Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 13.05.2025 22:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Probleem Audi 1,9TDI 66kw mootoriga
PostitusPostitatud: 23.05.2012 21:11 

Liitunud: 13.06.2007 00:02
Postitusi: 123
Asukoht: Pärnu
Nimelt on probleem tekkinud ühe vanakese 1994 aasta Audi 80 B4-ga, mille mootoriks on 1,9 TDI 66kw (peaks sama mootor olema mis Volkswagenite peal). Probleemiks on siis mootori ebaühtlane töötamine tühikäigul ning ka sõites hakkab mingi pöördepeal nigu "jõnksutama" nagu ei saaks kütet kätte. Samas kiirendades ei ole tunda, et kütet peale ei tuleks. Küttefiltrit ma ausaltöeldes vahetanud veel ei ole, kuid tean, et üldiselt kui see vana ja umbes on, siis puudub mootoril ka jõud kuid seda enda probleemi juures ei ole täheldanud. Olen rääkinud siin targematega erinevatest võimalustest, nt kõrgsurvepumba pea on kulunud. Mul pidavat see vanema tüübi pea olema, ehk siis seda remontida ei saavat. Teine võimalus, et kuna märkasime, et seistes vajub küte maha ning ka töötades suundub pumba poole liialt õhumulle, et äkitselt on tagasivooluklapid on töö lõpetanud. Vahetasin ka need ära kuid probleem endine. Tekkis ka küsimus, et filtri peal olev klapp (3 avaga), et kuidas selle korrasolekut kontrollida. Vana klapi võtsin maha ja puhusin ühest otsast ja teisest, kuid kordagi ei saavutanud efekti, mil ühtepidi kinni tõmbaks. Sama trall ka uue klapiga. Veel kontrollisin üle küttetorud, justkui ei tundunud kohta, kust lisaõhk võiks süsteemi tulla.
Probleem on ostes saati olnud, seega ei oska öelda millal ja millest see tekkida oleks võinud. Ostes (paar nädalat tagasi) see olukord justkui nii hull ei tundunud. Alguses arvasime, et märkidest on see, sest peale ostu sai selgeks tehtud, et 2 hammast olid valed märgid. Kuid peale hammasrihma vahetust ja märkide õigeks panemist probleem endine. Mootor ise käib hea häälega ja kiirendades nagu kõik oleks nii kuis vaja. Aga just mingil teatud ühtlasel sõidul kipub "jõnksutama" ning gaasi lisades muutub kõik heaks.

Äkki on kellegil ideid?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7