Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
320d turbo timmimine http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=54&t=160373 |
1. leht 2-st |
Autor: | martinlink [ 13.07.2016 14:56 ] |
Teema pealkiri: | 320d turbo timmimine |
Poolteist aastat jebinud selle turboga, nüüdseks turbol sisu ka vahetatud ja vaikselt hakkab ilmet võtma. Aga uus sisu ei ole tehasest paigas, rõhk tekib sama aeglaselt nagu vana sisuga. Siin on üks graafik 3. käiguga 1500 pöördest kuni 4000+, täisgaasiga: Vajadusel saan saata ka csv formaadis logid nii selle tõmbe kui päris mitme teise kohta, kui see aitaks probleemi diagnoosida. Roheline - mootoripöörded Oranž - eeldatav rõhk Hall - tegelik rõhk Tumesinine - õhulugeja eeldatav Kollane - õhulugeja tegelik Helesinine - N75% (skaala paremal) Rõhk klapib eeldatavaga alles 5 sekundi pärast. Hetkel masin stockis, chipiga on seis sama. Kellelgi äkki mingeid mõtteid, mida proovida? Vahetatud on õhulugeja, kõik vaakumvoolikud, solenoidid, igasugu filtrid ja tihendid mida üldse vahetada annab; EGR eemaldatud (koos sellega seis sama), summutil katid väljas. Tänud kaasamõtlejatele ![]() |
Autor: | Indrek300 [ 13.07.2016 19:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: 320d turbo timmimine |
Kas turbo geomeetria hoova piirajakruvi pole näppinud? Ma regulliks seda piirajakruvi nii, et aktuaatoril oleks vähem maad geomeetriat liigutada. Oma 525d-l jaurasin ka mitu päeva, seda piirajat timmides sain korda. |
Autor: | martinlink [ 13.07.2016 19:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: 320d turbo timmimine |
See kruvi oli uuel turbo sisul kinni keeramata ja sättisin ta enne külge toppimist nii, et on täpselt 1 keere pikem kui miinimum (kus hoob enam ei puutuks tema vastu). Peale seda pole veel olnud võimalust sättida. Ehk siis sa keerasid teda hoopis päripäeva (pikemaks)? Ma sain just aru, et mida lühem on kruvi, seda madalamalt hakkab rõhk tekkima ja ise plaanisin teda hoopis väljapoole kruttida ![]() |
Autor: | Indrek300 [ 13.07.2016 19:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: 320d turbo timmimine |
No ma keerasin nii, et geomeetriahoovale jäi vähem liikumisruumi. Kui see kruvi keerata nii, et geomeetriahoob üldse ei liigu on kogu rõhk koguaeg taga. Mida pikema maa jätad seal liikumiseks, seda kõrgematel pööretel hakkab turbo toimetama. |
Autor: | martinlink [ 13.07.2016 20:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: 320d turbo timmimine |
Tundub just risti-vastupidi sellega, mida mujal räägitakse. Stopperkruvi lühem = hoob saab kaugemale liikuda = geomeetria sulgub rohkem = kõrgem rõhk madalamatel pööretel. |
Autor: | Indrek300 [ 13.07.2016 20:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: 320d turbo timmimine |
Jah, kaugemale liigub siis on geomeetria kinni ja heitgaasid juhitakse turbo labadest mööda! Edit: või pigem lahti! Aga regulli nii nagu rääkisin, pilt ka! ![]() |
Autor: | martinlink [ 13.07.2016 20:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: 320d turbo timmimine |
Lihtsalt kontrollin, kas räägime ikka samadest asjadest: ![]() Punased nooled = stopperkruvi, roheline = aktuaatorvarras. Kui stopperkruvi keerata lühemaks, lähevad labad koomale (narrow vane opening, high torque at low revs) -> ehk just see mida saavutada tahan. Kui ma keeraks kruvi pikemaks, läheb madalatel pööretel asi ju just uimasemaks veel? (seda muidugi juhul, kui liiga lühike ei ole ja asi mootorit lämmatama hakkab, aga graafiku järgi seda vist ei ole?) |
Autor: | Indrek300 [ 13.07.2016 20:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: 320d turbo timmimine |
Selle pildijärgi jah stopperkruvi keera vasakule. |
Autor: | martinlink [ 13.07.2016 20:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: 320d turbo timmimine |
Hmm, ehk siis kahtlustad, et kruvi on liiga lühike hetkel ja lämmatab mootorit? Kas selle 525d timmimisel mingeid logisid ja graafikuid ka tegid, või tunde järgi? Ma ise asun ka Tartus, mahe oleks saada toimivast masinast samasugune ülevaade - vajadusel siis minu seadmetega tasuta diagnostika? ![]() |
Autor: | Indrek300 [ 13.07.2016 20:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: 320d turbo timmimine |
Ma usun jah et kruvi paigast ära, ise ma sättisin tundejärgi ja tegin proovitiiru vahepeal. Mingeid logisid ei teinud ja enam seda autot minu valduses pole. Vahetasin ka muidu turbo keskosa ära, panin vana kruvi järgi paika uuel. Sellepärast maadlesin isegi kõik muud sõlmed läbi enne kuna ei tundunud loogiline et see kruvi võib samal asjal teises asendis olla et asi õige oleks! |
Autor: | martinlink [ 13.07.2016 20:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: 320d turbo timmimine |
Sisu vahetamisel läheb tahes-tahtmata aktuaatori asukoht natukene paigast ära, sellepärast vana järgi paika panemine alati ei toida... Mul on seis eriti nukker kuna vana sisu oli eelmise omaniku poolt peale topitud ja täiesti valesti, rõhk oli praktiliselt null ![]() Uue sisuga tundub asi peaaegu õige, aga natuke on vaja seda algset lag'i leevendada, eks proovin teda alguses tiiru jagu pikendada ja kui ei mõika, hakkan vaikselt lühemaks tegema. |
Autor: | Indrek300 [ 13.07.2016 20:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: 320d turbo timmimine |
Ahjaa seda ka, et kui autol kasvõi ainult süüte sisse keerad siis tõmbab aktuaator kohe selle hoova vastu stopperkruvi, et siis pöörete tõustes hakkab vaikselt tagasi laskma hooba. |
Autor: | Indrek300 [ 13.07.2016 20:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: 320d turbo timmimine |
martinlink kirjutas: Sisu vahetamisel läheb tahes-tahtmata aktuaatori asukoht natukene paigast ära, sellepärast vana järgi paika panemine alati ei toida... Mul on seis eriti nukker kuna vana sisu oli eelmise omaniku poolt peale topitud ja täiesti valesti, rõhk oli praktiliselt null ![]() Uue sisuga tundub asi peaaegu õige, aga natuke on vaja seda algset lag'i leevendada, eks proovin teda alguses tiiru jagu pikendada ja kui ei mõika, hakkan vaikselt lühemaks tegema. Kui sa pikendamise all mõtled seda suunda mida mina soovitasin siis ma keerasin küll rohkem kui tiiru kokkuvõttes, pigem neli vb. |
Autor: | martinlink [ 13.07.2016 21:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: 320d turbo timmimine |
Tohoh, see on küll kõvasti rohkem kui ma arvata oskasin. Eks siis ühe pöörde kaupa kuni lõpuni välja ja siis vaiskelt tagasi, kui miski ei mõika... |
Autor: | eclipse [ 14.07.2016 15:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: 320d turbo timmimine |
Pädevad turbo remondi asutused annavad turbo tagasi ikka paigas hoovaga. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |