Tervist,
Jama siis selline, et kuskil kaks kuud tagasi hommikul sai siis välja mindud ning auto käima pandud. Lasin natukene autol soojeneda, kuni autot lumealt välja kaevasin. Sai siis auto lumest ära puhastatud ning oli plaan siis liiklusesse asuda. Panin käigu sisse ning hakkasin rooli keerama, aga rool oli nagu kinni jäänud, ning siis kurraga hakkas liikuma, kuid rool seisis viltu peal ning oli tunda tühikäiku.., mida aeg edasi, seda hullemaks muutus. Sai siis auto garaazi ajatud ning alla ronitud. Alt ilmnes siis selline vaatepilt, et rooli-lati ja rooli toru (oli vist selline nimetus?) vehl olev kummijubin on vigane ning ära söönud ka natukene mootori patja... kohapeal garaazis rooli keerates purunes see kummitükk täielikult ning rattad enam ringi ei käinud... Sai siis natukene näpitud seda kummi julljat ning see sõna otses mõttes kukkus sealt ära. Hakkasin siis internetist otsima, et palju selline asi maksab aga võta näpust, ei leidnud mina seda ei alvadi.ee'st, ladu24.ee'st ega mitte kuskilt. Nüüd tekkis üks veider küsimus, et kui need pulgad, mis jooksid sinna kummivärgi sisse ära lõigata ja asendada poltidega ning tehagi otse ühendus, ilma selle kummi värgita, kas asi hakkaks toimima?
Samas võiks keegi targem öelda, et kuidas seda kummivärki kutsutakse ning kust sellist leida võiks ning kas ta hakkaks "poldi-mutri" süsteemiga tööle...
Sõiduk: BMW 318 e36 Touring '95
Pilt 1

Pilt 2

Pilt 3

Lugupidamisega,
Hardo