Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Nissan Bluebird 88a 2.0D, probleem elektriga http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=54&t=4789 |
1. leht 1-st |
Autor: | Ragnar74 [ 06.02.2009 02:58 ] |
Teema pealkiri: | Nissan Bluebird 88a 2.0D, probleem elektriga |
Oskab keegi öelda kust kohast tõrget hakata otsima kui sümptomid on sellised. Salongis valgustuse sisselülitamisel on kuulda mingit klõpsu (nagu suunatule relee, varem seda klõpsu polnud), väljalülitades jälle klõps. Valgustus muidu tööle põlema ei hakka. Samuti ei tööta enam makk kuna sinna jõuab ainult 8.4 volti. Armatuurikell kah vahepeal ei näita numbreid (taustavalgustus põleb koos kogu ülejäänud armatuurivalgustusega samas) ja kellal kaob vahepeal mälu ära (alustab uuesti 00:00'st). See oli siis veel täna päeval. Nüüd õhtuks oli nii, et kui ukse lahti teed (pakiruumis peaks süttima selle peale tuli ja samuti armatuuris märge avatud ukse kohta) siis käib sama klõps ja kustub ka armatuur. Uks kinni tõmmata jälle armatuur valgustatud. ![]() |
Autor: | TC:Elite [ 06.02.2009 22:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Bluebird 88a 2.0D, probleem elektriga |
ma usun et tegemist on aku probleemiga ... puhasta klemmid juhtme ühendused jms vajadusel vaheta aku, aku olukorra üle saab otsustada auto käivitamisel, kui laetud akuga käivitamisel aku pinge langeb alla 9.5 voldi siis aeg uus muretseda. see siis variant üks kui on variant üks siis on hästi, variant kaks - aku korras, laadimine puudulik, genekas probleemne ... kontrollimiseks tester aku külge mootori töötamise ajal. kui pinge on suurem kui seisva mootoriga siis genekas laeb akut, kui on sama ja mootori pöörete tõustes pinge tõuseb siis tõenäoliselt geneka dioodi plokk läbi kärsanud, kui aga aku pinge on sama ja langeb siis geneka laadimine puudulik. probleemi tagaajamiseks juba teised teooriad. (alustades geneka rihma pingutuse jms) variant kolm, salongi valgustuse jms kaitse või/ja relee kehv kontakt või läbi põlemine .... kuid siiski ma alustaks probleemi otsimist akust ja laadimissüsteemist kuna niimoodi süvenevad sümptomid viitavad tühjenevale akule. loodan et väga segast ei pannud ja oli abi ... ![]() |
Autor: | Ragnar74 [ 07.02.2009 00:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Bluebird 88a 2.0D, probleem elektriga |
Aku ostetud kaks kuud tagasi (Exide 74Ah) ja generaator sai hooldust kuu aega tagasi. Et kindel olla võtsin ka testri näppu ja kontrollisin, et generaator laeks. Laadis. Eks peab hakkama kaitsme juurest otsima. Aga kus see relee tüüpi kaitse võiks olla? (see mis klõbiseb) sest kaitsmeblokis mis on salongis juhi poolt vaadatuna vasaku põlve juures on vaid ühekordsed kaitsmed. |
Autor: | TC:Elite [ 07.02.2009 16:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Bluebird 88a 2.0D, probleem elektriga |
kaitsme ploki tagumisel küljel või kapoti all relee karbis ... küll aga variant 4 järgmine selgunud info põhjal - kui sul genekas hooldatud ja aku vahetatud siis käi kriitilise pilguga kõik juhtmeühendused üle, võibolla töö käigus midagi kahe silma vahele jäänud ... kui muud üle ei jää siis testriga releesid ja kaitsmeid praakima ... aitab ka vast kui guugeldad endale bluebirdi elektriskeemi siis lihtsam õigele kohale näpp külge panna autos ![]() EDIT: kas su uus aku jõuab diisli käivitamisega toime tulla ? diisli käivitusvool ehk nõutav aku väljundvool (lisaks mahtuvusele) on tunduvalt suurem ... võibolla on valitud toode muu mootoriga koostöösõbralikum ? |
Autor: | Ragnar74 [ 09.02.2009 04:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Bluebird 88a 2.0D, probleem elektriga |
TC:Elite kirjutas: kaitsme ploki tagumisel küljel või kapoti all relee karbis ... küll aga variant 4 järgmine selgunud info põhjal - kui sul genekas hooldatud ja aku vahetatud siis käi kriitilise pilguga kõik juhtmeühendused üle, võibolla töö käigus midagi kahe silma vahele jäänud ... kui muud üle ei jää siis testriga releesid ja kaitsmeid praakima ... aitab ka vast kui guugeldad endale bluebirdi elektriskeemi siis lihtsam õigele kohale näpp külge panna autos ![]() EDIT: kas su uus aku jõuab diisli käivitamisega toime tulla ? diisli käivitusvool ehk nõutav aku väljundvool (lisaks mahtuvusele) on tunduvalt suurem ... võibolla on valitud toode muu mootoriga koostöösõbralikum ? Juhtmeühendused võisid küll paigast minna kuna just hiljuti sai ka roolilatt maha võetud ja probleemid tekkisid nädal peale seda. Algul kontrollin siiski releed ära ja vaatan kust kohast pingelang tekib. Ehk läheb õnneks ja tegu on lihtsalt defektse releega või halva kontaktiga. Aku peaks jõudma diislit käitada küll. Seda enam, et auto seisab garaazis kus on kogu aeg pluss kraadid. Selle konkreetse aku käivitusvool peaks olema 680A. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |