Terv
mure siis selline, eelpool nimetatud autoga sai sõidetud nii tunnike ja kenasti seisma jäetud. umbes viie minuti pärast enam masin ei käivitunud, ei lubanud ega midagi. Sai järgmine päev pistik taha visatud ja näitab vända andurit, kibekiiresti uus originaal ostetud ja külge visatud. Auto käivitus niiöelda poolest pöördest ja käis ideaalselt umbes minuti-paar, seejärel hakkas tühikäik kaduma, kadusid tagant silindrid ja podises kuidagi hädiselt kohapeal, gaasi vajutades kogus ennast tükk aega ja siis lõi hetkeks pöördesse. Ca. 3000RPM juures oli käik väga hea, lased gaasi lahti..pole tühikäiku, vajutad gaasi, paugub ja turtsub ja suri üldse välja. Peale seda käivitades hetkeks niiöelda turtsatab ja ketrab ainult tühja. Vahetusega seotud küsimused: Kas vända andurile ja mootorile läheb vahele ka mingi kummist distants? (ühel varuosa pildil oli seda näha) Ja milline oleks õige distants kuna hetkel tundub et vahe ei ole millimeetritki.
Viga ei saa ka olla küttes, kuna filter sai alles huljuti vahetatud ja sissepritse latist kontrollides on surve ja kõik olemas. Sõitnud on ta ainult norra 98V-power Nitrol, millest puhtamat ja paremat kütust ilmselt ei leiagi.
Andki aga tulla kes vähekenegi asja jagavad.
_________________ 400HP 200SX SR20 Drift Spec... Otse me ei sõida :)
|