid kuidagi paremad kui need mis tehasest külge pandi.

Muidugi tasuks kuhugi diagnostikasse minna, siis saad kindlalt teada milles asi, võib ka mingi muu probleem olla.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga
PostitusPostitatud: 05.06.2012 18:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Tanel kirjutas:
Kas see on see 96kw disla ?

Paar korda olen kuulnud, et selle mootori tüüpiline pihustite teema väljendub kohati nii. Ja aega mööda aina hullemaks läheb.

Pole vahet kas 66, 85, 96KW, kõigil neil on pihustite probleemid kui solkkütust saavad, lihtsalt 96kW mootor on vist kõige rohkem levinud.
Pihusti probleemiga peaks mootori tuli põlema minema ja auto "limp home mode-i" minema ning turbo rõhku hakkatakse piirama.
Välja nad enamasti ei sure, lihtsalt suurema koormuse juures lööb turbo tagant ära ja eelsüüteküünla tule vilkuma ning mida aeg edasi seda hullemaks läheb, seni kuni lõpuks üldse sõita enam ei saa.

Järjekordselt ise kõik läbi kogenud. :D

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7