Masinaks: Opel Calibra 2,0 85kw Viga nimelt selles,et ei lae korralikult,kohe ostes!Vana aku oli omadega nii peetis,ja arvasingi ,et viga selles.Nüüd peal tutikas aku.Läks käima laksust,tuju täiega hea,aga mitte kauaks.Umbes 4jas päev uue akuga ja vsjo ei lähe lihtsalt käima,ei jõua minna. Nii,sai mõeldud,et geneka viga.Läksin sellise spetsi juurde,kes eluaegne starterite&generaatorite remontia.Mõõtis kõik pinged,kohapeal käies,sõites normaalselt ja kõrgetel pööretel,kõik näidud olid väga OK. Kuid see mehaanik käskis osta mul sellise julla,mille paned sigaretisüütajasse,ja näitab ära siis kunas aku ei lae;laeb korralikult või laeb üle. Selle julla järgi tuligi välja viga,et kui paned tuled tööle;aku ei lae.Lülitad korraks tuled välja ja uuesti tagasi tööle,aku laeb!Aga see ei ole alati just tuledega,vaid ka tagaklaasi soojendusega ja puhuriga.Nüüd peangi jälgima selle julla tulukesi,et mis värk laadimisega on Aga see asi ei ole ju üldse õige!!!
On kellegil säärast jama ennem olnud,mõtlen just calide seisukohalt,kuna oman sihukest pilli esmakordselt. Võtaks äkki keegi kogenud mees sõna ja avaldaks oma arvamust!
Ette tänades, Romek!;)
|