Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 22:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 922 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 62  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 16.05.2012 09:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.11.2004 14:14
Postitusi: 97
Asukoht: tallinn
Otsin siis ka osavat remondimeest. Autoks vw g3 ja vaja vahetada esimene amordipadi, tuvastada automaatkasti õlileke ja selgitada põhjus miks tagumine trummelpidur peal on.
Asukoht tallinnas või selle ümbruses ja soovitavalt õhtupoolne aeg.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 18.05.2012 21:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
edvin0212 kirjutas:
Pealkirjaks võiks öelda anomaalia esisillas.

Ühesõnaga kõik algas peale seda, kui panin madaldused originaal amordile ja 17 tolli valukad. Algul käisid rooli keeramisel mingi kraksud ees amortide juurest. Hetkel seis selline, et pöörates käib haige pauk vahest läbi. Mis võib olla valesti amordi juures vahetatud ? Kas vedru ise või pigem amordi kann või tugilaager ?

Järgmiseks on see, et vahetasin kettad ja klotsid ees ära. Esimesed 200m oli kõik korras, kuid järsult läks rool viltu ja nüüd hoiab auto sirgelt sõites rooli kõveralt. Väljast vaadates on näha, et kui rool otseks pöörata, siis kundepoolne ratas sirge, aga juhipoolne oleks justkui natuke vasakule pööratud ( ja see ei tundu vaid ongi nii ). Milles probleem ?

Plus ma arvan, et sellepärast, et üks ratas siregelt ja teine kõver, siis sellest võib ka tingitud olla, et pöörates väiksel kiirusel on vahest imelik kolksumine ees ja siuke tunne nagu miskit nihkus kohalt ära ( nagu oleks terve esisild korraks paigast läinud ja koheselt tagasi tulnud) Või millest võib selline asi olla ?

Auto käis kuu aega tagasi sillastendis ja vahetatud sai juhipoolne rooliots, roolivarras, sarniir ja samuti sai tehtud sillastend, kuid nüüd tundub, et asi väga kiirest väga P*rse läinud.

Rooliotsad kõik kinni, vedru pole pooleks? Latt ei kolksu?

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 20.05.2012 13:17 

Liitunud: 05.05.2012 14:41
Postitusi: 19
Mis pahtlit kasutada plastikust iluvõre korral? Oleks vaja täita 2 auku


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 21.05.2012 09:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.08.2006 14:01
Postitusi: 363
Kuidas klassiku lada uksi kõige parem oleks reguleerida? 2 ust sain põhimõtteliselt käima, aga üks esimene uks on täiesti ulme. Prussiga tuleks vist peksta uste hingede pihta, aga jääks nagu esimesse astmesse ning ei saa aru, mida täpselt tegema peaks. Eest on nagu kaugus ja vahe paigas, aga tagant kinni lüües jääb korralik vahe sisse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 21.05.2012 12:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Suska kirjutas:
Kuidas klassiku lada uksi kõige parem oleks reguleerida? 2 ust sain põhimõtteliselt käima, aga üks esimene uks on täiesti ulme. Prussiga tuleks vist peksta uste hingede pihta, aga jääks nagu esimesse astmesse ning ei saa aru, mida täpselt tegema peaks. Eest on nagu kaugus ja vahe paigas, aga tagant kinni lüües jääb korralik vahe sisse.

Tehas on ettenäinud , et neid reguleeritakse suure quvadaga.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 21.05.2012 14:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.01.2010 22:08
Postitusi: 1334
Asukoht: Tartu
No-Fear kirjutas:
killer666 kirjutas:
No-Fear kirjutas:
Tere
Masin on Golf 3 1.9 Tdi 66kW
probleem selles et rool käib päris raskelt (loe peaaegu nagu seda polekski). Täna käisin veermikukontrollis ja sealt öeldi et latt korralik aga võimukohta mees ei osanud midagi öelda.
Küsimus ongi selline et mis viga võib olla et ta niiraskelt käib ja miks ta undab kui rooli keerata, ja kui raske on võimuvahetamine kui seda oleks vaja teha?

Ette tänades Janek.


Kui ta keerates undab , siis v6ib olla , et õli on vähe ja õli on vahtu läinud , aitab kui õli lisada.


Kusjuures... Õli on seal olemas isegi natuke üle normi...
Aga ma olen kuulnud viimasel ajal sellist juttu et golf3-des peaks olema roheline roolivõimu õli aga mul on arvataasti punane sees et,kuidas seda vedeliku kõike süsteemist välja saada?

Ette tänades Janek


Pumba juurest voolikud lahti.
Ise kallasin sinna toiduõli enda audi 80-l. Ühe tuttava e30 käis ka rool raskelt ja pani toiduõli juure ja hakkas kergelt käima.

_________________
lihtsalt ei koti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 27.05.2012 00:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.11.2005 17:22
Postitusi: 514
Asukoht: tallinn
nii mure siis järgmine et sai e36 ele paigaldatud e46 el. vent akna mootorid , nüüd aga oleks vaja süsteem tööle saada läbi e36 org. nuppude. mootorist tuleb välja 2 juhet mis on siis ´avamiseks ühtepidi + ja - ning sulgemiseks teist pidi . lülitis on 4 juhet .
vool salongi tuleb läbi kaitsme otse akult . nüüd siis vaja sinna vahele veel releed ? millist ? ja kuidas juhtmed vedada et asi toimiks ?

_________________
Bayerische Motoren Werke AG


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 28.05.2012 09:58 

Liitunud: 14.11.2009 17:00
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
Huvitaks variandid kuidas lahendada tekkivat probleemi 2-massilise hoorattaga. Hakkab teine otsa sama, autoks Astra G 2.0 dti / 74kW.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 28.05.2012 13:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
maxtor's kirjutas:
Huvitaks variandid kuidas lahendada tekkivat probleemi 2-massilise hoorattaga. Hakkab teine otsa sama, autoks Astra G 2.0 dti / 74kW.


Kas vahetad ära v6i keevitad kokku.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 28.05.2012 17:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.12.2011 00:48
Postitusi: 1063
Autoks E38. probleem elektroonikaga. asi küll ei sega midagi aga silmale häiriv. ükskõik millise nupu vajutusega läheb kõik valgustus tuhmimaks - seniks kuni nupp lahti lasta. veidi kõvemalt muusikat kuulates hakkab bassi rütmis vilkuma valgus jms. Autol pole mingeid subwoofereid ega makke välja vahetatud. keegi on sellise asjaga kokku puutunud ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 28.05.2012 17:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
edvin0212 kirjutas:
Pealkirjaks võiks öelda anomaalia esisillas.

Ühesõnaga kõik algas peale seda, kui panin madaldused originaal amordile ja 17 tolli valukad. Algul käisid rooli keeramisel mingi kraksud ees amortide juurest. Hetkel seis selline, et pöörates käib haige pauk vahest läbi. Mis võib olla valesti amordi juures vahetatud ? Kas vedru ise või pigem amordi kann või tugilaager ?

Järgmiseks on see, et vahetasin kettad ja klotsid ees ära. Esimesed 200m oli kõik korras, kuid järsult läks rool viltu ja nüüd hoiab auto sirgelt sõites rooli kõveralt. Väljast vaadates on näha, et kui rool otseks pöörata, siis kundepoolne ratas sirge, aga juhipoolne oleks justkui natuke vasakule pööratud ( ja see ei tundu vaid ongi nii ). Milles probleem ?

Plus ma arvan, et sellepärast, et üks ratas siregelt ja teine kõver, siis sellest võib ka tingitud olla, et pöörates väiksel kiirusel on vahest imelik kolksumine ees ja siuke tunne nagu miskit nihkus kohalt ära ( nagu oleks terve esisild korraks paigast läinud ja koheselt tagasi tulnud) Või millest võib selline asi olla ?

Auto käis kuu aega tagasi sillastendis ja vahetatud sai juhipoolne rooliots, roolivarras, sarniir ja samuti sai tehtud sillastend, kuid nüüd tundub, et asi väga kiirest väga P*rse läinud.



t6sta esiots 6hku , loksuta vahetatud pool yle, ja tseki ka tagasillas vidinaid,äkki m6ni laager annab loksuma, seegi ajab rooli kõveraks, 1 variant mis veel keerates ragisema annab on vedru, minu teada annab neid ka valesti panna, omal juhtus nii et vedru oli kuidagi kaardus peal ja käis vastu koopaseina pöörates, samuti kiskus rooli viltu.

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 31.05.2012 19:17 

Liitunud: 30.08.2005 01:18
Postitusi: 71
kes tartus e36 tagasillas silikoon puksid ära vahetaks? ja mis maksab?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 31.05.2012 22:15 

Liitunud: 14.03.2010 21:45
Postitusi: 19
Asukoht: Jõgevamaa
Kas 2.0 mootorile sobib 1.8 moto katalüsaator ??


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 01.06.2012 15:46 

Liitunud: 11.04.2003 15:38
Postitusi: 25
Asukoht: Tallinn
Toyota Corolla E11 kerel lekib bensiinipaak. (keskkohast valtsi juurest, ilmselt tüüpviga)

Kas seda on mõtet keevitada, kui on siis kes seda teeb, ja kui teeb, siis mis raha eest? Lammutuses kas paake pole või siis lähevad nad iga hetk samamoodi läbi, uus maksab minimaalselt ca 130 euri. Vahetuse hinnaks öeldi kuskil 50 euri. Eriti ei vaimusta 180 euri välja köhida selle nalja eest vanale autole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko
PostitusPostitatud: 01.06.2012 20:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.11.2008 16:14
Postitusi: 2382
Asukoht: jüri
Keegi tallinnas või ligidal pühapäeval või järgmine nädal esituled+suunad kiletaks ära? Ei taha ise asja peeti keerata.

_________________
Veo-ja sõiduautode remont
Hooldus-ja värvitööd. http://www.pettompluss.ee/
Uued rehvid ning rehvitööd.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 922 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 62  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7