Tänud kaabakaz, tegemist sinu näol ka meeldiva mõistva kliendiga, kellele ka tulevikus heameel teenuseid pakkuda. Tuleks nüüd veelkord teemasse tagasi, paneks mõned faktid kirja: 1) Juhendi teemal veelkord. Tõesti kuna tegemist oli laojääkide likvideerimisega (rõhutan veelkord, et tegemist ei ole üldse selle signaga mida siin teemas pakutakse. Selle signa pakkusin meos23 üldse hiljem välja ja seda SR foorumis üldse ei pakkunud, kuna ainult paar tükki neid läbi käis), siis ei pidanud ratsionaalseks paari toote pärast tõlkima hakata. Kuna aga meos23 ei leppinud ingliskeelse juhendiga, siis sai see ikkagi ka veel Eesti keelde tõlgitud ja talle esitatud. 2) Ära võta meos23 seda isikliku solvanguna, aga huvi pärast küsiks mitu klassi haridust sul ka on? Kõigis sinu kirjades mulle on loendmatul hulgal kirjavigasid. Lisaks viimastes kirjades ka suht ülbe/pool ähvardav suhtumine. Ega ülikoolipingi nühkimist vist pole mõtet loota, kus ka mõni väljenduskustide/viisaka suhtluse nimeline aine oleks õppekavas olnud. Sellise suhtumisega ei taha keegi sinuga väga tegemist teha arvatavasti. Nagu kunagi keegi klassik on öelnud: "klient on kuningas kui ta käitumine on ka kuningale omane". 3) Tulles nüüd paigalduse juurde. Tööd said tehtud 2.10.2010, mis kuupäev täna on? Hakkad pretensioone esitama sisuliselt 3,5 kuud hiljem. Jah alguls saatsid ka ühe kirja, aga peale Eestikeelse juhendi saatmist oli su vastus, et "sain asjadest aru ja peaks korras olema". Vähemalt mulle jäi selline mulje. Jah seda püsikiiruse asja sa kirjutasid, aga sellele vastasin, et mina ühtegi püsikiirusega asja ei näppinud, aga aku käis küll maas. Loomulikult kui on probleeme, siis ma olen nõus asja üle vaatama ja vajadusel ringi tegema (eks teinekord ikka mõni asi võib jääda valesti toimima, autosid on erinevaid ja ka nende eripärad võivad hiljem välja lüüa). Samas sellisele ähvardava suhtumise korral tuleb vist siiski edaspidi teiste kanalite abil suhelda. Ei hakka praegu seda PSi siin avaldama, aga arvatavasti oleks meil lihtsam edaspidi läbi juristide suhelda (ehk siis vajadusel kohtu kaudu). Mina ei tunne soovi enam peale seda kirja sellise inimesega näost-näkku kohtuda. 4) Paigalduse kvaliteet? Tulles nüüd tagasi sinu tellimuse juurde, siis mina ei teinud sulle mitte signa täispaigaldust, vaid osaliselt asendasin ka vana signa. Sul oli seal mingi mittetoimiv jublakas peal (õigemini olid ta juba ise ju maha kiskunud osaliselt, mille tõttu juhiuksest võtmega ei lukustunud jne). See viga sai ju ka likvideeritud. Tänu signa väljavahetamisele said sa ju ka hinnas veel alla. Seega kõigepealt tekib küsimus, et millise osa kohta kommenteeriti. Ma ausalt öeldes pigem väljavahetades ise imestan, et enamus paigaldajad ei viitsi/raatsi isegi juhtmeid kokku joota. Ma enamasti panen tina isegi natuke rohkem, et ikka korralikult kinni seisaks ning tulevikus ei oksüdeeruks ja ka teipi piisavalt, et mingi juhul hiljem lühist ei tekiks. 5) Jõudes autoni, siis siin peame seadmeid garantiisse saates rääkima kõigepealt niiskuskahjustuste kontrollist. Ma ei hakka siin hetkel kirjeldama milline see auto välja nägi ja kui märg teatud kohtadest oli. Ehk siis ma ei imesta kui seadmed hakkavad lollitama ja et selle nahka võis ka su eelmine signaplokk minna (see ei pretendeeri 100% tõele, sest ma täpselt ei mäleta enam salongi seisukorda, aga pagasnikus olevatel seadmetel on küll see oht). 6) Iselukustuvad uksed - hetkel ei hakka seda juhendit lugema, aga vähemalt osadel minu signadel on peal selline funktsioon, et kui sa teatud aja jooksul uksi lahti ei tee, siis pannakse need uuesti lukku. Kui sul nüüd mõni ukseandur ei toimi, siis on sisuliselt sama tulemus sõltumata sellest, et uks lahti on füüsiliselt. Selle ja eelmise punkti kohta on mul üks 1,5a tagune näide. Oli tellitud HT-400B paigaldus ühele sõidukile. Kõik tore ja ilus peale pannes, aga järgmine hommik vihane kõne et auto ööläbi lõuanud. Ok, auto uuesti töösse, kõik andurid veel üle seadistatud jne (mahu, põrutus). No ei karju noh. Järgmine hommik sama teema. Siis mingi hetk sattus auto olema pimedas kohas ja mis ma avastan. Autole topitud salongituledesse ledid ja need hõõguvad nõrgalt. Pole siis ime, et mingi hetk loetakse uksed avatuks ja signa rakendub. Ühesõnaga leiutasin siis veel sinna mingi relee vahele, mis tekitaks koormust. Igatahes asi paranes, aga siiski mitte täielikult. Pärast läks auto elektriku juurde, kes ütles kohe, et see ju selle automargi ukselülitite tüüpviga, et hakkavad segast panema. Seda enam, et see auto sai pidevalt pesu ja niiskus tegi oma töö. Kusjuures ma vahetasin tema nõudmisel veel korra ka signa keskuse välja, sellest ei muutnud midagi. Ehk siis alati tasub ka veenduda, et autos endas mingeid anomaaliaid ei oleks. Ehk siis kui suvel näiteks öösel rakendusid salongi tuled mingiks hetkeks ei pannud seda keegi tähele, aga signa reageeris kohe. Asi tuli välja hämaras maaaluses parklas. Ma kulutasin lõpuks selle auto peale 4 õhtut ja kas klient hüvitas mulle isegi relee, tutkit? 7) Aknad üles ja alla? Nagu juba ütlesin, siis sinna sai paigaldatud mugavusmoodul, mis aknad ja katuseluugi sulgeb. Huvitav kuidas see moodul aknaid avada saab? Vassid vist ka natuke siin? 8) Pultide aktiveerimine? Kui su sõber autol järgi käis panime auto puldist käima. Seega kuidas see pult siis mittetoimida sai? Kui hiljem patareid tühjaks sai või midagi sellist, siis jah võimalik.
Ühesõnaga nagu ma varem juba ütlesin, siis esmalt oleks tore ikkagi ühendust võtta ja oma mure ära kurta. Loomulikult ei suuda ma kuidagi tõestada, et sa pole mulle PSi saatnud, aga ei ole ju keeruline siis see uuesti saata. Mulle kirjutatakse siia üksjagu palju ja pean oma postkasti ka suht tihti tühjendama. Võimalik tõesti, et kogemata läks tühjendades ka mõni lugemata kiri (näiteks kõige kustutades tuli just samal hetkel sisse - kõik kirjad korraga valides). Siin isegi küsitakse väga palju abi just signade ja kesklukkude paigaldamise ja probleemide korral, mitte ainult ei soovita miskit osta. Näiteks keijoo autole saime läbi interneti keskluku juhtimise osa toimima, seejuures signa polnud isegi minu käest ostetud. Kui saan siis ikka püüan aidata. Siiani on alati siiski asjad normaalselt toimima saanud kui ongi mingi ebakorrapärane probleem tekkinud hilisemal kasutamisel (kui just tehnika ise rikkega ei ole). Ehk siis mina tegelen signade paigaldamisega ja auto vigu kahjuks enamasti aega diagnoosida ei ole. Kui inimene võtab minult ka signa + paigaldus, siis on see minu jaoks kasumlikum, kui tavaline auto remont. On ennegi selliseid kliente olnud, kellel ala kesklukk maha surnud ja siis loodab, et signa paigaldamisega kõik laheneb. Enamasti ei ütle seda ka keegi tööd tellides. Või siis oli üks juhus, kus autol oli enne signa peal olnud ja enne müüki siis eelmine omanik oli selle konkreetselt välja lõiganud. Mitmest kohast leidsin küll pooleks lõigatud juhtmed üles ja lappisin ära, aga keskluku osa ikkagi lõpuks tööle ei saanudki. Ehk siis sealt kus keskluku juhtimine pidi oma käsud vastu võtma keskluku juhtplokki ei toimunud mitte halligi. Eelmine paigalda oli midagi kuskile teistmoodi ühendanud ja tõesti ei olnud võimalik kõiki neid pooleks lõigatud juhtmeid üles otsima hakata. Teine näide on näiteks E46, mille foorumeid lugedes paljud kurdavad, et kesklukk ei toimi enam nii nagu peaks, neil kipub see keskluku juhtplokk ära surema. Kusjuures võtmest keerates võib kõik ilus olla, aga just lisajuhtimise osa kipub jukerdama. Ühesõnaga ootan esmaslt su PSi, mis siis ikkagi valesti on, mitte stiilis et kõik on pask ja maksa raha tagasi. Nii see garantii värk siiski ei käi, paluks ikka konkreetseid kirjeldusi ja seekord viisakamas suhtlusvormis mitte sellisel ähvardaval alatoonil. Aga üldiselt suhtun edaspidi sellese juhtumisse väikse eelarvamusega (k.a härra meos23 huvi sportmängudesse vastavalt pagasnikus leiduvale sportmängu tööriistale, ainult palli polnud miskipärast näha).
_________________ Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
|