Siit leiad vastuse vast
Tsiteeri:
Opel`i c20ne (8v 85kw) kohta kirjutatakse ka, et klapid lööb klapid pähe. Aga siiamaani on paljud ainult uue rihma ostmisega pääsenud Sellel mootoril ei olegi vist sellist võimalust, et klapid kolbidega kokku saaks. Ehk siis, et alati on võimalus kergemalt pääseda.
Tsiteeri:
On katkenud starterit andes (1,8 GSI Kadett) ja lõi ainult paar klappi kõveraks. 1,6 ja 2,0 Opel (Vectra/Ascona/Kadett/Astra Omega A 2.0) 8 v ei juhtu midagi - jääb seisma, kahjustusi ei teki,
Tsiteeri:
vectratest tekib minu teada rihma purunemisel probleeme ainult 1.8i mootoriga. aga tasub ikka teenindusest üle küsida.
Tsiteeri:
Minu teada peaks opelil 1,6 mootori puhul rihma purunemine mootori terveks jätma. Pahandust pidi tegema rihma purunemine vaid 1,8 mootori puhul. Nii et vaheta rihm.
Tsiteeri:
rihma purunemine ei tohiks ka 2.0 mootoril suuri vigastusi tekitada. ainult1.8 on rihma katkemisel suhteliselt õnnetumas olukorras.
Tsiteeri:
2,0 mootoril rihma purunemine mootorile haiget ei tee,sellepärast et kolvide peal on süvendid mis ei lase klapil kolviga kokku saamist.
Tsiteeri:
1,6 8-klapilisel Opelil ei juhtu midagi (seisma jääb), 2,0 8v sama. 1,8 Vectral käivad klapid pähe.