Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 16:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mis mõjutab auto käivitamist sooja mootoriga?
PostitusPostitatud: 26.03.2019 18:38 

Liitunud: 10.12.2005 13:29
Postitusi: 21
Asukoht: Estland
Masin siis 2000a Chrysler Grand Voyager 3,3l III generatsioon.
Eelmise aasta lõpus sai vahetatud bensiinipump, sest vana ei löönud kütusesurvet üles ja auto ei käivitunud. Nüüd uue pumbaga tekkinud uus probleem mis ajapikku on süvenenud. Külma mootoriga pole käivitumisel probleeme. Mootor töötab poolest pöördest. Sooja mootoriga või siis päeval, kui esimene tiir linnavahel tehtud ja auto umbes pool tundi või natuke kauem seisnud on siis tuleb pikalt starterit käiata, et auto tööle saada. Kütuselatil olevast ventiilist proovides siis kütusel survet taga pole. Kui süüde sisse keerata siis pole tihtipeale esimesel katsel kuulda, et pump tööle hakkab. Kui süüdet 2-4 korda sisse-välja keerutada siis lõpuks kuulda kuidas pump oma pöörded ära teeb ja siis käivitub samuti hoobilt.
Nüüd siis probleem selles, et ei oska nagu kusagilt lahendust otsida. Üks ütleb, et pump on praak, teine väidab, et viga pumba relees. Kolmas ütleb, et relees olla ei saa, sest latis peaks surve koguaeg taga olema, kuid minu omal vajub alla tagasi. Samas jääb mõistatuseks miks külma mootoriga probleeme ei esine. Oskab keegi kommenteerida, kas peab asi töötama nii, et kui masin öö otsa seisnud siis hommikul enne süüte panemist peaks ka latil asuvast ventiilist kütet tulema või ongi süsteem niiviisi konstrueeritud, et rõhu lööb alles siis üles kui süüde sisse keerata ja muul ajal vajub rõhk alla? Töötava mootoriga probleeme pole. Kõik käib nagu kellavärk. Värskelt vahetatud ka küünlad ja juhtmed. Kütusepump läks nö odavam versioon(ilmselt MAXGEAR 43-0070), igaljuhul maksis ümmarguselt 30 euri.
Ei oska enam nagu ühtegi releed ega andurit vahetada. Ehk oskab siit foorumist keegi nõu anda?

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis mõjutab auto käivitamist sooja mootoriga?
PostitusPostitatud: 26.03.2019 22:35 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Kütusepump ise on muidugi vist tõesti kõige odavama tootja oma mida võtta saab aga see haiseb kuidagi rohkem nagu väntvõlli anduri järgi.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis mõjutab auto käivitamist sooja mootoriga?
PostitusPostitatud: 27.03.2019 00:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
lahendada aitab äkki rohkem http://www.tqhq.ee

Siin võib vigu olla erinevaid,hetkel pole nagu välistatud midagi...
Minuteada peaks surve ikka üles jääma kütusesse

Kas starter soojalt käiab ka sama kiirelt?

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis mõjutab auto käivitamist sooja mootoriga?
PostitusPostitatud: 27.03.2019 08:44 

Liitunud: 10.12.2005 13:29
Postitusi: 21
Asukoht: Estland
Starter käib soojalt sama kiiresti. Kui käivitada autot näiteks 5 minutit peale peatumist, sooja mootoriga, siis käivitub normaalselt. See, et kütusepump nii vähe maksis oli nö mudeliviga. Osadele selle aasta mudelitele paigaldati kallim pump mis maksab ümmarguselt 180.- aga näeb välja juba konstruktsioonilt hoopis teistsugune. Väntvõlliandur peaks ju mõjutama ka mootori töötamist mitte ainult käivitamist.
Kummaline ongi see, et kui selle poole tunniga vajub kütuserõhk alla siis kuidas pikemalt seistes(terve öö või 5-6 tundi) see rõhk uuesti üles peaks tõusma? Kui süüte külmast peast sisse keerad siis on kuulda kuidas pump hakkab tööle ennem käivitamist. Soojast peast tuleb mõnikord süüdet 3-4 korda sisse-välja keerutada ennem kui kuuled pumba häält. Kui niimoodi 3-4 korda mängida siis käivitub ka auto normaalselt. Kas see võib viidata ikkagi praakpumbale? Ise kahtlustaks siiski pigem mingit releed või andurit. Pumba tööd ei tohiks ju mootori temperatuur kuidagi mõjutada...

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis mõjutab auto käivitamist sooja mootoriga?
PostitusPostitatud: 05.08.2019 17:51 

Liitunud: 14.04.2017 13:59
Postitusi: 171
Liiga palju mängib lähebki katki


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7