Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 22:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga
PostitusPostitatud: 15.01.2014 22:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2005 18:34
Postitusi: 123
Autoks on 330xd 135kw 2002a. Mure järgmine: panen auto käima ja u. 30 sekundiga on karter kütust ääreni täis.
Esimest korda juhtus nii, et sõidu ajal u. 30km/h lõi tiksu sisse ja pöörde üles u. 3000rpm ning siis järsku suri maha. Sai lahkama hakatud ja vaadatud, et õli norm on vähemalt 2x üle. Õli ja diisli segu sai mootorist välja lastud (14l) ja sisselaske kolle maha kistud ning silindrid ka seest tühjaks tehtud. Kui sai uuesti kokku ja õli normi, siis masin käis 30 sekundit ning suri uuesti maha. Õlivarrast kontrollides siis on jälle kütust täis.
Loogika ütleb, et asi ei saa milleski muus olla kui kõrgsurve pumbas....
Ehk oskab keegi aidata?

_________________
GS430 ja S14a


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga
PostitusPostitatud: 15.01.2014 22:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 19:47
Postitusi: 436
Asukoht: Pagulaskeskus
Suht seal viga peaks olemagi,huvitav et käib veel ilusti.

_________________
Värske puu/juurvilja ost,müük ja vahetus,hinnad soodsad ja kaup alati värske.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga
PostitusPostitatud: 15.01.2014 22:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2005 18:34
Postitusi: 123
Ise imestasin ka, et nii hästi käib. Alguses kahtlustasime, et pihusti vms on pikapeale nii palju uputanud. Leidsime mootorit lahates veel mingi tdi-tuning.co.uk kirjaga tuningboxi, see sai ka vahelt ära visatud. Teisel käivitusel kui hetkega lõi uuesti kütuse karterisse tundus asi üsna selge olevat, aga mõtlesin, et küsin igaksjuhuks targematelt üle.
Tänud!

_________________
GS430 ja S14a


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga
PostitusPostitatud: 15.01.2014 23:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
Ega siin midagi muud pole kui pump maha, pihustist kül lei tohiks nii palju tulla,et poole minutiga lööks 2 liitrit juurde karterisse :D

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga
PostitusPostitatud: 16.01.2014 18:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2005 18:34
Postitusi: 123
Nonii asi läks nüüd veel huvitavamaks. Uus(kasutatud aga kontrollitud) pump peal, auto läks kohe käima ilusti, karterisse midagi juurde ei tekkinud, käis kohapeal u. 10min ja niikui sõitma hakkasin suri välja uuesti. Etteande pump lööb kütuse üles ilusti aga kõrgsurve pumbast enam pihustitesse midagi eriti ei tule, alguses starterit andes tuli natuke õhu ja kütuse segust vahtu ning hiljem mitte midagi.
Kas on lootust, et mingi andur või vaakum vms kalab? Ei tahaks hästi uskuda, et pumba hammasrataste mutter lahti pääses ja pump ei käi lihtsalt ringi. Sai mutter korralikult ikka kinni venitatud.

_________________
GS430 ja S14a


Viimati muutis herx, 16.01.2014 20:20, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga
PostitusPostitatud: 16.01.2014 20:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 19:47
Postitusi: 436
Asukoht: Pagulaskeskus
Palju etteande surveks annab? alla 2,5 bar ei taha enam toimetada,võib ka filtri peal olev andur jebida,aitab kui pistik lahti võtta siis valetab surve põhja 4,5bar

Palju fuel railis surve on käivitamise ajal,kas ümmargune 0 või mingi ebamäärane väärtus?

Kui on ebamäärane väärtus siis kas kalab arvatavasti etteanne, ja/või
null siis peab veel kontrollima fuelrail pressure valve duty cycle ära arvutiga kas toimetab,peast % ei mäleta.
Asub pumba küljes.

Käivitumiseks peaks vähemalt 300 barini tõusma.

Fuel pressure sensor-i veaga ning lekkiva pihustiga ka ei käivitu/käi,esimesed asjad on ainult arvutiga mängimine,viimane eeldab tagasivoolu koguste võrdlemist pudelite ja voolikutega.

_________________
Värske puu/juurvilja ost,müük ja vahetus,hinnad soodsad ja kaup alati värske.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem BMW 3.0d M57 mootoriga
PostitusPostitatud: 17.01.2014 22:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2005 18:34
Postitusi: 123
Panin arvuti taha railis on rõhk ümmargune null, ülejäänud asjad ka kontrollitud ja pumba küljes asuv andur/klapp vahetatud 100% töötava vastu ja ikka mitte midagi. Tundub, et 100% töötav kasutatud pump on ikkagi perses :D
Esmaspäeval viin vana pumba remonti ja anduri ostan uue, ehk saab asja.
Vana pump mis kütuse otse karterisse pressis, sellega selgus lähemal uurimisel, et otsa kruvid/poldid olid ennast lahti keeranud, aga ega ennem täpsemat ei tea kui keegi asjatundja üle vaatab.
Tundub, et talve autost sai hoopis talve projekt...

Tänud asjalike vastuste eest!

Herkko

_________________
GS430 ja S14a


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7