Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Generaatori probleem
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=54&t=65361
1. leht 1-st

Autor:  erkkip [ 21.04.2011 10:15 ]
Teema pealkiri:  Generaatori probleem

Kuna vectraclubis ei paista helgeid päid olevat, loodan leida õnne siit.
Tsiteeri:
Anomaalia siis järgmine- genekas hakkab akut laadima alles siis kui on saanud esialgu peale pöördeid umbes 2500. Peale seda laeb nagu kord ja kohus tubli voldiga kuni järgmise käivitamiseni. Kas saaks kuidagi ilma genekat vahetamata ka probleemi kõrvaldada või ongi teine utsis?

Autoks on 92' Vectra

Autor:  HarryPokker [ 21.04.2011 13:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Generaatori probleem

Geneka rihm libiseb äkki? Minge pinguta geneka rihm ära ning vaata, kas siis ka ei lae madalatel pööretel?! Endal oli sama asi, aga oli kohati kuulda vilisemist ka, siis oli selge, et rihm libiseb, samas oli aku ka vana. Vahetasin aku ära, pingutasin rihma ära ning kõik korras. Laeb nagu kord ja kohus.

Autor:  plekkvelg [ 21.04.2011 15:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Generaatori probleem

Vanematel VAG gruppi kuuluvatel autodel tihtipeale sarnane probleem.
Minu kunagisel Golf GTI-l oli näiteks nii paar aastat ja hullemaks ei läinud.

Autor:  erkkip [ 23.04.2011 17:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Generaatori probleem

Aku on uus. Rihm sai pingutatud aga probleem jäi.
Kas võiks äkki otsida viga mõiste 'geneka ergutusvool' alt?

Autor:  ok! [ 23.04.2011 18:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Generaatori probleem

viga otsi geneka dioodplokist või siis käi kõik juhtmeotsad üle (vanad kontaktid võivad olla oksüdeerunud)
paneksin panused siiski dioodidele, minu autol teeb samasugust nalja.
üle poole aasta sedasi olnud ja ilmselt ei viitsi ennem genekaga jebima hakata, kui üldse enam ei lae.

Autor:  erkkip [ 23.04.2011 19:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Generaatori probleem

Tänud nõuannete eest, jätan selle asja hetkel vist sinnapaika kuna tundub pire kallim töö kui alguses loodetud sai. Samas aga riputaks õhku järgmise, hoopis teistsuguse küsimuse. Nimelt kuri kahtlus, et töölepingu on lõpetanud ka lambda andur. Ühendasin ta lahti, seejärel sooja mootoriga mõõtsin voolu ning sain tulemuseks konstantse 0,72/71 v voolu. Gaasi andes ta suhteliselt väikestes piirides ka kõikus. Samas aga mootor ei puterda, ei uju ega midagi. Ei lambdaga ega lambdata. Ainumas asi mida ette võiks heita on pisut kõrge kütusekulu, aga seda olen ikka enda raske südame või ehk -jala süü peale võtnud. Ülevaatusel CO pärast ka justkui näppu viibutatud pole. Kas asi tasuks ikkagi vahetatud saada?

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/