ma usun et tegemist on aku probleemiga ... puhasta klemmid juhtme ühendused jms vajadusel vaheta aku, aku olukorra üle saab otsustada auto käivitamisel, kui laetud akuga käivitamisel aku pinge langeb alla 9.5 voldi siis aeg uus muretseda.
see siis variant üks
kui on variant üks siis on hästi, variant kaks -
aku korras, laadimine puudulik, genekas probleemne ...
kontrollimiseks tester aku külge mootori töötamise ajal. kui pinge on suurem kui seisva mootoriga siis genekas laeb akut, kui on sama ja mootori pöörete tõustes pinge tõuseb siis tõenäoliselt geneka dioodi plokk läbi kärsanud,
kui aga aku pinge on sama ja langeb siis geneka laadimine puudulik. probleemi tagaajamiseks juba teised teooriad. (alustades geneka rihma pingutuse jms)
variant kolm,
salongi valgustuse jms kaitse või/ja relee kehv kontakt või läbi põlemine .... kuid siiski ma alustaks probleemi otsimist akust ja laadimissüsteemist kuna niimoodi süvenevad sümptomid viitavad
tühjenevale akule.loodan et väga segast ei pannud ja oli abi ...