Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 12:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Land Rover Discovery 3.9 V8 käivitusprobleem
PostitusPostitatud: 13.11.2012 14:04 

Liitunud: 15.09.2004 22:22
Postitusi: 52
Asukoht: Valga
Tervist
Autoks on siis Land rover discovery 1 3.9 V8 EFI mootoriga. Käigukast automaat.
Nimelt piinanud mind juba pikka aega selline mure et auto ei taha käivituda. Pikapeale küll käivutub, kuid raskelt.
Erilist vahet pole kas mootor on külm või soe ikka tuleb "kedrata" oma 3-8 sek. Oli aeg kus märkasin, et käivitub kergemalt kui on üleöö seisnud.
Kui mootor välja suretada ja kohe uuesti proovida, siis probleemi ei ole käivitub poolest pöördest. Kui teen ka väga lühikesi otsi(500m sõidud) siis hakkab normaalsemalt käivituma, kuni esimese pikema sõiduni. Aitab ka see kui aitan gaasipedaaliga natuke(vähendab ketramist 3-4 sekundile. Ilma 10+)

Ära olen vahetanud siis: küünlad, küünlajuhtmed, süütepooli, jagaja kaane, jagaja rootori, jagaja vaakumklapi (inglis k. "Vacuum advance unit"), kütusefiltri, vahetanud ja kontrollinud vaakumvoolikud, puhastanud karterituulutuse, kasutanud paar purki pritsepea puhastajat. Sai ka tühikäigumootorit loputatud korralikult vahendiga. Midagi kindlasti veel mis hetkel ei tule meelde.
Hetkel üks väljalaske kollektori ja ploki vaheline tihend ka lekib, kui see peaks rolli mängima.
Käisin ka kohaliku mehhaniku juures oma murega. Kuna auto töötas kohapeal ka üsna rahutult sai lastud seda ka kontrollida. Olla siis töödanud liiga rikkalt ja ta oli kütusesegu paika keeranud. Kõrvaga õeldes töötab nüüd tühikäigul tõesti veidi paremini, kuid käivitub ikka raskelt.
Kontolliti ka starterit ja õeldi, et sellega on ka korras.
Käivitama hakates vahest pooks nagu starteri sekundiks kinni ja seejärel käijab juba kiirelt, kuni lõpuks siis käivitub. See võib samas olla ka üldse teine mure, mis ei ole sellega üldse seotud. Mõni on küll õelnud et ehk vajab suuremat akut, kuid auto peaks ju tööle minema isegi kui aeglaselt ketrab ?

Teine mure piduritega.ABS-ga varjant. Kõik õhutatud ja kuskilt ei leki. Üsna kehvalt võtavad ja mingist hetkest vajuta palju tahad rohkem ei pidurda. Kumb siis läbi on kas peasilinder või vaakumvõimendi või üldse miski kolmas?

Loodan et seletasin piisavalt põhjalikult, ehk oskab keegi siis nõu anda. Muidu tuleb tee võtta ette jälle mõnda remonditöökotta. Hea meelega hoiaks kokku ja ei maksaks neile ulmesummasi :P

Tänud aitajatele ette!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7