Mul oli Mazdaga selline laks,et töölt tulles ei jõudnud enam mäest auto üles õieti tulla,vaevu-vaevu. Maanteel oli üle 6000pöörde ning asjal oli 90km/h sees nagu sõita võib, kuigi sellistel pööretel peaks antud masinal 200km/h sees olema umbes,poole teepeal aga jäi kiirus aina väiksemaks ning lasin gaas põhjas koguaeg,et mingigi kiirus oleks. Panin aga ohutuled põlema ja lasin sidurist viimast veel seni kuni natukenegi liikus. Jube kärsakas oli küll üleval,lõpuks auto jäi seisma ning enam ei liikund. Panin käigu sisse ja lasin siduri pedaali lahti kuid käis edasi nagu oleks tühikäik sees,miskit ei muutund. Ketas oli otsad omadega andnud. Kuid kui ta varem sul töötas siis ei saa nii olla et sidur järsult läbi ma arvan,kuna mul ennem juba tükkaega libises.Samuti kui saad tükkmaad ära sõita 30km/h ja miskit ei muutu,kahtlen siiski et viga siduris,kuna ta peaks aina väiksemaks jääma(kiirus). Mida teevad pöörded? Kui pöörded ka ei lähe kohapealgi suuremaks,siis võib kat olla umbes. A ja kui sul on 30km/h sees,kas siis pöörded üleval?
_________________ Auto peab olema kui teine naine,BMW pole lihtsalt auto..seega on ta enamat. Tööpakkumised oodatud.
|