Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=54&t=126763 |
1. leht 1-st |
Autor: | herx [ 15.01.2014 22:36 ] |
Teema pealkiri: | Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga |
Autoks on 330xd 135kw 2002a. Mure järgmine: panen auto käima ja u. 30 sekundiga on karter kütust ääreni täis. Esimest korda juhtus nii, et sõidu ajal u. 30km/h lõi tiksu sisse ja pöörde üles u. 3000rpm ning siis järsku suri maha. Sai lahkama hakatud ja vaadatud, et õli norm on vähemalt 2x üle. Õli ja diisli segu sai mootorist välja lastud (14l) ja sisselaske kolle maha kistud ning silindrid ka seest tühjaks tehtud. Kui sai uuesti kokku ja õli normi, siis masin käis 30 sekundit ning suri uuesti maha. Õlivarrast kontrollides siis on jälle kütust täis. Loogika ütleb, et asi ei saa milleski muus olla kui kõrgsurve pumbas.... Ehk oskab keegi aidata? |
Autor: | Siim [ 15.01.2014 22:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga |
Suht seal viga peaks olemagi,huvitav et käib veel ilusti. |
Autor: | herx [ 15.01.2014 22:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga |
Ise imestasin ka, et nii hästi käib. Alguses kahtlustasime, et pihusti vms on pikapeale nii palju uputanud. Leidsime mootorit lahates veel mingi tdi-tuning.co.uk kirjaga tuningboxi, see sai ka vahelt ära visatud. Teisel käivitusel kui hetkega lõi uuesti kütuse karterisse tundus asi üsna selge olevat, aga mõtlesin, et küsin igaksjuhuks targematelt üle. Tänud! |
Autor: | Toivoku [ 15.01.2014 23:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga |
Ega siin midagi muud pole kui pump maha, pihustist kül lei tohiks nii palju tulla,et poole minutiga lööks 2 liitrit juurde karterisse ![]() |
Autor: | herx [ 16.01.2014 18:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga |
Nonii asi läks nüüd veel huvitavamaks. Uus(kasutatud aga kontrollitud) pump peal, auto läks kohe käima ilusti, karterisse midagi juurde ei tekkinud, käis kohapeal u. 10min ja niikui sõitma hakkasin suri välja uuesti. Etteande pump lööb kütuse üles ilusti aga kõrgsurve pumbast enam pihustitesse midagi eriti ei tule, alguses starterit andes tuli natuke õhu ja kütuse segust vahtu ning hiljem mitte midagi. Kas on lootust, et mingi andur või vaakum vms kalab? Ei tahaks hästi uskuda, et pumba hammasrataste mutter lahti pääses ja pump ei käi lihtsalt ringi. Sai mutter korralikult ikka kinni venitatud. |
Autor: | Siim [ 16.01.2014 20:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga |
Palju etteande surveks annab? alla 2,5 bar ei taha enam toimetada,võib ka filtri peal olev andur jebida,aitab kui pistik lahti võtta siis valetab surve põhja 4,5bar Palju fuel railis surve on käivitamise ajal,kas ümmargune 0 või mingi ebamäärane väärtus? Kui on ebamäärane väärtus siis kas kalab arvatavasti etteanne, ja/või null siis peab veel kontrollima fuelrail pressure valve duty cycle ära arvutiga kas toimetab,peast % ei mäleta. Asub pumba küljes. Käivitumiseks peaks vähemalt 300 barini tõusma. Fuel pressure sensor-i veaga ning lekkiva pihustiga ka ei käivitu/käi,esimesed asjad on ainult arvutiga mängimine,viimane eeldab tagasivoolu koguste võrdlemist pudelite ja voolikutega. |
Autor: | herx [ 17.01.2014 22:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga |
Panin arvuti taha railis on rõhk ümmargune null, ülejäänud asjad ka kontrollitud ja pumba küljes asuv andur/klapp vahetatud 100% töötava vastu ja ikka mitte midagi. Tundub, et 100% töötav kasutatud pump on ikkagi perses ![]() Esmaspäeval viin vana pumba remonti ja anduri ostan uue, ehk saab asja. Vana pump mis kütuse otse karterisse pressis, sellega selgus lähemal uurimisel, et otsa kruvid/poldid olid ennast lahti keeranud, aga ega ennem täpsemat ei tea kui keegi asjatundja üle vaatab. Tundub, et talve autost sai hoopis talve projekt... Tänud asjalike vastuste eest! Herkko |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |