Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=54&t=162650
1. leht 3-st

Autor:  magnat [ 21.12.2016 23:04 ]
Teema pealkiri:  Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

Oskab keegi öelda, et mis võiks olla viga autol,kui ei käivitu ega luba ka nagu.Algselt jäi seisma auto käigukasti tõttu.On automaatkäigukast.Kui vahel sain auto avariireziimi,siis auto ikka liikus, sest automaadil ss veel kolmas käik veab.Ss sai auto veel lihtsalt käima pandud ja läks pm poolest pöördest.Kuid nüüd ei ei miskit.Kas võib olla ,et on hsmmasratta üle visanud.Lisan ka video käivitamise hetkest.
https://youtu.be/yn1sKhUuhwo

Autor:  H.m.m [ 22.12.2016 00:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

ma alustaks sellega, et keeraks eelsüüteküünlad välja ja kontrolliks nende seisukorda

Autor:  RasmusL [ 22.12.2016 14:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

hitler

Autor:  valts18 [ 22.12.2016 15:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

Ja kui küünlad korras siis, võta temp. anduri pistik lahti ja proovi uuesti . Brake cleaner aitab ka, ära ainult üle pinguta.

Autor:  magnat [ 28.12.2016 12:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

Ja no ikka ei saa kuidagi käima.Nüüd juhtus see ka ,et võti jäi süüteluku sisse kinni.Sain kyll välja aga nüüd ei tõmba enam üldse starterit.Lihtsalt ei tee enam midagi ja tundub et roolilukk kh enam ei tööta.Kuradi Hitler ikka.Süüteluku põhjas ei saaks nagu asi olla.Käovitades tuli sumpast kh enam-vähem tossu.Brake cleaneriga kh asi ei tööta.Eelsüüteküünlad kõik korras ja ilma temp.pistikuta ei muuda kh midagi

Autor:  Palm. [ 28.12.2016 13:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

Äkki on aku tühi :D

Autor:  Random Hero [ 28.12.2016 13:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

Diagnosti on sul vaja. Tänapäeva diislitel on kindlad tingimused, mida on käivitumiseks vaja täita. Mul mersul läks rõhuklapp läbi, ajus oli loogika, et kui latirõhk on alla 350, siis pihustid ei avane, nii et ei mingit lubamist isegi. Võib-olla on ajus nüüd mingi suurem paanika, mis ei luba isegi starterit järgi võtta, see pole küll eriti tõenäoline, aga ega sa enne ei tea, kui juhtme külge paned.

Autor:  H.m.m [ 28.12.2016 14:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

brake cleaneriga peaks see asi kuni kolm tuhat pööret ikka välja minema

Autor:  magnat [ 30.12.2016 01:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

Sain nüüd teada seda,et asi võib olla ka immo. Kuogi immo juba aastaid tagasi mahavõetud,siis täna starterit ringi käiates hakkas vilgutas ja näitama seda immo tuld (kollane automärk).Kas võib olla,et aju on võtme unustanud ja tahab arvutit taha.

Autor:  H.m.m [ 30.12.2016 01:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

kõik on võimalik, ilma diagnostika seadmeta sa ei tee mitte midagi
Brake cleanerit tuleb lasta otse kollektori muide niiet teine inimene ketrab seda.
kaua kerid seda on aku ja starter mõlemad läbi.
ja kui pärast selgub, et näiteks kütust ei saa hoopis peale siis on ksp ka läbi ja siis juba odavam uus auto osta :D

Autor:  Inferno [ 30.12.2016 10:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

magnat kirjutas:
Sain nüüd teada seda,et asi võib olla ka immo. Kuogi immo juba aastaid tagasi mahavõetud,siis täna starterit ringi käiates hakkas vilgutas ja näitama seda immo tuld (kollane automärk).Kas võib olla,et aju on võtme unustanud ja tahab arvutit taha.


Kindel,et sa ikka immodest jagad? Immo peaks olema võtme sees ja seotud süütelukuga. Äkki räägid sa lisaimmost,mis on täiesti teine asi ja isepaigaldatud enamasti. Võtme äraunustamine tähendabki,et ei tunne immo signaali ära , mis asub võtme sees. Ma ei oska öelda kas on võimalik võtta vw võtme immo maha - ehk on.

Teine asi, võti ei pruugi välja tulla,kui KÄIK ei ole P peal. See muide tähendab ka seda,et kui käik on D peal või R siis ilmselt antud autol , ei lähe ka auto käima.

Kolmas - süütelukk ise on katki.

Neljas - diagnostita ei sa siin ikkagi midagi... alustuseks võti ja siis muud asjad jutti.

Viies - Tegu on siiski 2.5 TD. Ehk ka pumba aju viga pole üldsegi välistatud.

Autor:  Lauur [ 30.12.2016 12:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

Ma olen kasutanud silikon õli cleneri aseme. Cleaner kuidagi järsk ja lagiseb koledalt, silikoniga asi pehmem.
Ma pakuks et äkki kütus alla vajunud. Võta turbo otsast lõdvik õhufiltri lahti ja uha silikoni sisse kui keegi käivitab. Käivitusabi pritsi turbose mitte õhufiltri lõdvikusse. Sellise meetodiga peab lubama ja isegi korraks käivituma. Ei loe ei surnud eelsüüte küünlad ega ka mitte ajud ja andurid. Aga tundub et aku ka kuidagi väsinud, starter võik vähe erksamalt vedada.

Autor:  H.m.m [ 30.12.2016 14:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

selle pumba õhutamine on üldse vapse eht protsess :D

Autor:  magnat [ 30.12.2016 15:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

Proovisime nii,et lasime cleanerit sellest mustast torust,mis on kohe peale õhulugejat.Võib-olla jah,et see pihustamise kogus ei jõua päris õigesse kohta.Aga nüüd ei saanud aru,et kas pean laskma kohe turbo kõrvalt sisse või turbo pealt.Pilt
Ehk siis võtan kohe turbost vasakult äärest selle õhuvõtu toru lahti,pihustan ja teine proovib käivitada

Autor:  Lauur [ 30.12.2016 15:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw passat 2.5 tdi 110 kw 1999 ei käivitu

magnat kirjutas:
Proovisime nii,et lasime cleanerit sellest mustast torust,mis on kohe peale õhulugejat.Võib-olla jah,et see pihustamise kogus ei jõua päris õigesse kohta.Aga nüüd ei saanud aru,et kas pean laskma kohe turbo kõrvalt sisse või turbo pealt.hPilt
Ehk siis võtan kohe turbost vasakult äärest selle õhuvõtu toru lahti,pihustan ja teine proovib käivitada



Jeps. Kohe turbo tiivikuse lase. No kui peale õhulugejat toruse lasta teeb sama välja tegelikult. Kas nii tõesti ei lubanud ka mitte? Kui ei luba siis võta hamasrihma kate maha korra, äkki rihm pooleks. Parempoolne ülemine kate tuleb lihtsalt lahti kolme klambriga. Seal kaks rihma, pumba ja mootori.

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/