Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Õlikulu likvideerimine http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=54&t=43925 |
1. leht 1-st |
Autor: | rau1 [ 05.06.2010 19:17 ] |
Teema pealkiri: | Õlikulu likvideerimine |
Tere Audi 2.0 ABK mootor sööb isuga õli. Kui palju maantee otsi teha, siis suudab hooldusvälba jooksul kuni 2L õli ära kulutada. Tihendid peavad ja jahutusvedelik on puhas, eeldatavasti kaob õli läbi silindri (kuigi küünlad on ilusad, pruunikad). Klapisääre tihendid on vahetatud, probleem ei kadunud. Pidasin mõttes plaani, et vahetaks ära õlirõngad ja klapi juhtpuksid. Surverõngad jätaks puutumata, sest silindrites on surved võrdsed ja head. Kas vaid õlirõngaste vahetusest piisaks? Teatavasti uued surverõngad tahavad sissetöötamiseks silindrite hoonimist - need jätaks vahetamata, sest pole isu ja aega mootoriplokki hoonimisse kuhugi vedada. Kas uued õlirõngad, kui oluliselt pehmemad ja teise funktsiooniga detailid, vajavad ka tingimata silindrite hoonimist või hakkavad tööle ka ilma hoonimiseta? Kuidas peaksin lähtuma klapi juhtupukside vahetamise küsimusse? Kas uued juhtpuksid võin võtta standardmõõdus? Mida tähendab juhtpuksidel üldse remontmõõt? Juhtpuks on oluliselt pehmemast metallist kui klapp, mistõttu klapp ei tohiks kuluda ja peaks piisama vaid juhtpuksi vahetamisest - ja mis vahetatava juhtpuksi mõte ju ongi!? Või tuleb klapid uute remontmõõdus juhtpukside järgi mõõtu lihvida? Tahan nö säästuvarianti teha, sest raha ei raatsi vana auto peale enam raisata, kes teab kaua teda enam üldse on. Tänud ette neile, kes viitsivad kaasa mõelda! |
Autor: | Heigo [ 05.06.2010 19:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Õlikulu likvideerimine |
Kui säästuvariant, siis odavam ja lihtsam on aegajalt seda õli juurde valada... |
Autor: | rau1 [ 05.06.2010 19:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Õlikulu likvideerimine |
Kui mul on palju Tallinn - Valga otsi ja järgmine õlivahetus tuleb ette paari kuuga, siis teeksin remondi maksumuse tagasi veel sel aastal. |
Autor: | Heigo [ 05.06.2010 19:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Õlikulu likvideerimine |
Sügavad vabandused adminnidele offtopicu eest aga... sa sõitsid varem punase B4 avandiga või beezi C4 A6'`ga? |
Autor: | rau1 [ 05.06.2010 19:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Õlikulu likvideerimine |
Ei, kindlasti mitte. Püsigem teemas! |
Autor: | Spondzile [ 07.06.2010 00:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Õlikulu likvideerimine |
rau1 kirjutas: Ei, kindlasti mitte. Püsigem teemas! Sooviks teada see 2l õli läheb umbes mis km välba peale ,endal isal audi a6 03a oam mis sööb samuti õli kuid samas hooldusraamatus kirjas ,et see igati normaalne kui vahepeal juurde nõuab! Et ehk polegi asi nii hull kui arvad. |
Autor: | mike [ 07.06.2010 10:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Õlikulu likvideerimine |
Kirjas ju, et hooldusvälba peale, ehk siis 10-15 tuh., olenevalt. |
Autor: | Spondzile [ 07.06.2010 18:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Õlikulu likvideerimine |
mike kirjutas: Kirjas ju, et hooldusvälba peale, ehk siis 10-15 tuh., olenevalt. 10-15tuhande peale 2l õli vana auto kohta ma arvan pole palju kui lisa nõuab aga noh vb ma lihtsalt loll ärge näkku lööge lihtsalt arutan aga samas kui sa sõidad paari kuuga 10-15k maha siis veits kulukas küll ![]() |
Autor: | cityred [ 14.06.2010 20:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Õlikulu likvideerimine |
Mis õli sa yldse kasutad? |
Autor: | charly [ 14.06.2010 21:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Õlikulu likvideerimine |
Mis on tehase õlikulu norm antud utole? Ma arvan, et rohkem kui 2l/10 000 km. Vaata manuaalist järgi. Millist õli kasutad? xW30 ja xW40 võiks vahetada xW50 või xW60 vastu. See tähendab vähe kallimat nn Racing õli kuid see õli on ka kuumalt märgatavalt viskoossem. Samas kui hästi otsida saab seda racing õli 100-150 eek/liiter. Sinu toodud õlikulu koha pealt ma midagi mootoriga ette ei võtaks. Jutt et Audid kohati armastavadki õli peale rüübata ei ole laest võetud. |
Autor: | Salupa [ 16.06.2010 02:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Õlikulu likvideerimine |
Ma ise küll mootoritega ei tegele aga ma tüütasin tööjuures mehaanikuid ning siin mõned mõtted: Kui kord kolvid mootorist väljas, siis tuleks ikka kõik rõngad ära vahetada pluss hoonida, sest vanu surverõngaid on täpselt oma sissetöötanud radadesse võimatu tagasi saada ning asi võib hoopis hullemaks minna. Hoonimine iseenesest on sellise mahuga remondi kõrval üsna pisiasi ning selleks ei ole vaja plokki kusagile viia. Hoonitakse trelli otsa käiva korstnapühkijaharja moodi asjaga, millega saab silindrid auto peal üle käia. Esimese asjana võiks muidugi kindlaks teha, kuhu ikkagi õli kaob. Miks kahtlustad klapi juhtpukse? Kas klapisääretihendite vahetamisel ilmnes klappide ja juhtpukside vahel lõtk? Sellisel juhul on õli kadumise põhjus neis puksides. Kui tahad vanad klapid jätta, siis tuleks uued puksid võtta remontmõõdus ning nende avad lasta klappide järgi parajaks töödelda. Remontmõõdus puksi ava on varuga väiksem ning see ava lõigatakse kulunud klapisäärele vastavaks - töödeldakse pukse, mitte klappe. Õlikadu võib põhjustada veel näiteks umbes karterituulutus. Eks see interneti teel mootori remont paras komöödia ole aga ehk abiks ikka. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |