Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Vw golf2 gti 1.8 82kw mootori kohta küsimus http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=54&t=70777 |
1. leht 1-st |
Autor: | thenub [ 25.07.2011 19:57 ] |
Teema pealkiri: | Vw golf2 gti 1.8 82kw mootori kohta küsimus |
tere on mure sellega, et on plaan osta omale toonoriks üks golf 2 mootor koos käimariga viimati mootor töötas talve lõpus ja sis jäi seisma, ainult klapisääre tihend pidavalt olema läbi mille tõttu sööb õli. aga probleem selles, et otsisin selle mootori kohta infot ja hindasid aga ei leidnud ja oleks soov teada mis oleks sellise mootori hind. lisaks sellele on soov selle mootori aju ja juhtmestik kindlalt ära osta kuna endal on neid kindlasti vaja enda mootorile. et oleks huvi teada palju aju ja juhtmestik maksavad 1.8 82kw mootoril. (juhtmestik on korras ajuga) vabandust kui vale teema all. ei leidnud võibolla sobivad rubriiki |
Autor: | qwewq [ 25.07.2011 20:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vw golf2 gti 1.8 82kw mootori kohta küsimus |
kasutatud asjadel määrab müüja hinna ja see võib olla väga kõikuv mõni võibolla oleks nõus müüma mootori 50 euriga mõni võib küsida 200 euri ja teiste asjadega sama teema |
Autor: | thenub [ 25.07.2011 20:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vw golf2 gti 1.8 82kw mootori kohta küsimus |
nu seda ka. ma tegelt lihtsalt tahtsin uurida mis hind oleks mõistlik kuna omanik ise kah ütles et ta ei tea mootorite hindasid jne et ma pakuks ise hinna aga ma ise arvama et aju ja juhtmestiku eest on vist mõistlik migni 50-70 euri välja käia kui need tõesti korralikud nagu ta väidab |
Autor: | Reizor [ 12.11.2011 15:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vw golf2 gti 1.8 82kw mootori kohta küsimus |
Mootori hind ei tohiks kuigi kõrge olla. Neid mootoreid ikka liigub, oleks ta 16v mootor. Siis oleksid hinnad ka kõrgemad. Näiteks 8v 82kw mootoriga auto saaks 200euriga. Muidugi kere on läbi, kuid tehnika liigub. Juhtmestiku eest, sa suurt raha küsida ei saa, sest seal ei ole väga millegi eest küsida u 10euri äkki. Aju eest juba midagi saaksid. Osta endale üldse 16v 1.8 102kw KR mootor. (VW G2 GTI mootor). Vahetus on vaeva väärt. Hetkel on müüa üks remonditud mootor koos kasti, aju, juhtmestikuga. 250eur + ting. Istub ta vahele 1:1-ele. Juhtmestik on väga lihtne, kui sul on hetkel CE1 kaitsmeplokk. Vahetada tuleb ainult üks pistik seal plokis ning vedada mootorile juhtmed ära. Ca 10min töö. Võiksin sul need ära vedada, sest endal just tegin seda. |
Autor: | indrek75 [ 28.12.2011 09:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vw golf2 gti 1.8 82kw mootori kohta küsimus |
Kas endiselt alles see 102 kw mootor? |
Autor: | Reizor [ 28.12.2011 12:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vw golf2 gti 1.8 82kw mootori kohta küsimus |
Seda konkreetset ei ole, mis tookord pakkumisel oli. Aga leidsin kaks kuulutust hetkel. PL 1.8 16v 95kw http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... &hilit=16v KR 1.8 16v 102kw http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... &hilit=16v Sisuliselt peaaegu samad mootorid. Kopeerin väikse jutu, millega olen kunagi kirjutanud. Tsiteeri: On kahte tüüpi mootoreid 102kw ja 95kw. Mootorikoodid vastavalt KR ja PL. Vahe on selles ,et PL mootoril on katt ning üks nukkvõll erinev. Sisselaske nukkvõll.
PL opens 1 degree after OT and closes 21 degrees after UT KR opens 3 degrees after OT and closes 35 degrees after UT Muidugi räägitakse ,et visuaalselt saab vahet teha väljalaskekollektori järgi. PL-i kollel on tempel, KR-i omal mitte. Minul on isiklikult aga KR mootorikoodiga mootor, millel on templiga kolle. ETKA-st tuleb välja ,et alates 87ndast aastat tulid mõlemad mootorid templiga kollega (42,5MM) Enne seda oli KR-il 50MM templita ja PL-il 41MM templiga kolle. Ning mingi hetk läksid lahku tagasi. Seega ei ole see kolle määrav. Ja enamasti on KR mootor CE1 kaitsmeplokiga. PL juba CE2-ga. Vahe on ka pritsepeades. KR-il on K-jetonic (täiesti mehaaniline). PL-il aga KE-jetronic (täiesti mehaaniline, kuid mingit magneti jura juhib lamda.) KR-i mootori jaoks soovitatakse 96 bensiini ehk siis 98. PL-i jaoks kärab 95. Vääne on mõlemil mootoril täpselt sama. PL-il tuleb see kätte 4250rpm juures, KR-il aga 4600rpm juures. Nüüd sai puust ja punaseks. Selle info olin ma enda jaoks kogunud, kui otsisin mootorit. Seega kui järeldusi teha ainult andmetest peaks PL mugavam olema. Jõud tuleb madalamalt kätte. Reaalsuses ei ole ise KR vs PL-i joonestamas näinud, seega jään vastuse võlgu. Välismaa foorumites on KR-i mehed rääkinud ,et söövad PL-i mehi hommikuks. Võta nüüd näpust. Kuid mootori tahtjale ütleksin, et sul on lihtsam osta PL mootor ja sinna juurde KR-i nukkvõll. KR-i mootoreid ei liigu enam väga. Endal oli üsna pikalt ostu kuulutus üleval, kui tuli KR-i pakkumine. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |