Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 24.04.2024 10:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 27.02.2017 21:22 

Liitunud: 12.12.2014 07:33
Postitusi: 19
Tervist.
Tegu siis tüüpilise e39 touringuga ja tüüpiliselt roostetab tagaluuk ja natuke ka tagatiiva tule äärest ning küljekarp.
Oleks paar küsimust nüüd, et mis peale hakata..

1) Küsimus olekski, et kas selle luugiga annab teha veel midagi, või tuleb see prügimäele viia..?
http://tinypic.com/r/28v6101/9
http://tinypic.com/r/6xyzk0/9
http://tinypic.com/r/2vxireb/9

2) Kuidas käib selle tagatiiva tule ümber rooste eemaldus, et see hullemaks ei lähe ? See tiib on ju ühes tükis, ülevalt jookseb see tükk ju uste kohalt lausa esiklaasini välja.
http://tinypic.com/r/t0rzgo/9
http://tinypic.com/r/szvczd/9

3) Roostes on ka parempoolne küljekarp. Vaatasin, et alvadis kmüüakse tervet küljekarpi 30 eurot. Kas see käibki lihtsalt nii, et vana maha, uuele värv peale ja hops külge ?
Hetkel pilte pole karbist, aga ees ratakoopa äärest ussitab.

Aitäh aja ja viitsimise eest vastamisel :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 27.02.2017 21:55 

Liitunud: 28.01.2017 23:07
Postitusi: 33
1) Kui endale plaanid jätta, siis uus.
2) Viid keretöödesse ja tehakse korda.
3) Avaldis ilmselt B osa, kui keretöödesse viid siis seal ilmselt pakutakse keevitamist ka, eks meister vaatab mida ja kuidas teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 27.02.2017 22:25 

Liitunud: 19.02.2017 09:58
Postitusi: 16
Ma pakuks, et miski tonn euri läheb ikka see roosteemaldus. Ehk pool autohinnast.
Ja siis läheb peale järgmist talve teine pool turuhinnast uutele kohtadele, niiet kas on mõtet ? :D
Kergem lasta kellegil pahtlit täis lüüa ja turgu panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 27.02.2017 22:28 

Liitunud: 12.12.2014 07:33
Postitusi: 19
Tegelikult ongi teema mõte see, et ma ei hakka seda kuskile kotta viima, auto ei ole väärt seda hinda mis ainuüksi töö alla läheb..
Oma jõu ja mõne nõuga võtan ja teen ise.

Hetkel uuringi, et kuidas mõistlik oleks.
Kas saab üldse midagi selle luugiga ette võtta veel või ei.
Samuti huvitab, et kuidas selle tagatiivaga ikkagi parandus käib ? Kas terve tiib kogu auto pikkuses maha, lihvi ja uuesti värvi ? Või saab ka lokaalsemalt kuidagi ? Sest ma väga ei taha uskuda, et ma tooni täpselt klappima saan ülejäänud autoga..


Viimati muutis Ahfrsk, 27.02.2017 22:40, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 27.02.2017 22:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
Kas sa arvad,et see tagatiib käib poltidega küljest ära? :O

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 27.02.2017 22:41 

Liitunud: 12.12.2014 07:33
Postitusi: 19
Toivoku kirjutas:
Kas sa arvad,et see tagatiib käib poltidega küljest ära? :O

Kui ma arvaks või teaks, siis ma ei küsiks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 27.02.2017 22:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
tagatiib ega ka küljekarp ei käi poltide mutritega küljest ära, küljekarp vahetatakse välja lõikamise ja keevitamise teel ,tagatiib v'rvitakse auto kyljes ära. Tagaluuk viska prygikasti ja orgunni uus, see rooste lööb sealt paari kolme kuuga uuesti välja.

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 27.02.2017 22:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2014 15:08
Postitusi: 873
Stange ja tuli võta ära. Tavalise noaga kraabi niipalju-vähe värvi ära kuni saad kogu rooste ala kätte. Siis hõõrud väikse liivapaberi tükiga rooste maha. Poest lähed ostad roostemuundurit ja pintseldad peale.
Siis ostad pahtlit ja määrid selle koha üle. Mida paremini pahteldad seda vähem pead lihvima. Kui on lihvitud ja pahteldatud siis vaja värvida. Kui sa oled suutnud rooste eemaldadada väikselt kohalt siis ettevaatlikut surtsutad sinna värvi peale ja hiljem kui kõik on kuivanud hõõrud poleerpastaga üle. Kui masinat pole, siis käib manuaalne power ja suva kalts ka.

Harjutamine teeb meistriks. Kui motivatsiooni vaja, siis autojärelmaks platsil saab näidiseid vaadata kuidas asju mitte teha :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 28.02.2017 18:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2007 14:12
Postitusi: 457
Asukoht: harjumaa
Oi-oi, ära selliste teadmiste juures ise küll midagi tegema hakka...
Lõppkokkuvõttes maksad veel "pasa likvideerimise" eest ja uuest tegemise eest 2xrohkem...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 28.02.2017 21:03 

Liitunud: 19.02.2017 09:58
Postitusi: 16
pole see nii hull midagi, soe ja valge ruum on siis lebo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 28.02.2017 21:04 

Liitunud: 25.02.2017 12:39
Postitusi: 6
müü see roostes ämber kähku maha


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 03.03.2017 02:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.10.2006 13:07
Postitusi: 255
Asukoht: harjumaa,eesti
Ahfrsk kirjutas:
Tervist.
Tegu siis tüüpilise e39 touringuga ja tüüpiliselt roostetab tagaluuk ja natuke ka tagatiiva tule äärest ning küljekarp.
Oleks paar küsimust nüüd, et mis peale hakata..

1) Küsimus olekski, et kas selle luugiga annab teha veel midagi, või tuleb see prügimäele viia..?
http://tinypic.com/r/28v6101/9
http://tinypic.com/r/6xyzk0/9
http://tinypic.com/r/2vxireb/9

2) Kuidas käib selle tagatiiva tule ümber rooste eemaldus, et see hullemaks ei lähe ? See tiib on ju ühes tükis, ülevalt jookseb see tükk ju uste kohalt lausa esiklaasini välja.
http://tinypic.com/r/t0rzgo/9
http://tinypic.com/r/szvczd/9

3) Roostes on ka parempoolne küljekarp. Vaatasin, et alvadis kmüüakse tervet küljekarpi 30 eurot. Kas see käibki lihtsalt nii, et vana maha, uuele värv peale ja hops külge ?
Hetkel pilte pole karbist, aga ees ratakoopa äärest ussitab.

Aitäh aja ja viitsimise eest vastamisel :)


tagaluuki pole mõtet teha,see otsi korralik ja värvida kere värvi(need muidugi kallid,sest minev kaup)
tagatiiva ja karbi kohta,kui pole läbivat pole vaja keevitada.
Keretööde ja värvimise koha pealt kuulen iga paari kuu tagant et mis see teha siis pole,aga kui ikka ei tea ja näinud ei ole,siis ise tegemisega ei saa sa mitte midagi tehtud,see pole niisama ratta vahetus,palju asju mida sa lihtsalt ei tea kuidas käivad ja mis ained mida teevad,Keretööde õpik pole päris niisama 450lk(ning seal pole ka veel kõike kirjas mis tegelikkuses teada vaja veel on)

Aga kiirelt võin veidi öelda mis ja kuidas:
tagatiiva suhtes siis,
1)tuled,liistud jms pudinad kõik küljest,terve detaili ulatuses,tagastange ka maha,sest arvatavasti tal seal ääre all ka roostet
2)pinnad silikoni pesu ainega(aeglane lahusti) puhtaks,see võtab kõik vaha baasil ained ja pigi maha.
Siis valguse käes(päevavalgus lamp kõige parem) otsid kõik rooste mullid ja mõlgid üles,märgid ära need
3)rooste kohad kõigepealt tõesti kas noaga või relaka kõva lihvkettaga või fiiber(p80-p100) kettaga üle käia,peale seda ka traatharja kettaga(et rooste booridest ka kätte saaks)
4)kui metall nüüd haljas rooste kohtade pealt,siis rooste muundur pintsliga peale nende kohtade peale,see peab mõne tunni peal olema,tõmbub mustaks/lillakaks siis on ok ja asi toimib(kui jääb pruunikaks vms,siis veel korra peale panema(ise kasutanud loctite ja brunox,viimane päris hea kraam)
5)nüüd kui muundur oma töö ära teinud siis lihvid liivapaberiga selle muunduri maha,nii et booridesse alles jääb ja tõmbad intsliga epo krundi täies mahus peale,kus haljas metall väljas on(epokrunt üldjuhul 2:1 kõvendiga segu ja on ilmastiku kindel),kuivada lase ööläbi.
6)järgmine päev lihvi seda epot maha veidi et sile jääks,kui mingid boorid veel on siis karukeelega karedask ja pahtel nendesse booridesse,kui epot piisavalt paksult ja rooste koht oli väike siis üldiselt pole vajagi pahteldada.
7)pahteldada kõik mõlgid ära/lihvida sügavamad kraapsud välja,kui kuskil on ja siis 400liivapaberiga ära karestada kõik vigastatud/tööd näinud kohad,detaili kõrvalt teised osad autol ära katta,uuesti silikoni pesu ainega kõik tom maha ja siis täitekrunt selga 2 kihti.
8)täitekrunt kuiv siis 320-400 paberiga see siledaks lihvida,siis 500-600 vibraga üle(kui tume värv siis 600 vibrast piisab,kui heledam/hõbedane siis käia 800 porolon paberiga üle ka veel,kui detailil roostet ei soovita vesipaberit kasutada üldse)
9)ülejäänud detail,mis krundist puutumata,see karestada 1500 karukeelega matiks,katuse äärel oleva c piialri peale peaks tulema laki hajutus koht,see tuleb veel peenema karukeele või 2000vesipaberiga ära karestada,kõige viimane punkt kust lõpetada laki laskmine hiljem siis.
10)ja nüüd polegi muud kui kõik kinni katta väja arvatud siis tehtav detail,see omakorda uuesti silikoni pesu ainega üle käia ja lase värv töödeldud kohtadele,põhiliselt piisab 2-3 kihist,kuni kõik ära kaetud ilsuti ja mingit krunti vms enam läbi ei paista,oodata kuni värv matiks kuivanud(värvi kihtide ajavahe kuivamisel 5-15min,olenevalt kui soe ruum on) ja siis lakkima(lakkimisel samamoodi 1 kiht peale ja siis kuskil 15min oodata,et ainult naksuks veidi ja siis teine kiht ka peale,lased sel kusil pool tundi kuivada ja siis hajutus lahusti selle viimase c piilari hajutus kohale(kust siis 2000vesipaberiga karestasid.

Nüüd tuli küll pikk tekst aga see siis kõige paremini kokku võetud kuidas sai ja agasid seal vahel palju tegelt,et kui küsimusi siis ps!

_________________
Erinevad keretööd ja värvimine hobikorras,autod ja mootorrattad,ka klaasfiiber tööd ja parandused!!Huvi korral PS!!!
Chevy Van 5,7 V8 93a,Pontiac Firebird Trans Am 93a


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 14.03.2017 12:55 

Liitunud: 12.12.2014 07:33
Postitusi: 19
Nuuuh... nii kui jää sulab ja kala jõkke tuleb, siis põrutan maale ja hakkan tegema, siis saan tehtud töödest pilte ka lisada.
Loodan väga, et tuleb rahuldav tulemus ja saan kritiseerijad siin pika puuga per**e saata :)
Konstruktiivse info jagajatele ütlen aga seevastu Suured Tänud, eriti marco505 :)

Veel kiire küsimus.
Ostsin siiski jah uue tagaluugi, sain odavalt :)
See on punast värvi.
Kas sain õigesti aru, et tervet seda punast luuki ei ole vaja üle kruntida, vaid piisab ainult väljalihvitud roostekoha töötlemisest (roostesurm, epox ja täitekrunt jne) ?
Ülejäänud punase luugi karestan lihtsalt paberiga ära ja värv läheb otse sinna punase värvi otsa ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 14.03.2017 13:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
Mõistlik on kogu luuk kruntida, siis ei jää erinevusi :)

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 touring ja rooste. Uus või remont ?
PostitusPostitatud: 18.03.2017 00:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.10.2006 13:07
Postitusi: 255
Asukoht: harjumaa,eesti
Ahfrsk kirjutas:
Nuuuh... nii kui jää sulab ja kala jõkke tuleb, siis põrutan maale ja hakkan tegema, siis saan tehtud töödest pilte ka lisada.
Loodan väga, et tuleb rahuldav tulemus ja saan kritiseerijad siin pika puuga per**e saata :)
Konstruktiivse info jagajatele ütlen aga seevastu Suured Tänud, eriti marco505 :)

Veel kiire küsimus.
Ostsin siiski jah uue tagaluugi, sain odavalt :)
See on punast värvi.
Kas sain õigesti aru, et tervet seda punast luuki ei ole vaja üle kruntida, vaid piisab ainult väljalihvitud roostekoha töötlemisest (roostesurm, epox ja täitekrunt jne) ?
Ülejäänud punase luugi karestan lihtsalt paberiga ära ja värv läheb otse sinna punase värvi otsa ?

Oleneb mis värvi su ülejäänud auto on ja kui hele/tume see punane luuk on,kui auto tume ja luuk suht hele,tasuks ikkagi üle kruntida,läheb vähem värvi,tumedad värvid muidugi katavad paremini,samas jällegi värvi liiter pm 2x kallim kui krunt...seega vaata ise.
Kui rohkem küsimusi siis postituse all allkirjas mul link,sealt saad mu fb lehele ja kirjuta sinna,siin käin üsna harva ;)

_________________
Erinevad keretööd ja värvimine hobikorras,autod ja mootorrattad,ka klaasfiiber tööd ja parandused!!Huvi korral PS!!!
Chevy Van 5,7 V8 93a,Pontiac Firebird Trans Am 93a


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7