Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
bmw e39 523 viskosiduri vahetus http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=54&t=94135 |
1. leht 1-st |
Autor: | nitro007 [ 11.07.2012 09:40 ] |
Teema pealkiri: | bmw e39 523 viskosiduri vahetus |
On kellegil kogemusi viskosiduri vahetusel ? kuidas vahetada jne ? |
Autor: | nitro007 [ 12.07.2012 00:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: bmw e39 523 viskosiduri vahetus |
nii sai siis vahetatud ,aga mure nüüd selline et vent käib koguaeg kaasa kui pööret lisada ,milles nüüd jama? |
Autor: | Sten-Martin [ 12.07.2012 01:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: bmw e39 523 viskosiduri vahetus |
Jama selles,et sidur ei tööta järelikult....Enne siduri mahakandmist vaata kas ees(radika pool) on keskel mingi plekist liist. Pildil siis punane nool näitab. ![]() Kui seda ei ole siis võib sidur korras olla,lihtsalt see plekitükk lülitab sidurit(kuumenedes paisub ja tõmbab kaardu ning sidur haagib). |
Autor: | Shadowz [ 12.07.2012 02:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: bmw e39 523 viskosiduri vahetus |
Sten-Martin kirjutas: Jama selles,et sidur ei tööta järelikult....Enne siduri mahakandmist vaata kas ees(radika pool) on keskel mingi plekist liist. Pildil siis punane nool näitab. Kui seda ei ole siis võib sidur korras olla,lihtsalt see plekitükk lülitab sidurit(kuumenedes paisub ja tõmbab kaardu ning sidur haagib). Midagi nii ilusat pole ma veel varem kuulnud ![]() ![]() Kui koguaeg vuhinaga kaasa käib on visko tuksis |
Autor: | nitro007 [ 12.07.2012 19:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: bmw e39 523 viskosiduri vahetus |
sai ostetud tutikas sidur ikkagist see jama edasi |
Autor: | Sten-Martin [ 12.07.2012 19:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: bmw e39 523 viskosiduri vahetus |
No ma ei tea,kui veepumpa vahetasin siis mõtlesin,et na*ui seda plekitükki ja võtsin ära..Siis oli visco koguaeg taga,panin tagasi ja oli korras.Nimelt selle plekitüki all on pisike nupp mis ilma selle plekitükita koguaeg väljas on,kui vent käib ringi ja see sisse vajutada siis on sidur lahutatud.... Võibolla on teistel bemmidel teistmoodi aga minu seitsmesel oli nii ja 520-l ka. Tsiteeri: The automatic fan clutch has two modes of operation, the engaged mode and the disengaged mode. The disengaged mode ( engine cold or high speed driving conditions ) occurs when the silicone fluid is contained in the reservoir area of the fan clutch. Kood: As the temperature of the engine rises so does the temperature of the bimetallic coil. This bimetallic coil is connected to the arm shaft in such a way that as the temperature rises the shaft moves the arm exposing an opening in the pump plate. This opening allows the silicone fluid to flow from the reservoir into the working chamber of the automatic fan clutch. http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1529737 Minu arust üsna ilus ju....Või mis? Ma viiks sinu asemel selle uue tagasi ja küsiks mis värk on. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |