Nimelt on probleem tekkinud ühe vanakese 1994 aasta Audi 80 B4-ga, mille mootoriks on 1,9 TDI 66kw (peaks sama mootor olema mis Volkswagenite peal). Probleemiks on siis mootori ebaühtlane töötamine tühikäigul ning ka sõites hakkab mingi pöördepeal nigu "jõnksutama" nagu ei saaks kütet kätte. Samas kiirendades ei ole tunda, et kütet peale ei tuleks. Küttefiltrit ma ausaltöeldes vahetanud veel ei ole, kuid tean, et üldiselt kui see vana ja umbes on, siis puudub mootoril ka jõud kuid seda enda probleemi juures ei ole täheldanud. Olen rääkinud siin targematega erinevatest võimalustest, nt kõrgsurvepumba pea on kulunud. Mul pidavat see vanema tüübi pea olema, ehk siis seda remontida ei saavat. Teine võimalus, et kuna märkasime, et seistes vajub küte maha ning ka töötades suundub pumba poole liialt õhumulle, et äkitselt on tagasivooluklapid on töö lõpetanud. Vahetasin ka need ära kuid probleem endine. Tekkis ka küsimus, et filtri peal olev klapp (3 avaga), et kuidas selle korrasolekut kontrollida. Vana klapi võtsin maha ja puhusin ühest otsast ja teisest, kuid kordagi ei saavutanud efekti, mil ühtepidi kinni tõmbaks. Sama trall ka uue klapiga. Veel kontrollisin üle küttetorud, justkui ei tundunud kohta, kust lisaõhk võiks süsteemi tulla. Probleem on ostes saati olnud, seega ei oska öelda millal ja millest see tekkida oleks võinud. Ostes (paar nädalat tagasi) see olukord justkui nii hull ei tundunud. Alguses arvasime, et märkidest on see, sest peale ostu sai selgeks tehtud, et 2 hammast olid valed märgid. Kuid peale hammasrihma vahetust ja märkide õigeks panemist probleem endine. Mootor ise käib hea häälega ja kiirendades nagu kõik oleks nii kuis vaja. Aga just mingil teatud ühtlasel sõidul kipub "jõnksutama" ning gaasi lisades muutub kõik heaks.
Äkki on kellegil ideid?
|