Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed koos!
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=54&t=12924
46. leht 62-st

Autor:  Siim [ 30.06.2014 01:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

jep

Autor:  Pudrildo [ 30.06.2014 15:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

Toyota Corollal piduriklotsid nii läbi, et metall juba käib vastu metalli. Remonditöökotta sõites kiilus midagi vasaku esiratta pidurisüsteemis nii kinni, et ratas enam edasi ei liigu. Jõuga katsetama ei hakka.
Kui keegi mobiilne remondiäss ringi liigub Rocca al Mare keskuse kandis, siis võiks korra tungrauaga otsa üles tõsta, ratta alt võtta ja kinnikiilunud süsteemi vabastada, nii et saaks omal käel edasi sõita remonditöökotta.

Sama inimene võib ka pidurid korda teha (ehk siis klotsid ära vahetada), kui soovi on.

Autor:  highrankin [ 02.07.2014 15:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

Tagumisel pidurisadulal on silindri sisse surumiseks vaja keerata. On seda kuidagi koduste vahenditega võimalik teha?

Autor:  Siim89 [ 02.07.2014 15:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

Kullinokad kätte ja üks keerab ja teine surub samal ajal silindrile peale ja peaks minema küll. Muidugi peab silindri pind olema puhas ja roostevaba, muidu tõmbab kummi kaasa juhul kui kinni on mädanenud.

Autor:  kj [ 03.07.2014 23:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

Pitskruvi või kullinokad lihtsalt.

Mure ka:

Kia Sorento 2.4 ? bensukas

Mootoril jõud täiesti kinni, üle 2000 rpm ei läinud, ei sõitnud üldse. Kütusepump oli kehva ja esimene kollektori küljes olev katt kinni põlenud, uus pump sees kogu komplektiga (mõistlik bensiinifiltri süsteem neil muideks :kill ) ja katt tühjaks löödud, kõik kokku pandud, ja enam käima ei lähe, ei luba isegi õhupuhastisse stardiabi lastes. Peale kati tühjaks löömist siis ei käivitu üldse enam, vaevalt see küll sinna puutub, aga infoks. Säde on olemas.

Kas on siis nüüd mingi uus viga tulnud, et pihustid ei avane näiteks või mida veel vaadata ? Homme tuleb diagnostik, aga kuulaks mõtteid.

Lisaks küsiks veel, et kui palju bemmil jäik visko mootori jõudu piirab, kas persedüno järgi on aru saada ?

Autor:  Sten-Martin [ 04.07.2014 01:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

Annab tunda küll,kui palju sõltub mootori jõudlusest.

Autor:  VallatuTorpeedo [ 06.07.2014 12:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

1992 MB W124 200 D, man 5. käiku. Sidur ei lahuta enam. Alguses oli nii, et linnasisestel otsadel vahetas kaunilt. Samas kui mõne pikema otsa ette võtsin a'la Tallinn-Tartu-Tallinn ette võtsin siis Tallinnasse tagasi jõudes ei lahutand enam. Järgmine päev oli korras (kui eelneval õhtul ka vähe pedaali pumbatud sai). Sõidumaa järjest lühenes, enam ei lahuta üldse. Räägitakse, et piduri ja sidurivedeliku anumad on ühendatud. Pidurivedeliku tase üle maxi.

Ootan pakkumisi, kes teeks korda, mis võiks viga olla ja palju sinu kui remondimehe töö maksaks. NB! Vajalik eelnev kogemus antud autoga või raudpolt teadmine, mis on viga. (st mitte nii, et auto lammutatakse laiali ja pärast ei saagi aru, mis häda :D )

Pakkumised PSi!

Autor:  eclipse [ 06.07.2014 12:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

Keera kasti küljest töösilinder ära ja vaata mis karul kõhus.

Autor:  VallatuTorpeedo [ 06.07.2014 12:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

Saab selle kergelt kätte?

Autor:  rait183 [ 13.07.2014 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

Küsin targemate käest kas e39 tavalised ja m tech õhkpadjad on samasugused või erinevad?
Siit vaadates tundub, et on samad: http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... #1095082_1
Samas olen kuulnud ja lugenud kuskilt, et on erinevad. Oskab keegi täpsemalt rääkida?
Küsin sellepärast, et tavalisi patju on kergem leida ja ilmselt palju odavamad ka.

Autor:  EnricoN [ 06.08.2014 11:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

Keegi B4 õõtsapuksid vahetaks ära?

Autor:  mj6u [ 06.08.2014 12:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

rait183 kirjutas:
Küsin targemate käest kas e39 tavalised ja m tech õhkpadjad on samasugused või erinevad?
Siit vaadates tundub, et on samad: http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... #1095082_1
Samas olen kuulnud ja lugenud kuskilt, et on erinevad. Oskab keegi täpsemalt rääkida?
Küsin sellepärast, et tavalisi patju on kergem leida ja ilmselt palju odavamad ka.


M-paketi omad peaks madalamad olema.

Autor:  Palkar [ 07.08.2014 02:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

Keegi teab Tallinnas eraisikut/firmat kellel oleks Nissan Consult II diagnostikaseade? Fakto Autos on kindlasti olemas aga ehk keegi teab mõnda teist kohta.

Autor:  lilander [ 16.08.2014 11:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

Märjamaa piirkonnas meest leiduks, kes saaks volvo S60 D5 automaat (2002a) veakoode lugeda sellel nädalavahetusel? Auto lihtsalt enam ei käivitu. Starterit järgi ei võta, aku sai uus ostetud.

537337 95

Autor:  kj [ 08.09.2014 13:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Vastus kõigile teie küsimustele-osavamad remondimehed ko

A8 D2 3.7.

Peale starteri juhtme läbimädanemist (kuigi ilmselt pole seotud sellega) ei tööta enam pill, kui kütust on umbes alla veerandi paagi, kui juurde panna, siis toimib kõik. On tal ehk paak mitmeosaline ja seal mingi pump veel, mis pumpab ühest poolest teise ?

46. leht 62-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/