Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

M: Manual boost controller
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=60&t=43881
3. leht 4-st

Autor:  lollloom [ 07.07.2014 22:22 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

Ainukeseks miinuseks võin tuua seda, et vedru väsib kiiresti ära, ehk ei hoia pikemat aega soovitud rõhku, korralik survevedru likvideerib selle vea. Võta seda kui :arrow:

Autor:  peedu. [ 08.07.2014 09:07 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

lollloom kirjutas:
Ainukeseks miinuseks võin tuua seda, et vedru väsib kiiresti ära, ehk ei hoia pikemat aega soovitud rõhku, korralik survevedru likvideerib selle vea. Võta seda kui :arrow:


Huvitav, et enne pole seda probleemi kuulnud ? Kas on viimasel ajal ostetud või mõni vanem isend ? Kui kellelgi on probleem, siis ärge kahelge helistamast ja leiame lahenduse.

Autor:  peedu. [ 12.11.2014 22:43 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

:arrow:

Autor:  taavi.tarno [ 12.11.2014 23:21 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

Tere. Kahjuks ei tea ma selle koha pealt mitte midagi mille jaoks ta on loodud ja mis ta juurde annab. Ja nüüd küsingi , et mida ta juurde annab? Saan aru et tõstab survet turbos see tähendab rohkem õhku äkki ja võimsamat minekut ? :) Ärge nüüd ainult täis sõimake ega maha tehke kui midagi valesti või imeliku kirjutasin/küsisin.

Autor:  peedu. [ 13.11.2014 09:41 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

taavi.tarno kirjutas:
Tere. Kahjuks ei tea ma selle koha pealt mitte midagi mille jaoks ta on loodud ja mis ta juurde annab. Ja nüüd küsingi , et mida ta juurde annab? Saan aru et tõstab survet turbos see tähendab rohkem õhku äkki ja võimsamat minekut ? :) Ärge nüüd ainult täis sõimake ega maha tehke kui midagi valesti või imeliku kirjutasin/küsisin.


Tere.

Loodud on ta selleks, et tõsta ja reguleerida turborõhku. Rõhu tõstmisega ja kütusekoguse lisamisega saab mootorist rohkem jõudu aga kõike tuleb teha tasakaalukalt. Seda jubinat saab kasutada nn tuunimiseks või ka lihtsalt asendamaks originaalset rõhureguleerijat.

Autor:  taavi.tarno [ 13.11.2014 22:14 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

Selge. Et siis pm mittemingit kasu see mulle ei annakui mõtte käis korra peast läbi panna se oma Opel astra 2000a 2.0 TD mootorile vahele ilma et midagi rohkemat peaksin tegema.

Autor:  paikas [ 16.11.2014 21:13 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

Kas toimibki ainult ball-spring süsteemil? kui jah siis eelistan hiinakat.

Autor:  peedu. [ 11.12.2014 11:56 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

:arrow:

Autor:  phyl [ 13.12.2014 20:14 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

Selline hea küsimus, et kuna piltidel pole täpselt näha.

Rõhku kontrollib lihtne vedru pinge ja kuulaager (häda on tavaliselt lekkimisega)
Küll aga kuidas rõhk maha tuleb kuulaagri ja wg vaheliselt trassilt?
Kas on puuritud auk (wg ja kuulaagri trassile) ja kasutusel on lihtne "bleed out" süsteem, mis tähendab ka rõhu kadu trassist.

Jah rõhu kadu trassis on väike, küll aga on olemas ja täpne wg avamine on ikkagi häiritud.

Kui pole selline süsteem kasutusel, siis kuidas rõhk maha tuleb wg trassist?

Autor:  peedu. [ 16.12.2014 14:59 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

phyl kirjutas:
Selline hea küsimus, et kuna piltidel pole täpselt näha.

Rõhku kontrollib lihtne vedru pinge ja kuulaager (häda on tavaliselt lekkimisega)
Küll aga kuidas rõhk maha tuleb kuulaagri ja wg vaheliselt trassilt?
Kas on puuritud auk (wg ja kuulaagri trassile) ja kasutusel on lihtne "bleed out" süsteem, mis tähendab ka rõhu kadu trassist.

Jah rõhu kadu trassis on väike, küll aga on olemas ja täpne wg avamine on ikkagi häiritud.

Kui pole selline süsteem kasutusel, siis kuidas rõhk maha tuleb wg trassist?



Tervist.

Minu controlleridel on puuritud väga väike bleed hole mille kaudu saab wg trassist rõhk välja. Rõhu kadu on peaaegu olematu ja selle aja jooksul mis ma neid müünud olen on 99% inimesi väga rahul olnud.

Autor:  jegesmesh [ 31.12.2014 03:58 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

Sain alles nüüd antud toodet korralikult proovida ja minu puhul jäi vedru lahjakas. Kuskil 0.4-0.5 bar juures lasi rõhu ludinal läbi.

Autor:  peedu. [ 31.12.2014 20:05 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

jegesmesh kirjutas:
Sain alles nüüd antud toodet korralikult proovida ja minu puhul jäi vedru lahjakas. Kuskil 0.4-0.5 bar juures lasi rõhu ludinal läbi.



Palju sul originaalis rõhku on, et juba juurde keeratuna ainult 0,5 bari tuli ? Nende minu controlleridega sõidavad mõned diiselmersud 2,5 bari kanti ja kui mälu ei peta siis üks Ram keerati 4 bari ligi sellga.
Lahja vedru tundub kuidagi müstiline aga anna oma kontaktid ja saadan sulle teise vedru proovida kui soovid. Kas muidu ammu ostsid minult selle MBC ?

Autor:  erx1111 [ 31.12.2014 20:53 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

Enda omal vahetasin vedru ära ja panin pikema poldi siis sain 3bari kätte. Algselt pidas vist 1,5bar.
Toimib täitsa hästi, eriti arvestades soodsat hinda. :)

Autor:  jegesmesh [ 02.01.2015 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

peedu. kirjutas:
jegesmesh kirjutas:
Sain alles nüüd antud toodet korralikult proovida ja minu puhul jäi vedru lahjakas. Kuskil 0.4-0.5 bar juures lasi rõhu ludinal läbi.



Palju sul originaalis rõhku on, et juba juurde keeratuna ainult 0,5 bari tuli ? Nende minu controlleridega sõidavad mõned diiselmersud 2,5 bari kanti ja kui mälu ei peta siis üks Ram keerati 4 bari ligi sellga.
Lahja vedru tundub kuidagi müstiline aga anna oma kontaktid ja saadan sulle teise vedru proovida kui soovid. Kas muidu ammu ostsid minult selle MBC ?


Probleem on lahenduse leidnud. Võtsin jupi lahti ja nägin, et asi oli valesti kokku pandud. Panin nii nagu vaja kokku, töötas nagu pidi.

Autor:  peedu. [ 02.01.2015 23:38 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Manual boost controller

jegesmesh kirjutas:
peedu. kirjutas:
jegesmesh kirjutas:
Sain alles nüüd antud toodet korralikult proovida ja minu puhul jäi vedru lahjakas. Kuskil 0.4-0.5 bar juures lasi rõhu ludinal läbi.



Palju sul originaalis rõhku on, et juba juurde keeratuna ainult 0,5 bari tuli ? Nende minu controlleridega sõidavad mõned diiselmersud 2,5 bari kanti ja kui mälu ei peta siis üks Ram keerati 4 bari ligi sellga.
Lahja vedru tundub kuidagi müstiline aga anna oma kontaktid ja saadan sulle teise vedru proovida kui soovid. Kas muidu ammu ostsid minult selle MBC ?


Probleem on lahenduse leidnud. Võtsin jupi lahti ja nägin, et asi oli valesti kokku pandud. Panin nii nagu vaja kokku, töötas nagu pidi.


Kuidas valesti kokku pandud ? Ei tundu nagu võimalik olema kuna ma ise teen neid ju. Valesti kokku pannes läheb ta hoopis lukku ja ei lase midagi läbi ning tuleb max rõhk mida turbo üldse jõuab puhuda(wastegate ei avane). Võid PS-is ka vastata kui soovid.

3. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/