919 kirjutas:
Ok, jätkame ot´ga. Minu mõistus seda ei võta, et miks peaks võtma peaagu max varustusega MB ja panema selle taksot sõitma?? See, et taksoks minev auto pannakse liisingusse ja peale perioodi lõppu antakse tagasi, seda tehakse igal pool, kaasaarvatud Eestis. Aga tavaliselt on selleks ikka suhteliselt minimaalse varustusega auto, et liisingu kuumakse võimalikult väike oleks ja igakuine kasum selle võrra suurem oleks, sest kui liisinguperiood läbi, siis auto kasutajal on suht savi, kas ja kuidas automüügi firma selle maha müüb.
Selle R varustus ei ole midaig ulmelist ju ? Mujal maailmas ongi normaalne ,et auto ostetakse normaalsete lisadega. Mitte nagu Eestis ,et ostan uue bmw-audi mb- aga raha istme soojenduse kliima cruisi naha ,etc jaoks enam ei jätkunud. Neid S ja 7 taksosid(prantsuse keeles chaffeur service ,et siis pigem lux auto koos juhiga ) kasutavad enamasti äri inimesed. kes on võimelised maksma mugavuse eest (lang ) tahad pikemal sõidul ise temepratuuri sättida (tagaistuja pakett) . Kui sa maksad nt 100eur Pariisi lenujaamast linna siis selle raha eest pead sa ka midagi saama.
http://limousine-paris.fr/cars/luxury/http://www.csparis.com/