Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 02:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Audi a4 2,6l - üks silinder "jätab vahele"
PostitusPostitatud: 21.11.2011 16:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2008 12:01
Postitusi: 42
Kopipeist audi klubist

Probleem Audi a4 nurisünnituse mootoriga - 2,6l 110kW

Probleemi olemus järgmine:
Käisin ülevaatusel, kõik kena ja korras, siis hakati CO-d mõõtma - tühikäigul kõik korras, aga kui gaasi anda, lõi CO üle normi. Ülevaatuse asjapulk ütles, et süüteviga. Tänu kõrgele CO-le ei saanud ülevaatust tehtud.

Kuskil 2000 pöördest plus jätab nn vahele ehk sumpast käib siuke kerge kuid tuntav tümps läbi, siis mingi 15 sekki käib ühtlaselt ja jälle kostab sumpast tümps, samas kõtgematel pööretel on kõik korras jällegi.
Et siis teatud pööretel peksab segast ja jätab vahele, siuke tunne nagu mingi andur peksab vigast ja saadab liiga rikast segu...

Pistsin siin üksõhtu VAG-i diagnostika aparaadi järgi, see näitas, et kõik on korras. Võtsin ühe lambdajuhtme lahti, siis tuvastas vea, kui teise lambda lahti võtsin, siis veateadet ette ei löönud.

Käisin pädevamas kohas diagnostikas - öeldi, et sellele autole pole mõtet teha, et diagnost ei näita suurt midagi.

Tehtud:
* teine ring küünlaid peal - ei muutunud miskit
* sädejuhtmed vahetatud - samuti tulemust ei andnud
* süütepooli ei ole hakanud vahetama, sest kui poolis viga, siis peaks ju tühikäigul ka vahele jätma
* kommutaatori vahetus ei muutnud midagi
* nukaanduri võtsin lahti, siis VAGi test näitas viga, ühendasin külge, jälle ühtegi viga ei kuvatud.
* mingid vaakumivoolikud leidsin, aga need paistsid toimetavat kenasti
* Pihustid kontrollitud - kõik töötavad

Kahtlustan hetkel:
*lambda ära ikkagi
*mootoritemp.andur (oskab keegi öelda, kuskohas asub)
*katalüsaatorid (viimast hetkel ei usu millegipärast, eelmine aasta autoaiast ostetud ja läbis ülevaatuse puhtalt).
*Samas õhuvõtukopsiku mootoripoolne osa logiseb natuke, et kas seal võib probleem peituda??
* vaakumvoolikuid, mingeid mida leidnud ei ole - äkki on kellelgi skeemi??
Pikk jutt teadagi mis jutt

Ehk siis, olen avatud pakkumiste variantidele, et mis võiks seda anomaaliat põhjustada?
On kellelgi olnud sama probleem ja on saanud lahendatud?? Kasutasin otsingut ka, aga ei leidnud sarnast probleemi....
Või teab keegi mingit mõistliku töökoda/inimest vms kus saaks probleemile lahenduse.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7