Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 04:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: VGT turbo varda paika saamine
PostitusPostitatud: 20.01.2015 00:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.09.2014 11:37
Postitusi: 70
Eelmine omanik ajas varda paigast ära, ostes oli see kõige pikemas asendis ja boosti heal juhul 300mbar. Kruttisin 7 täis tiiru lühemaks ja rõhk tõusis 1.3bar-ni, aga probleem selles, et rõhk tõuseb natuke aeglaselt.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hRrZt9A911E[/youtube]
Kiirendus 3. käiguga 1700-3000rpm.

Desired on kõrgem kui current, ja current jõuab järgi alles ~2 sekundit hiljem.
Vaja oleks teada, kummale poole teda kruttida, et rõhk paika jääks, aga tõuseks kiiremini.
Masinaks e46 320d, 2002a manuaal.
Tänud!

_________________
BMW e46 320d 110kW sedaan, 2002


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7