Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 21:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Ford Focus 1,6 TDCI mootor sureb kiirendusel.
PostitusPostitatud: 06.02.2015 14:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2007 19:00
Postitusi: 450
Tervist

Tegemist 2005.a super laheda ja ülitöökindla Focusega mida veab edasi 1,6 liitrine diisel mootor (TDCI).
Mure siis järgmine : Kiirendades üle 2000 rpm sureb mootor lihtsalt välja. Süüde välja, sisse tagasi ja töötab jälle, kui üritad edasi kiirendada siis sureb täpselt samamoodi nagu ennem. Vahest viskab ette ka kirja " Streering assist failure" <-- mis ei tohiks üldse olla seoses auto välja suremisega!
Diagnostika ei näita mitte ühtegi viga. Alguses ise kahtlustasin ,et kuskil seal etteande pumbaga mingine jamajama, et ei suuda kütusel survet üleval hoida.
Autol on DPF filter vahetatud c.a 10 tuhat tagasi, kuskil sinna kanti sai auto ka uue turbo.
See jama hakkas pihta peaaegu samal ajal kui sai turbo vahetatud. Kas võib olla ,et seos on siis turbo vahetusega ?
Olen netist lugenud ,et kehva generaator võib põhjustada ka sellist pulli? oskab keegi seda kinnitada ?

Mõtlesin korra ka EGR-i peale, aga samas ükski sümptom ei viita EGR-i veale minu silmis!

Kui ehk annab mingit infot juurde siis läbisõit on 217XXXkm ja autot on korraliselt hooldatud.

Siin video kuidas ta sureb ja kui süüde välja-sisse lülitada sõidu ajal, korraks edasi käib ja sureb uuesti.
Videos on pedaal põhjas koguaeg !

https://www.youtube.com/watch?v=PGUeV3W6DZ8

_________________
Kõik vajalik nii käsitööks, kui kontori ! Uuri lähemalt www.snitty.ee


Viimati muutis defekt, 06.02.2015 17:54, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Focus 1,6 TDCI mootor sureb kiirendusel.
PostitusPostitatud: 06.02.2015 14:52 

Liitunud: 21.09.2014 16:56
Postitusi: 264
mis egr, laadimisvool, turborõhk jms teeb suremisajal live data järgi?
ehk on rõhk liiga suur ja map sensor killib ära, kui hakkas peale turbo vahetust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Focus 1,6 TDCI mootor sureb kiirendusel.
PostitusPostitatud: 06.02.2015 15:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2007 19:00
Postitusi: 450
Diagnostikas käis auto fordi esinduses ( tuleb mainida ,et tegemist pole eestis asuva asutusega )
Sealt öeldi, et nad ei leidnud ühtegi viga.
Otsin hetkel netist programmi millega saaks live datat vaadata( kui kellegil on soovitada kust mida saaks osta enamvähem hinna eest, siis võite siia lingi anda ) . Nendele tüüpidel seal esinduses väga ei raatsi hiigel summasid maksta mitte millegi eest.

_________________
Kõik vajalik nii käsitööks, kui kontori ! Uuri lähemalt www.snitty.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Focus 1,6 TDCI mootor sureb kiirendusel.
PostitusPostitatud: 06.02.2015 20:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2007 19:00
Postitusi: 450
Sain mingi T.O.A.D diagnostika programmi .
Ma ei tea mis seal esinduses tehti aga isegi see programm andis mulle sellise listi:

Code: P0087 - Fuel Rail/System Pressure - Too Low

Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold

Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Fuel Rail/System Pressure - Too Low

This DTC may be caused by :

Fuel leakage

Incorrect operation of the pressure limiting valve.

Inspect connectors for signs of damage, water ingress, corrosion, etc.

Large pressure drops in the low pressure fuel system.

Check for air leaks in the low pressure fuel system.

For further diagnostic information refer to the appropriate section of eTIS.

===END DTC P0087-21===

===DTC P1180-21===
Code: P1180 - Fuel Delivery System - Low

Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold

Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Fuel Delivery System - Low

This DTC may be caused by :

Blocked fuel filter

Blocked kinked or crushed fuel supply lines

sticking fuel volume control valve

Leaking injector

suspect/faulty fuel volume control valve

Suspect Fuel Pump.

For further diagnostic information refer to the appropriate section of eTIS.

===END DTC P1180-21===

===DTC P1202-21===
Code: P1202 - Cylinder No. 2 Injector Circuit Open/Shorted

Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold

Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Cylinder No. 2 Injector Circuit Open/Shorted

This DTC may be caused by :

Wiring Harness Short to Battery or Short to Ground

Injector open/short circuit to ground.

Injector open/short circuit

===END DTC P1202-21===

===DTC P1204-21===
Code: P1204 - Cylinder No. 4 Injector Circuit Open/Shorted

Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold

Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Cylinder No. 4 Injector Circuit Open/Shorted

This DTC may be caused by :

Wiring Harness Short to Battery or Short to Ground

Injector open/short circuit to ground.

Injector open/short circuit

===END DTC P1204-21===

_________________
Kõik vajalik nii käsitööks, kui kontori ! Uuri lähemalt www.snitty.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Focus 1,6 TDCI mootor sureb kiirendusel.
PostitusPostitatud: 06.02.2015 20:30 

Liitunud: 04.01.2009 12:29
Postitusi: 157
fordil selline asi peal et kui mingi asi kütuse või õhuga seotud asi liiga jama siis läheb nii lolliks et ei suuda enam töötada ja tema jaoks lihtsam mootor välja suretada. tavaliselt teeb nii kui turbo rõhk liiga suur näiteks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Focus 1,6 TDCI mootor sureb kiirendusel.
PostitusPostitatud: 06.02.2015 20:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2007 19:00
Postitusi: 450
Kuidas ma saan kontrollida liiga suurt või madalat rõhku turbol ?
Edit : Ise küsin ise vastan... Seda peaks ka siis diagnostika programmiga vaatama live datas ma oletan.

Esimese roundiga andis ta mulle veakoodiks muideks ka " Turbo pressure too low " mis teisel ja kolmandal korral ei ilmunud enam!

_________________
Kõik vajalik nii käsitööks, kui kontori ! Uuri lähemalt www.snitty.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Focus 1,6 TDCI mootor sureb kiirendusel.
PostitusPostitatud: 06.02.2015 21:30 

Liitunud: 24.02.2011 19:05
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn,Lasna
Ma saan aru sealt ,et kütuse rõhk või noh ,surve madal ja siis andis veel valikuid ,et mis viga võib olla. :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Focus 1,6 TDCI mootor sureb kiirendusel.
PostitusPostitatud: 16.02.2015 12:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2007 19:00
Postitusi: 450
Veidi vøibolla tobe küsimis aga :
kuidas ma loen vålja sellel fordil milline pihusti on nr 2 ja milline 4 ?

_________________
Kõik vajalik nii käsitööks, kui kontori ! Uuri lähemalt www.snitty.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Focus 1,6 TDCI mootor sureb kiirendusel.
PostitusPostitatud: 16.02.2015 21:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.05.2010 18:40
Postitusi: 889
Asukoht: Pärnu
Sellel autol loetakse mootoririhma/keti poolt otsast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Focus 1,6 TDCI mootor sureb kiirendusel.
PostitusPostitatud: 16.02.2015 21:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2007 19:00
Postitusi: 450
Drag kirjutas:
Sellel autol loetakse mootoririhma/keti poolt otsast.


Vastupidi just... Ma polnud endas kindel sp küsisin

_________________
Kõik vajalik nii käsitööks, kui kontori ! Uuri lähemalt www.snitty.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Focus 1,6 TDCI mootor sureb kiirendusel.
PostitusPostitatud: 17.02.2015 11:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2007 19:00
Postitusi: 450
Igatahes 2 pihustit lekkisid väga väga kõvasti, need sai eile välja vahetatatud teiste ( kasutatud ) omade vastu ja sai ka ära programeeritud. Kasutasin ForSacani selle jaoks mis tegi oma töö väga hästi ära . Alguses oletasingi ,et nendest lekkivatest pihustite pärast see surve kaob ja ta end välja lülitab, kuida kahjuks mitte.
Eile hommikul kui lõpuks korralikumat miinus kraadi viskas siis ei tahtnud ta üldse käija. 1200rpm ja juba suri ja nii niikaua kuni mootor soe.

Vahetan igaks juhuks kütusefiltri ka välja kuna nagu loogiliselt võttes tundub ,et asi võib selles olla( miinus kraadide all mõtlen ma hetkel -4 nii et vaevalt see kütust hanguma on hakanud seal paagis ja torudes )
Mingi hunnik sitta sees ja külmema ilmaga kuni mootori ruum külm ei tule kütus korralikult läbi enam.

Kui see ka mingit vahet ei tee siis on kas paagisisene pump või kütuserõhu regulaator.
Suuresti regulaator kun see paagisisene pump ei pidavat tavaline viga neil olema.

_________________
Kõik vajalik nii käsitööks, kui kontori ! Uuri lähemalt www.snitty.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Focus 1,6 TDCI mootor sureb kiirendusel.
PostitusPostitatud: 21.02.2015 15:41 

Liitunud: 02.03.2004 13:29
Postitusi: 98
Asukoht: Valga
Kas sellel ikka on paagis pumpa?Äkki hoopis paak jama täis ja ei saa piisavalt kütet kätte?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Focus 1,6 TDCI mootor sureb kiirendusel.
PostitusPostitatud: 02.03.2015 07:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Kütuse filter võib olla küll. Mul Mondeol oli kunagi sarnane jama. Lambi hetkel tõmbas lihtsalt hinge kinni ja suri välja. Filter polnud üldse vana aga lahti võttes tuli mingi klimp sealt välja(talvine aeg). Panin uue filtri ja korras. Kasuta kindlasti originaal filtrit mitte mingit odavat. Minul oli Fordi originaal filter Boschi toodetud, et Boschi filter ostes, ilma Fordi kirjadeta, oleks samuti vast lahendus, sest vaevalt nad nüüd filtreerimise mõttes erinevad on aga hind on arvatavasti erinev küll.

Lekkivad pihustid enamasti välja päris ei sureta vaid viskab turbo tagant ja läheb "limp home" režiimi. Kasutatud pihustitega ole ettevaatlik, sest ei pruugi ikka korralikult käia. Endal kogemus olemas sellega, stendis olid kõik head aga auto peal ikka korralikult ei töötand ja minekut ei olnud. Lõpuks läksid 4 uut pihustit ja korras.

F Super on Fordi jaoks normaalne OBD lugeja ja soft. Ongi just ainult Fordidele tehtud. Ebayst saadaval. Näitab Live datat ja saab pihusteid kodeerida jne.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7