Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

M: Steinbaueri Opeli DTI mootorite chipbox
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=60&t=159873
1. leht 1-st

Autor:  rnx [ 08.06.2016 20:42 ]
Teema pealkiri:  M: Steinbaueri Opeli DTI mootorite chipbox

Kuna minu Vectra C 2.2 DTI on juba uuema tüübi ajuga, siis minu autole ei sobinud ja jäi üle. Ehk siis tegu on sisuliselt ainsa reaalselt töötava ning mootorile ohutu DTI diisli chipboxiga, mis ideaaltingimustel annab ca 15% võimsust ja 20-25% väänet juurde.

Antud box sobib nii Vectra B 2.0 ja 2.2 DTI mootoritele, Vectra C 2.0 DTI mootorile kui ka Saabidele, mis samu mootoreid kasutavad. Võimalik, et ka veel mõningatele muudele vanemat Boshi VP44 pumpa tarvitatavatele mudelitele. Pumba küljes peab olema üks pistik, kahe pistikuga pump on juba uuema tüübi oma, mis eeldab teistsugust boxi ja juhtmete ahelasse jootmist.

Kasutatud peast liigub neid üliharva, seega hind ei ole odav, ei ole ka kallis - 250 EURi. Sobib ka vahetus sama tootja uuemale mootorile mõeldud boxiga. Asub Tartus, saan saata ka Tallinnasse või ettemaksu puhul ka mujale Eestisse.

Kui huvi, siis PM või viis-üks-18461.

Autor:  _Harri_ [ 08.06.2016 20:47 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Steinbaueri Opeli DTI mootorite chipbox

Kõik need tuuningboxid on pettus. tra 250eur kah veel :D

Autor:  Shadowz [ 08.06.2016 21:12 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Steinbaueri Opeli DTI mootorite chipbox

_Harri_ kirjutas:
Kõik need tuuningboxid on pettus. tra 250eur kah veel :D


+1

Autor:  rnx [ 08.06.2016 21:26 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Steinbaueri Opeli DTI mootorite chipbox

Niisama targutajatele ja mölisejatele tedmiseks, et uuest peast maksab see konkreetne junn 800 euri ning tehasest paigaldati seda Steinmetzi käe alt läbi käinud autodele, küll juba ka viimase kleepsuga varustatud karbis.

Steinbauer pole ka just mingisugune nurgatagune Poola urgas, kes lubab a la 100 euro eest 50% võimsuselisa ja samapalju väiksemat kütusekulu. Nimelt antud tootja pesitseb Austrias ning toodab analoogseid lahendusi ka põllumajandustehnikale ning rekkadele, Valtra esinduses töötav sõber väidab, et nad kasutavad Steinbaueri toodangut päris palju ning põllumehed on reaalse tulemuse üle rahul. Pidi olema praktiliselt sama tulemus, kui tehase remap, aga hind umbes poole odavam.

Kui rääkida DTI mootoritest, siis nende kõige suurem ikaldus on Boschi VP44 pump, mis koostöös tobeda pihustilahendusega on igasuguse tuunimise koha pealt kapriisne. Üldiselt peetakse lääne pool teadjate tüüpide poolt ohutuks kahte boxi, Steinbauerit ja Van Aakenit, viimane aga on veel haruldasem järelturul. Igasugused muud karbid on kas kräpp, mis lihtsalt valetab õhukulu või temperatuuri ning sellega suurendab kaudselt pumba rõhku, mis pumba tapab, või ei tee lausa midagi. Antud mootorite pumba aju aga suutvat maailmas ümber mappida ainult üks töökoda ning sedagi 50/50 tulemusega.

Autor:  _Harri_ [ 08.06.2016 22:25 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Steinbaueri Opeli DTI mootorite chipbox

Maksis uuena 800 ja said veel kleepsu ka kaasa, siis on kohe legit asi :D

Kirjuta veel 2lk mingit iba siia. pettur.

Autor:  maksim12 [ 08.06.2016 22:46 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Steinbaueri Opeli DTI mootorite chipbox

800 euri takisti eest on ikka veits palju.

Autor:  rnx [ 09.06.2016 07:53 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Steinbaueri Opeli DTI mootorite chipbox

Ei soetanud uuena seda, seega pole tarvis minu rahakoti sisu pärast muret tunda.

Kui ei taha osta, siis pole pointi ka niisama möliseda, kuigi mis saab mul selle vastu muidugi olla, et teemat üleval hoitakse :D

Kui veidi antud karbi hingeellu süveneda, siis leiab sealt seest Atmeli mikrokontrolleri, mitte lihtsalt ühe takisti. Kui need uskmatud inisejad, kes siin targutavad, viitsiks veidigi googeldada, siis leiaks üles ka täiesti tootjast sõltumatud dünolehed, kus kodanikud on käinud reaalselt stendis ning peale sarnase toote paigaldust on 125 bHP ja 280 Nm tootnud mootor hakanud käima 140 bHP ja 330 Nm võimsus- ja momendinäitajatega.

Eks otseloomulikult tegeleb ka see seade ajust tulevate signaalide modifitseerimisega pumba jaoks, selge see ning alati on aju ümberprogemine mõistlikum tegevus, küll aga on autosid, mille puhul selline "valetamine" on ainuvõimalik variant. Ei pea end padulolliks, elektroonika, arvutisüsteemid ning tehnika on nii haridus, igapäevatöö kui ka hobi, seega suudan piisavalt adekvaatselt müüte reaalsusest eristada. Soetasin karbi, kuna sain selle sama hinnaga kätte, millega müün ning tahtsin paigaldada selle oma igapäeva-masuudipressile, et täis autoga veidi lahjaks jäävat möödasõidukiirendust natuke parandada. Kuna otsustada oli vaja kiiruga, siis ei jõudnud süveneda sellesse, et C kerega Vectral on 2.2 konel juba modifitseeritud pump, millele "valetamine" on pisut keerulisem ning sinna on tarvis teistsorti lahendust, mis paraku on järelturul saadavusega null ning uuest peast veelgi kallim.

Edu targutajatele, kes mind nüüd kohe uuesti idioodiks sõimama asuvad :)!

Autor:  Birdshit [ 09.06.2016 12:40 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Steinbaueri Opeli DTI mootorite chipbox

Pole isegi kahju, et möned inimesed nii rumalad on :)

Sorry offtopicu eest. Edu müügiga, möni Opeli fänn ehk vötab ligi ;)

Autor:  rnx [ 12.06.2016 10:28 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Steinbaueri Opeli DTI mootorite chipbox

Paistab, et siin foorumis enam ammu fänne ei liigu, vanasti sattus siia ka vahest mõningaid tehnikaga päris kodus olevaid inimesi, nüüd paistab, et tegeldaksegi ainult summutiotste ja poola stangede külge riputamisega :)

Autor:  tilkur [ 23.06.2016 20:52 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Steinbaueri Opeli DTI mootorite chipbox

rnx kirjutas:


Kui rääkida DTI mootoritest, siis nende kõige suurem ikaldus on Boschi VP44 pump, mis koostöös tobeda pihustilahendusega on igasuguse tuunimise koha pealt kapriisne. ........ Antud mootorite pumba aju aga suutvat maailmas ümber mappida ainult üks töökoda ning sedagi 50/50 tulemusega.


Nüüd on küll suurem kõvatamine käimas (müügist siin ei tule niikuinii halligi)

Samasugusele vp44 -jale tehti mul uus soft nullist üles pmst ,nikerdamist ja tegemist oli väheke asja juures aga ei midagi üleloomulikku.Nii,et +1 töökoda veel maailmas juures :hail

Autor:  BigHoss [ 24.08.2016 14:16 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Steinbaueri Opeli DTI mootorite chipbox

rnx kirjutas:
Paistab, et siin foorumis enam ammu fänne ei liigu, vanasti sattus siia ka vahest mõningaid tehnikaga päris kodus olevaid inimesi, nüüd paistab, et tegeldaksegi ainult summutiotste ja poola stangede külge riputamisega :)

Jah siin suured opelifännid koos kes tahavad endale kahtlase väärtusega "boxi" osta

:waah

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/