juhtus siis nii et tuli sõita objektile 200km poole tee peal hakkas auto keema minema, tegin pause ja lasin jahutusringlusest rõhu välja, vahepeal pidin ka tosooli juurde panema,just mägedest üles-alla sõitimine ajas kõige rohkem mootori tempi punase peale. Tagasi tulles aga lõi tosooli lõdviku puruks. Tundub et ventilaator sõi lõdviku läbi, kuna ka mootoripadjad pole kõige paremas seisukorras ja lõdvik võis minna vastu ventilaatorit. tihtipeale ka sõites puhus külma ja just siis hakkas mootor keema minema. aga kui rohkem pöördeid hoidsin tuli sooja ja keema enam väga ei läinud aga madalate pööretega jälle tuli külma ja tahtis keema minna. Mis võiks vead olla. Termostaat?, Plokikaane tihend? Ma ei tea ka kas ventikas korralikult töötab ehk siis võib viga olla ka tempi andurist? mingid ühendused?
|