Iff kirjutas:
Just nii, tüübikinnitustega on ka neil usa tüüpi veokatel probleeme. Teiseks, 17m on eestis autorongi max pikkus, nii, et sellistega saaks vedada ainult 20 jalaseid konte mis oleks täiesti pointless. Sellisel autol kõlbaks just 2 40 jalast konti sappa panna eraldi haagistena ning siis rongina ringi kruiisida Tallinnast Moskvasse nt.
Lisaks on neil Volvodel varuosa ja hoolduse mured jne jne jne mida eestist saada pole.. Scania R730 on enivei ilusam ja sefim

kallur-poolhaakeid saaks ka väga hästi vedada... ning osade paak-haagistega peaks ka piiridesse vist mahtuma. hooldusega ei tohiks küll probleeme tekkida... tehnika peaks olema sama mis euroopa volvodel, ainult keredetailidega läheks jamaks.
paldiskis vedelesid ainult uued VN-id ning paar Freightlinerit ja betooni kandis Motorali hoovil vedelesid enamasti vanad VN-id. juttude järgi tehakse Eestis juppideks ning viiakse "varuosadena" ida-naabrite juurde ning seal pannakse uuesti kokku.
Paldiski parkla (kõverad ja hägused, sest liikumise pealt telefoniga klõpsitud):



remain kirjutas:
Kui see on Eesti registris siis ilmselt tehti talle üksiktüübikinnitus või miski siuke mõiste oli...
Igapäevaselt see komplekt ju mööda eestit ringi ei sõida... ja nendel päevadel, kui sõidab, on ilmselt Maanteeametilt ülegabariidilise veose/veoki luba võetud.