Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 02:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 57 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 07.07.2014 22:22 

Liitunud: 11.10.2006 22:26
Postitusi: 16
Ainukeseks miinuseks võin tuua seda, et vedru väsib kiiresti ära, ehk ei hoia pikemat aega soovitud rõhku, korralik survevedru likvideerib selle vea. Võta seda kui :arrow:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 08.07.2014 09:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2005 08:22
Postitusi: 703
Asukoht: Nõmme vabariik
lollloom kirjutas:
Ainukeseks miinuseks võin tuua seda, et vedru väsib kiiresti ära, ehk ei hoia pikemat aega soovitud rõhku, korralik survevedru likvideerib selle vea. Võta seda kui :arrow:


Huvitav, et enne pole seda probleemi kuulnud ? Kas on viimasel ajal ostetud või mõni vanem isend ? Kui kellelgi on probleem, siis ärge kahelge helistamast ja leiame lahenduse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 12.11.2014 22:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2005 08:22
Postitusi: 703
Asukoht: Nõmme vabariik
:arrow:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 12.11.2014 23:21 

Liitunud: 14.09.2013 18:01
Postitusi: 61
Tere. Kahjuks ei tea ma selle koha pealt mitte midagi mille jaoks ta on loodud ja mis ta juurde annab. Ja nüüd küsingi , et mida ta juurde annab? Saan aru et tõstab survet turbos see tähendab rohkem õhku äkki ja võimsamat minekut ? :) Ärge nüüd ainult täis sõimake ega maha tehke kui midagi valesti või imeliku kirjutasin/küsisin.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 13.11.2014 09:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2005 08:22
Postitusi: 703
Asukoht: Nõmme vabariik
taavi.tarno kirjutas:
Tere. Kahjuks ei tea ma selle koha pealt mitte midagi mille jaoks ta on loodud ja mis ta juurde annab. Ja nüüd küsingi , et mida ta juurde annab? Saan aru et tõstab survet turbos see tähendab rohkem õhku äkki ja võimsamat minekut ? :) Ärge nüüd ainult täis sõimake ega maha tehke kui midagi valesti või imeliku kirjutasin/küsisin.


Tere.

Loodud on ta selleks, et tõsta ja reguleerida turborõhku. Rõhu tõstmisega ja kütusekoguse lisamisega saab mootorist rohkem jõudu aga kõike tuleb teha tasakaalukalt. Seda jubinat saab kasutada nn tuunimiseks või ka lihtsalt asendamaks originaalset rõhureguleerijat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 13.11.2014 22:14 

Liitunud: 14.09.2013 18:01
Postitusi: 61
Selge. Et siis pm mittemingit kasu see mulle ei annakui mõtte käis korra peast läbi panna se oma Opel astra 2000a 2.0 TD mootorile vahele ilma et midagi rohkemat peaksin tegema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 16.11.2014 21:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.11.2006 21:08
Postitusi: 257
Asukoht: tartu
Kas toimibki ainult ball-spring süsteemil? kui jah siis eelistan hiinakat.

_________________
Samal ajal kui mina peale aia värvimist bensiiniga pintsleid pesen näen kuidas diislimehed kanistritega joostes jõudu teevad :) Sinililled on väljas nautige looduse ilu :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 11.12.2014 11:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2005 08:22
Postitusi: 703
Asukoht: Nõmme vabariik
:arrow:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 13.12.2014 20:14 

Liitunud: 20.06.2013 22:13
Postitusi: 2
Selline hea küsimus, et kuna piltidel pole täpselt näha.

Rõhku kontrollib lihtne vedru pinge ja kuulaager (häda on tavaliselt lekkimisega)
Küll aga kuidas rõhk maha tuleb kuulaagri ja wg vaheliselt trassilt?
Kas on puuritud auk (wg ja kuulaagri trassile) ja kasutusel on lihtne "bleed out" süsteem, mis tähendab ka rõhu kadu trassist.

Jah rõhu kadu trassis on väike, küll aga on olemas ja täpne wg avamine on ikkagi häiritud.

Kui pole selline süsteem kasutusel, siis kuidas rõhk maha tuleb wg trassist?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 16.12.2014 14:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2005 08:22
Postitusi: 703
Asukoht: Nõmme vabariik
phyl kirjutas:
Selline hea küsimus, et kuna piltidel pole täpselt näha.

Rõhku kontrollib lihtne vedru pinge ja kuulaager (häda on tavaliselt lekkimisega)
Küll aga kuidas rõhk maha tuleb kuulaagri ja wg vaheliselt trassilt?
Kas on puuritud auk (wg ja kuulaagri trassile) ja kasutusel on lihtne "bleed out" süsteem, mis tähendab ka rõhu kadu trassist.

Jah rõhu kadu trassis on väike, küll aga on olemas ja täpne wg avamine on ikkagi häiritud.

Kui pole selline süsteem kasutusel, siis kuidas rõhk maha tuleb wg trassist?



Tervist.

Minu controlleridel on puuritud väga väike bleed hole mille kaudu saab wg trassist rõhk välja. Rõhu kadu on peaaegu olematu ja selle aja jooksul mis ma neid müünud olen on 99% inimesi väga rahul olnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 31.12.2014 03:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.05.2011 14:43
Postitusi: 27
Sain alles nüüd antud toodet korralikult proovida ja minu puhul jäi vedru lahjakas. Kuskil 0.4-0.5 bar juures lasi rõhu ludinal läbi.

_________________
MB 300SD W126 '83


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 31.12.2014 20:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2005 08:22
Postitusi: 703
Asukoht: Nõmme vabariik
jegesmesh kirjutas:
Sain alles nüüd antud toodet korralikult proovida ja minu puhul jäi vedru lahjakas. Kuskil 0.4-0.5 bar juures lasi rõhu ludinal läbi.



Palju sul originaalis rõhku on, et juba juurde keeratuna ainult 0,5 bari tuli ? Nende minu controlleridega sõidavad mõned diiselmersud 2,5 bari kanti ja kui mälu ei peta siis üks Ram keerati 4 bari ligi sellga.
Lahja vedru tundub kuidagi müstiline aga anna oma kontaktid ja saadan sulle teise vedru proovida kui soovid. Kas muidu ammu ostsid minult selle MBC ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 31.12.2014 20:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2008 22:27
Postitusi: 168
Asukoht: Lääne-Virumaa
Enda omal vahetasin vedru ära ja panin pikema poldi siis sain 3bari kätte. Algselt pidas vist 1,5bar.
Toimib täitsa hästi, eriti arvestades soodsat hinda. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 02.01.2015 21:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.05.2011 14:43
Postitusi: 27
peedu. kirjutas:
jegesmesh kirjutas:
Sain alles nüüd antud toodet korralikult proovida ja minu puhul jäi vedru lahjakas. Kuskil 0.4-0.5 bar juures lasi rõhu ludinal läbi.



Palju sul originaalis rõhku on, et juba juurde keeratuna ainult 0,5 bari tuli ? Nende minu controlleridega sõidavad mõned diiselmersud 2,5 bari kanti ja kui mälu ei peta siis üks Ram keerati 4 bari ligi sellga.
Lahja vedru tundub kuidagi müstiline aga anna oma kontaktid ja saadan sulle teise vedru proovida kui soovid. Kas muidu ammu ostsid minult selle MBC ?


Probleem on lahenduse leidnud. Võtsin jupi lahti ja nägin, et asi oli valesti kokku pandud. Panin nii nagu vaja kokku, töötas nagu pidi.

_________________
MB 300SD W126 '83


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M: Manual boost controller
PostitusPostitatud: 02.01.2015 23:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2005 08:22
Postitusi: 703
Asukoht: Nõmme vabariik
jegesmesh kirjutas:
peedu. kirjutas:
jegesmesh kirjutas:
Sain alles nüüd antud toodet korralikult proovida ja minu puhul jäi vedru lahjakas. Kuskil 0.4-0.5 bar juures lasi rõhu ludinal läbi.



Palju sul originaalis rõhku on, et juba juurde keeratuna ainult 0,5 bari tuli ? Nende minu controlleridega sõidavad mõned diiselmersud 2,5 bari kanti ja kui mälu ei peta siis üks Ram keerati 4 bari ligi sellga.
Lahja vedru tundub kuidagi müstiline aga anna oma kontaktid ja saadan sulle teise vedru proovida kui soovid. Kas muidu ammu ostsid minult selle MBC ?


Probleem on lahenduse leidnud. Võtsin jupi lahti ja nägin, et asi oli valesti kokku pandud. Panin nii nagu vaja kokku, töötas nagu pidi.


Kuidas valesti kokku pandud ? Ei tundu nagu võimalik olema kuna ma ise teen neid ju. Valesti kokku pannes läheb ta hoopis lukku ja ei lase midagi läbi ning tuleb max rõhk mida turbo üldse jõuab puhuda(wastegate ei avane). Võid PS-is ka vastata kui soovid.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 57 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7