Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 23:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Paluks abi probleemi diagnoosimisel
PostitusPostitatud: 11.09.2009 23:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2009 01:11
Postitusi: 3
Probleem selline et korralik auto oli seisnud pooleist aastat ja kui käivitasin siis läks ilusti tööle ja kõik tundub nagu korras olevat.....aga peale 5 kilomeetrist sõitu on mootori temperatuur peaaegu põhjas ja jama kui palju. Jahutusvedelikku kallasin palju mahub!!!! :? :? :? :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paluks abi probleemi diagnoosimisel
PostitusPostitatud: 11.09.2009 23:32 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
Termostaat võib kinni olla.

Edit: Ehk ideeliselt termostaat ei avane ning ei lülitu suur ring koos radiaatoriga järgi.

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paluks abi probleemi diagnoosimisel
PostitusPostitatud: 12.09.2009 21:02 

Liitunud: 13.09.2006 15:05
Postitusi: 113
Asukoht: TLN
Ja kuhu see jah vedelik kadus?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paluks abi probleemi diagnoosimisel
PostitusPostitatud: 15.09.2009 20:28 

Liitunud: 03.11.2005 20:21
Postitusi: 268
Asukoht: Tallinn/Lasnamägi
Kas on ka äkki võimalik et ventikas kinni?või ei liigu nii vabalt?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paluks abi probleemi diagnoosimisel
PostitusPostitatud: 16.09.2009 09:47 
Moderator

Liitunud: 03.06.2005 21:50
Postitusi: 2116
Kui temperatuur juba põhjas ära käis siis ilmselt on juba hilja lihtsalt termostaati vahetada. Kui vedelik kaob, siis tasub vaadata õlikorgi alla ja õlivarras välja võtta, ega seal ei ole õli muutunud piimakohvi pruuniks.

_________________
SR.ORG @ FACEBOOK!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paluks abi probleemi diagnoosimisel
PostitusPostitatud: 21.09.2009 18:52 

Liitunud: 03.09.2009 20:04
Postitusi: 69
Asukoht: Rakvere
Ei pruugi olla veel plokikaan kõver aga jah saab vaadata kui auto korra käima paned, siis välja suretad, õlivarda välja võtad, kui selline piimaga kohvi värvi siis jahutusvedelik karteris. Ja kui ploki kaan kõver siis annavad sellest märkku ka väixesed mullid õli sees kui õlivarrast vaatad, siis surve karteris mingilmääral:(
temperatuuriga ei tasu jamada parem kohe kui midagi on remontti viia või osad välja vahetada


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paluks abi probleemi diagnoosimisel
PostitusPostitatud: 23.09.2009 01:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Võiks ära mainida ka auto margi ja mootori.

Veaks võib olla ka veepump, mis kinni kiilunud või labad kaotanud.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7