Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Probleem, jahutusvedelik kaob http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=54&t=107566 |
1. leht 3-st |
Autor: | Tomzz [ 04.02.2013 19:03 ] |
Teema pealkiri: | Probleem, jahutusvedelik kaob |
Tervist,pöördun siia ka siis selle murega. Loodan, et on abi. Nimelt kaob jahutusvedelik. Ja see kipub kaduma just lühikeste sõitudega. Pikemal distansil tase püsib, seal peab. Vahetevahel temp seier kõigub. Tagant valget auru ei tule, on normaalne. Mootor töötab ilusti, paisupaagis pole ülesurvet. Mahlad segi pole. Tegu 3.0 v6 Opel Omegaga. Ehk on mõtteid siinsel rahval.. Tänud ette. |
Autor: | CaljuCotcas [ 04.02.2013 19:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem, jahutusvedelik kaob |
mingit leket ei ole ? loiku pole auto all ? |
Autor: | Tomzz [ 04.02.2013 19:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem, jahutusvedelik kaob |
Asi selles ongi, et leket ei ole. Proovisin lumepeal uurida..et ajasin soojaks ja siis puhtale lumele. Kuid netu..ei miskit. See kurikuulus kolmikkraan ka vahetatud. Aga kui suur on tõenäosus, et see sitt jupp oli seda ei tea. |
Autor: | ziim [ 04.02.2013 19:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem, jahutusvedelik kaob |
Kuskilt mattidetagant tuppa ei tule? |
Autor: | spamBOT [ 04.02.2013 20:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem, jahutusvedelik kaob |
Sooja mootoriga aurab see enne ära kui maha jõuab. |
Autor: | prelude20 [ 04.02.2013 21:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem, jahutusvedelik kaob |
Paisupaak korras? Tutvuskonnas kel olnud need on kõik rõõmsalt välja vahetanud. |
Autor: | Tomzz [ 05.02.2013 13:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem, jahutusvedelik kaob |
ziim kirjutas: Kuskilt mattidetagant tuppa ei tule? Tuppa ei satu, et matid on kuivad. Kui paisupaak oleks katki siis oleks ju ka sealt märk sellest et on välja ajanud. |
Autor: | ZaintS [ 05.02.2013 14:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem, jahutusvedelik kaob |
Äkitselt on radikakork ära väsinud. Enda ühel autol oli sama jama, et kaob ja aru ei saa kuhu. Mul oli muidugi vastupidi, et linnas püsis ja mnt kippus kaduma. Aga välismaa margifoorumis soovitati radikakork vahetada - ajapikku pidavat too rõngastihend seal saba andma ning sealt vahelt hakkab välja aurama. Ega see leke peagi suur olema - piisab ka väiksest lõdviku vahelt läbi immitsemisest, mis sooja mootoriga ära aurab ning sedasi ka tase väheneb. Edit: Noh minu sellel autol selgus muidugi lõpuks, et plokk oli lõhki ning mikropragu õli-vee vaheseinas (loe: mahlad olid lõpuks segi) Aga sõitsin veel nende segi mahladega 40000km, aegajalt sai antifriisi juurde valatud ning õli ka vahetatud. Polnud ühtegi probleemi. Müüsin auto sellisena edasi ning mõõdab siiani teid veel. Vot sulle Jaapani autod! ![]() |
Autor: | ziim [ 05.02.2013 20:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem, jahutusvedelik kaob |
Tomzz kirjutas: ziim kirjutas: Kuskilt mattidetagant tuppa ei tule? Tuppa ei satu, et matid on kuivad. Kui paisupaak oleks katki siis oleks ju ka sealt märk sellest et on välja ajanud. Tegelikult mõtlesin salongiradikat või selle liitmikke. |
Autor: | Tomzz [ 06.02.2013 18:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem, jahutusvedelik kaob |
ZaintS kirjutas: Äkitselt on radikakork ära väsinud. Enda ühel autol oli sama jama, et kaob ja aru ei saa kuhu. Mul oli muidugi vastupidi, et linnas püsis ja mnt kippus kaduma. Aga välismaa margifoorumis soovitati radikakork vahetada - ajapikku pidavat too rõngastihend seal saba andma ning sealt vahelt hakkab välja aurama. Ega see leke peagi suur olema - piisab ka väiksest lõdviku vahelt läbi immitsemisest, mis sooja mootoriga ära aurab ning sedasi ka tase väheneb. Edit: Noh minu sellel autol selgus muidugi lõpuks, et plokk oli lõhki ning mikropragu õli-vee vaheseinas (loe: mahlad olid lõpuks segi) Aga sõitsin veel nende segi mahladega 40000km, aegajalt sai antifriisi juurde valatud ning õli ka vahetatud. Polnud ühtegi probleemi. Müüsin auto sellisena edasi ning mõõdab siiani teid veel. Vot sulle Jaapani autod! ![]() Aga mismoodi see mikropragu ilmsiks tuli? Reaalselt peaks ju suht ruttu mahlad segi minema nii kui seal katki miski ? |
Autor: | ZaintS [ 06.02.2013 20:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem, jahutusvedelik kaob |
Tomzz kirjutas: Aga mismoodi see mikropragu ilmsiks tuli? Reaalselt peaks ju suht ruttu mahlad segi minema nii kui seal katki miski ? Kuigi kusagil katsetel ei käinud, sai see olla ainus loogiline seletus, sest vahetatud sai nii kaanetihend, radikas, radikakork, kui ka pealõdvik plokist radikani (lõi lõhki ühe korra, kuna radika kork andis saba). Ja kuna vedelikud olid segi, sai veaks olla kas kaanetihend või plokk ise. S.t. mingi koht, kus õli ja jahutusvedelik jookseb kõrvuti. Kui edasi uurisin, selgus, et pidi täiesti tavaline lugu olema see, kui auto on osalenud avariis. Piisab ka tagant otsasõidust. Löögi ajal liigub mootor inertsist nii palju edasi, et tekkinud pingest tõmbab mootori kinnituse käpa juures mikroprao sisse. Seda siis alumiiniumploki korral. Malmploki korral pole kuulnud. Minu mootorit päästis ka veel võib-olla see, et mul oli paigaldatud ka selline asjandus nagu "oil catch can" või siis maakeeli õlikogur, mis sisselaske süsteemist eemaldab õliaurud, mis muidu karterituulutuse eesmärgil klapikambrikaanest sisselaske kollektorisse imetakse. Sealt sai suure niiskuse välja ning seal paagis oli alatase selline paks mögin... Edit: Endal sai veel teha selline lahendus, et sai surve süsteemist ära võetud, pärast mida jäi jahutusvedliku kadumine märkimisväärselt vähemaks. Selleks sai radikakorgil üks väike rõngastihend ära võetud, mis muidu sulges sisemise ava ning rõhu tõustes siis avas, et üleligne jahutusvedelik paisupaaki suunata. Pärast seda hakkas paisupaagis küll tase suurema amplituudiga mängima, kuna mootori soojenedes (Jahutusvedeliku "paisudes") liikus üleliigne koheselt paisupaaki ning jahtudes imes sealt ise tagasi. Aga see eeldabki, et ülejäänud süsttem on hermeetiline (paisupaagi kork, radikakork, ühendus radikast paisupaagini) Ei tea, millist tüüpi sinu radika kork on, aga endal oli selline pisikese keskmise osaga, mitte suure vedru ja plaadiga. http://www.fullcartuning.com/34074/Buddy-Club-Racing-Spec-Radiator-Cap-Type-A-Nissan-Mitsubishi-Subaru-and-Mazda.html Antud lingil siis kahest too tüüp B Võid proovida, äkki aitab |
Autor: | scooby [ 06.02.2013 22:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem, jahutusvedelik kaob |
endal oli vahepeal sarnane viga. Auto all polnud mingit loiku ja samamoodi salongis. Lõpuks arvati et salongiradikas auk sees. Mul lõi esile see konditsioneeri kasutades. Äkki sul viga seal. |
Autor: | Tomzz [ 07.02.2013 00:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem, jahutusvedelik kaob |
Minu kork üldse plastist ja paisupaagile. Selline vist mis saatsid on mõeldud radiaatorile. Ehk siis kui kondi järgi panid kadus viga ? või just siis suurenes ? |
Autor: | ZaintS [ 07.02.2013 00:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem, jahutusvedelik kaob |
Tomzz kirjutas: Minu kork üldse plastist ja paisupaagile. Selline vist mis saatsid on mõeldud radiaatorile. Ah õige - sakslastel on ju kork paisupaagil... Japsid panevad tavaliselt radikale ka korgi - sellised kahte tüüpi, nagu minu lisatud lingil Sel juhul unusta mu eelmine jutt. Kui salongiradikas oleks auk, peaks aknad puhurit kasutades uduseks minema. Samuti esimese hooga lööma kergelt magusat lõhna salongi. Kontrolli sellegi poolest igasugused pisikesed voolikuühendused üle. Võib vahelt läbi immitseda - klamber ei pea enam vms. |
Autor: | Tomzz [ 11.02.2013 17:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem, jahutusvedelik kaob |
Kui salongi radikas oleks auk, siis ta looks igal korral kui vendi järgi paned aknad uduseks, sain õigesti aru ? Nüüd sain natuke sõita jälle.. kallasin paagis taseme normi. Sõit sõidetud oli siis oli normis. Täna vaatasin uuesti taset..oli langenud. |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |