Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Land Rover Discovery 3.9 V8 käivitusprobleem
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=54&t=102191
1. leht 1-st

Autor:  Raiko112 [ 13.11.2012 14:04 ]
Teema pealkiri:  Land Rover Discovery 3.9 V8 käivitusprobleem

Tervist
Autoks on siis Land rover discovery 1 3.9 V8 EFI mootoriga. Käigukast automaat.
Nimelt piinanud mind juba pikka aega selline mure et auto ei taha käivituda. Pikapeale küll käivutub, kuid raskelt.
Erilist vahet pole kas mootor on külm või soe ikka tuleb "kedrata" oma 3-8 sek. Oli aeg kus märkasin, et käivitub kergemalt kui on üleöö seisnud.
Kui mootor välja suretada ja kohe uuesti proovida, siis probleemi ei ole käivitub poolest pöördest. Kui teen ka väga lühikesi otsi(500m sõidud) siis hakkab normaalsemalt käivituma, kuni esimese pikema sõiduni. Aitab ka see kui aitan gaasipedaaliga natuke(vähendab ketramist 3-4 sekundile. Ilma 10+)

Ära olen vahetanud siis: küünlad, küünlajuhtmed, süütepooli, jagaja kaane, jagaja rootori, jagaja vaakumklapi (inglis k. "Vacuum advance unit"), kütusefiltri, vahetanud ja kontrollinud vaakumvoolikud, puhastanud karterituulutuse, kasutanud paar purki pritsepea puhastajat. Sai ka tühikäigumootorit loputatud korralikult vahendiga. Midagi kindlasti veel mis hetkel ei tule meelde.
Hetkel üks väljalaske kollektori ja ploki vaheline tihend ka lekib, kui see peaks rolli mängima.
Käisin ka kohaliku mehhaniku juures oma murega. Kuna auto töötas kohapeal ka üsna rahutult sai lastud seda ka kontrollida. Olla siis töödanud liiga rikkalt ja ta oli kütusesegu paika keeranud. Kõrvaga õeldes töötab nüüd tühikäigul tõesti veidi paremini, kuid käivitub ikka raskelt.
Kontolliti ka starterit ja õeldi, et sellega on ka korras.
Käivitama hakates vahest pooks nagu starteri sekundiks kinni ja seejärel käijab juba kiirelt, kuni lõpuks siis käivitub. See võib samas olla ka üldse teine mure, mis ei ole sellega üldse seotud. Mõni on küll õelnud et ehk vajab suuremat akut, kuid auto peaks ju tööle minema isegi kui aeglaselt ketrab ?

Teine mure piduritega.ABS-ga varjant. Kõik õhutatud ja kuskilt ei leki. Üsna kehvalt võtavad ja mingist hetkest vajuta palju tahad rohkem ei pidurda. Kumb siis läbi on kas peasilinder või vaakumvõimendi või üldse miski kolmas?

Loodan et seletasin piisavalt põhjalikult, ehk oskab keegi siis nõu anda. Muidu tuleb tee võtta ette jälle mõnda remonditöökotta. Hea meelega hoiaks kokku ja ei maksaks neile ulmesummasi :P

Tänud aitajatele ette!

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/