Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

K: 2.5 TDS automaat
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=54&t=103406
1. leht 1-st

Autor:  Haata [ 30.11.2012 18:11 ]
Teema pealkiri:  K: 2.5 TDS automaat

Küsimus siis selline et kui ma tahaks panna automaat käigukastilt pärit mootori manuaal käigukasti otsa kas siis on vaja hooratas ka tasakaalustada või on lihtsalt vahetamise vaev?

küsimus nr 2

Kui võtta ühelt tds`ilt pump ja panna teisele kas siis on vaja ka uude seadesse panna?

Autor:  amordipüstak [ 30.11.2012 18:19 ]
Teema pealkiri:  Re: K: 2.5 TDS automaat

Kõik asjad on eraldi juba tasakaalus , ega see sul gaz 53 pole.

Manuaalil on vända otsas laager , automaadil pole, tuleb jägida ja vajadusel kas panna või ära võtta. Ma korra tund aega üritasin automaadile mootorit otsa saada , no ei lähe. Lõpuks avastasin, et laager oli ununed vända otsa :D:D

Autor:  Haata [ 30.11.2012 18:23 ]
Teema pealkiri:  Re: K: 2.5 TDS automaat

amordipüstak kirjutas:
Kõik asjad on eraldi juba tasakaalus , ega see sul gaz 53 pole.

Manuaalil on vända otsas laager , automaadil pole, tuleb jägida ja vajadusel kas panna või ära võtta. Ma korra tund aega üritasin automaadile mootorit otsa saada , no ei lähe. Lõpuks avastasin, et laager oli ununed vända otsa :D:D

Ühesõnaga et siis ongi aind vahetamis vaev? ja seda laagrit tuleb jälgida

Autor:  amordipüstak [ 30.11.2012 18:25 ]
Teema pealkiri:  Re: K: 2.5 TDS automaat

Jah ja kui sul on automaadi mootor, siis puudub see laager seal vända augu sees. Ja igaks juhuks mainin ära , et seal peab laager olema. Kui ei ole, siis tuleb see leida , muidu ilmselt tuleb mingi pahandus.

Autor:  Haata [ 30.11.2012 18:27 ]
Teema pealkiri:  Re: K: 2.5 TDS automaat

amordipüstak kirjutas:
Jah ja kui sul on automaadi mootor, siis puudub see laager seal vända augu sees. Ja igaks juhuks mainin ära , et seal peab laager olema. Kui ei ole, siis tuleb see leida , muidu ilmselt tuleb mingi pahandus.

Ei noh mul kaks autot 2.5tds ja ei viitsi pumpadega nussida ja vahetaks mootorid ära

Autor:  amordipüstak [ 30.11.2012 18:33 ]
Teema pealkiri:  Re: K: 2.5 TDS automaat

Noh kõikse värdjam asi mootorivahetuse juures on õliradika torude ühendamine filtri kopsiku külge. Sinna ei pääse kuidagi ligi. Hea oleks kui saaks nii teha , et nad jäävad külge , aga vist nii ei saanud.

Ja manualis on kirjas , et turbiini poldid tuleb keerata lahti sidurikoja all olevast august. Mina loll tegin nii ja siis võtsin starteri maha ja avastasin , et sealt starteri august on lausa lust keerata. All jäävad nimelt igasugused asjad ette + muu jama.

Autor:  Haata [ 30.11.2012 18:37 ]
Teema pealkiri:  Re: K: 2.5 TDS automaat

amordipüstak kirjutas:
Noh kõikse värdjam asi mootorivahetuse juures on õliradika torude ühendamine filtri kopsiku külge. Sinna ei pääse kuidagi ligi. Hea oleks kui saaks nii teha , et nad jäävad külge , aga vist nii ei saanud.

Ja manualis on kirjas , et turbiini poldid tuleb keerata lahti sidurikoja all olevast august. Mina loll tegin nii ja siis võtsin starteri maha ja avastasin , et sealt starteri august on lausa lust keerata. All jäävad nimelt igasugused asjad ette + muu jama.


Kaua umb muidu aega võtab mootori vahetus?

Autor:  amordipüstak [ 30.11.2012 18:41 ]
Teema pealkiri:  Re: K: 2.5 TDS automaat

Kodustes tingimustes päevaga vana maha ja uus peale. Samas kulus palju aega , et polnud sobivaid pisikesi sise torx padruneid ja ei saanud sidurikoda lahti. Teine asu oli see , et pumbad ei sobinud omavahel.

Ja kui sul on erinevad aastakäigud , siis ei sobi vb uue mootori elektroonika teisega kokku. Elektroonika erinevus + uuemal on aju immoga ja seda näiteks enam vanema peale lihtsalt niisama ei pane , tuleb ilmselt midagi veel ringi tõsta. Ma ei tea , kas automaadi ja manuaali ajudel on erinevus.

Autor:  Haata [ 30.11.2012 18:49 ]
Teema pealkiri:  Re: K: 2.5 TDS automaat

amordipüstak kirjutas:
Kodustes tingimustes päevaga vana maha ja uus peale. Samas kulus palju aega , et polnud sobivaid pisikesi sise torx padruneid ja ei saanud sidurikoda lahti. Teine asu oli see , et pumbad ei sobinud omavahel.

Ja kui sul on erinevad aastakäigud , siis ei sobi vb uue mootori elektroonika teisega kokku. Elektroonika erinevus + uuemal on aju immoga ja seda näiteks enam vanema peale lihtsalt niisama ei pane , tuleb ilmselt midagi veel ringi tõsta. Ma ei tea , kas automaadi ja manuaali ajudel on erinevus.


Ah perse siis jääb katki see vahetus, mul on ühel elekrooniline immo

Autor:  amordipüstak [ 30.11.2012 18:53 ]
Teema pealkiri:  Re: K: 2.5 TDS automaat

Ei kui pumbad on samad , siis pole vahet , aga kui pumbad on erinevad siis see jama.

Autor:  Haata [ 30.11.2012 19:01 ]
Teema pealkiri:  Re: K: 2.5 TDS automaat

amordipüstak kirjutas:
Ei kui pumbad on samad , siis pole vahet , aga kui pumbad on erinevad siis see jama.


Selle ma vaatan järgi kohe, auto aastate vahe on 1aasta üks on 93 algus ja teine on 94 keskpaik

Autor:  Haata [ 30.11.2012 19:03 ]
Teema pealkiri:  Re: K: 2.5 TDS automaat

amordipüstak kirjutas:
Ei kui pumbad on samad , siis pole vahet , aga kui pumbad on erinevad siis see jama.

Kui ma ära vahetan kas siis on vaja mõlemad autod vastavalt pumbale uude seadesse panna?

Autor:  amordipüstak [ 30.11.2012 19:14 ]
Teema pealkiri:  Re: K: 2.5 TDS automaat

No kui erinevad pumbad on , siis neil on erinev pumbakaela mõõt ja ei sobi vahetada. Uuemal on teistsugune pumba elektroonika ka veel.
995 lõpuga peaks olema väikse kaelaga pump, teised suurega.

Autor:  Haata [ 30.11.2012 19:16 ]
Teema pealkiri:  Re: K: 2.5 TDS automaat

amordipüstak kirjutas:
No kui erinevad pumbad on , siis neil on erinev pumbakaela mõõt ja ei sobi vahetada. Uuemal on teistsugune pumba elektroonika ka veel.
995 lõpuga peaks olema väikse kaelaga pump, teised suurega.


Ma mõtlen et kui on täpselt samasugused pumbad kas siis on vaja uuesti seadistada?

Autor:  amordipüstak [ 30.11.2012 19:28 ]
Teema pealkiri:  Re: K: 2.5 TDS automaat

Eks ikka jah.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/