Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 00:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5580 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 372  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 23.04.2012 13:11 

Liitunud: 13.09.2010 00:41
Postitusi: 3945
eitea kirjutas:
Auto võiks tagasi saada, .


Ütle mulle palun, mida per*et sa selle metallihunnikuga nüüd peale hakkaks? :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 23.04.2012 17:27 

Liitunud: 23.09.2005 22:54
Postitusi: 67
Asukoht: Tartu
tõuseb ikka konkreetsel autol


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 23.04.2012 18:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Tegelikult oleks praegu kõige targem siiski ise kindlustusest uurida, kelle nimel see kindlustus üldse on kui on (vaata www.lkf.ee avalikest päringutest). Kui kindlustust on endiselt sinu nimel tehtud, siis tõuseb sinu koefitsent. See on loll jutt, et juhil tõuseb. Siis ta peab ise paluma seda vist oma nimele vormistada. Vastasel juhul läheb ikka auto omaniku nimele. Sest kui sõiduk ei ole vahepeal ARK-s omanikku vahetanud, siis ei saa ju uus ostja kuidagi ka oma nimel kindlustust teha, küll aga foorumlaste väidete kohaselt saab ilusti seda pikendada suvaline isik. Kindlustus teeb kindlustuse siiski omaniku nimele või vastutava kasutaja nimele, kui viimane on tehnilisse passi kantud. Vaevalt aga ostja ARK-sse end vastutavaks kasutajaks läheb vormistama, aga mitte omanikku vahetama.
Ostu-Müügi leping ikka alles sul? Vaata et asi veel sellega ei päädi, et maksad politseile ka alkohoolijoobes isiku rooli lubamise eest. Kuna auto on niikuinii risuhunnik, siis "ostjal" lihtsam öelda et laenas sõbralt ja tema koefitsenti ei näpi keegi. Purjuspeaga kahju tekitades ei hüvitata ju ka kindlustuse poolt midagi, õigemini LKF maksab ja siis hakkab nõudma. Aga huvitav kellelt LKF nõudma hakkab, kas juhilt või kelle nimel kindlustus on.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 23.04.2012 23:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2004 14:12
Postitusi: 445
Asukoht: Tallinn
dellu kirjutas:
Tegelikult oleks praegu kõige targem siiski ise kindlustusest uurida, kelle nimel see kindlustus üldse on kui on (vaata http://www.lkf.ee avalikest päringutest). Kui kindlustust on endiselt sinu nimel tehtud, siis tõuseb sinu koefitsent. See on loll jutt, et juhil tõuseb. Siis ta peab ise paluma seda vist oma nimele vormistada. Vastasel juhul läheb ikka auto omaniku nimele. Sest kui sõiduk ei ole vahepeal ARK-s omanikku vahetanud, siis ei saa ju uus ostja kuidagi ka oma nimel kindlustust teha, küll aga foorumlaste väidete kohaselt saab ilusti seda pikendada suvaline isik. Kindlustus teeb kindlustuse siiski omaniku nimele või vastutava kasutaja nimele, kui viimane on tehnilisse passi kantud. Vaevalt aga ostja ARK-sse end vastutavaks kasutajaks läheb vormistama, aga mitte omanikku vahetama.
Ostu-Müügi leping ikka alles sul? Vaata et asi veel sellega ei päädi, et maksad politseile ka alkohoolijoobes isiku rooli lubamise eest. Kuna auto on niikuinii risuhunnik, siis "ostjal" lihtsam öelda et laenas sõbralt ja tema koefitsenti ei näpi keegi. Purjuspeaga kahju tekitades ei hüvitata ju ka kindlustuse poolt midagi, õigemini LKF maksab ja siis hakkab nõudma. Aga huvitav kellelt LKF nõudma hakkab, kas juhilt või kelle nimel kindlustus on.


1. Kindlustus tõuseb vaid konkreetsel autol, vähemalt IF kindlustuse puhul kus antud LÕ põhjustanud sõiduk kindlustatud oli. Või vähemalt 1,5a tagasi oli IF kindlustuses niimoodi ... samas kuna iga selts kujundab ise oma koefitsendi (enam ei ole ühtset süsteemi) ning hinnapoliitiga, võib antud asi seltsiti väga erineda.
2. Ei maksa LKF, vaid maksab IF, kes esitab sõiduki juhile pärast regressi. Peale vaadates saab vaene vitalik vanas rahas ikka kuuekohalise summa välja käia, ning esimene number ei pruugi enam ühega alata...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 24.04.2012 00:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.02.2010 22:55
Postitusi: 77
Asukoht: Tallinn/Kohtla-Nõmme
Raha peaks ikka tulema LKFist, vähemalt mulle väideti nii...

_________________
www.kaitsekiled.com // www.soundcat.eu // PNL Transport
Zagg kaitsekiled / skinnid // Fusion Kõlarid / Bassikõlarid / Võimendid / Makid / Aktiivbassid // Riigisisesed veod


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 24.04.2012 09:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
jan021 kirjutas:
dellu kirjutas:
Tegelikult oleks praegu kõige targem siiski ise kindlustusest uurida, kelle nimel see kindlustus üldse on kui on (vaata http://www.lkf.ee avalikest päringutest). Kui kindlustust on endiselt sinu nimel tehtud, siis tõuseb sinu koefitsent. See on loll jutt, et juhil tõuseb. Siis ta peab ise paluma seda vist oma nimele vormistada. Vastasel juhul läheb ikka auto omaniku nimele. Sest kui sõiduk ei ole vahepeal ARK-s omanikku vahetanud, siis ei saa ju uus ostja kuidagi ka oma nimel kindlustust teha, küll aga foorumlaste väidete kohaselt saab ilusti seda pikendada suvaline isik. Kindlustus teeb kindlustuse siiski omaniku nimele või vastutava kasutaja nimele, kui viimane on tehnilisse passi kantud. Vaevalt aga ostja ARK-sse end vastutavaks kasutajaks läheb vormistama, aga mitte omanikku vahetama.
Ostu-Müügi leping ikka alles sul? Vaata et asi veel sellega ei päädi, et maksad politseile ka alkohoolijoobes isiku rooli lubamise eest. Kuna auto on niikuinii risuhunnik, siis "ostjal" lihtsam öelda et laenas sõbralt ja tema koefitsenti ei näpi keegi. Purjuspeaga kahju tekitades ei hüvitata ju ka kindlustuse poolt midagi, õigemini LKF maksab ja siis hakkab nõudma. Aga huvitav kellelt LKF nõudma hakkab, kas juhilt või kelle nimel kindlustus on.


1. Kindlustus tõuseb vaid konkreetsel autol, vähemalt IF kindlustuse puhul kus antud LÕ põhjustanud sõiduk kindlustatud oli. Või vähemalt 1,5a tagasi oli IF kindlustuses niimoodi ... samas kuna iga selts kujundab ise oma koefitsendi (enam ei ole ühtset süsteemi) ning hinnapoliitiga, võib antud asi seltsiti väga erineda.
2. Ei maksa LKF, vaid maksab IF, kes esitab sõiduki juhile pärast regressi. Peale vaadates saab vaene vitalik vanas rahas ikka kuuekohalise summa välja käia, ning esimene number ei pruugi enam ühega alata...

1) Sisuliselt jah konkreetsel autol, aga kokkuvõttes ikkagi inimesel. See on suhteliselt lahe süsteem, kui inimesel on mitu autot, siis võib olla ka miljon erinevat koefitsenti jah. Näiteks 3a tagasi sul oli auto 1 ja auto 2, mõlemad said algaja juhi tõttu 1.2. Autoga 1 sõitisid korralikult ja koefitsent langes 3a-ga 1.2->0.96->0.77->0.61 sama autog 2 tegid kohe esimene aasta avarii, mistõttu 1.2->1.8->1.44 (oletame et teisel/kolmandal aastal müüsid maha). Ajame asja veel keerulisemaks, teisel aastal ostsid veel kolmanda auto (auto 3), enne kui auto 2 müüdud sai. Auto 3 sai seetõttu koefitsendi (1.8+0,96)/2=1.38. Oletame et autot 3 jõudsid seetõttu kindlustada 2a ja täna oleks ta keofitsent 1.38->1.10->0.88. Kui san nüüd täna uue auto ostad nimetame ta auto 4 (lisaks sul olemasolevatele auto 1 ja auto 3), siis see saab endale õhku rippuma jäänud auto 2 koefitsenti, ehk 1.44. See ei ole langenud, kuna seda koefitsenti sa ju ei kindlustanud viimastel aastatel. Ja kui nüüd veel ühe auto peaksid ostma (koguselt 4-s, ehk auto 5), siis see saaks jälle keskmise pealt, ehk (0.61+1.38+1.44)/3=1.14. See siin oli veel "hea näide", kus enamus autosid oli pikemalt käes. Mina enamasti kippusin neid tihedamalt kui aastane periood vahetama ja peale 10a kindlustamist on mul ikka koefitsendid kõrgemad kui algajal. Samuti nn mitmeid fantoomkoefitsente on õhus rohkem kui üks, mis kunagi on tekitatud.
2) Kui on juht alkoholi joobes, siis kindlustus ei hüvita ja minuteada nii need kui ka kinldustuse puudumise cased käivad läbi LKFi, kes ära maksab ja siis nõudma hakkab. Võimalik jah et menetleb siiski see firma, kus viimati kindlustus oli või kannatajal on või mida iganes, aga summa peaks LKFst tulema.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 24.04.2012 17:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2011 19:52
Postitusi: 13
Njaa, loodan et minult seda välja ei hakata pressima. Annan ostumüügilepingu ja see peaks minu sealt välja arvama? Kuigi tundub, et omanik on keegi kolmas, pole mitte see kellele müüsin.

_________________
M: Volvo V70 X, üv puudub, sumpa lekib, 4 vedu ei toimi. navi, nahksisu, automaat jne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 24.04.2012 23:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2004 14:12
Postitusi: 445
Asukoht: Tallinn
dellu kirjutas:
jan021 kirjutas:
dellu kirjutas:
Tegelikult oleks praegu kõige targem siiski ise kindlustusest uurida, kelle nimel see kindlustus üldse on kui on (vaata http://www.lkf.ee avalikest päringutest). Kui kindlustust on endiselt sinu nimel tehtud, siis tõuseb sinu koefitsent. See on loll jutt, et juhil tõuseb. Siis ta peab ise paluma seda vist oma nimele vormistada. Vastasel juhul läheb ikka auto omaniku nimele. Sest kui sõiduk ei ole vahepeal ARK-s omanikku vahetanud, siis ei saa ju uus ostja kuidagi ka oma nimel kindlustust teha, küll aga foorumlaste väidete kohaselt saab ilusti seda pikendada suvaline isik. Kindlustus teeb kindlustuse siiski omaniku nimele või vastutava kasutaja nimele, kui viimane on tehnilisse passi kantud. Vaevalt aga ostja ARK-sse end vastutavaks kasutajaks läheb vormistama, aga mitte omanikku vahetama.
Ostu-Müügi leping ikka alles sul? Vaata et asi veel sellega ei päädi, et maksad politseile ka alkohoolijoobes isiku rooli lubamise eest. Kuna auto on niikuinii risuhunnik, siis "ostjal" lihtsam öelda et laenas sõbralt ja tema koefitsenti ei näpi keegi. Purjuspeaga kahju tekitades ei hüvitata ju ka kindlustuse poolt midagi, õigemini LKF maksab ja siis hakkab nõudma. Aga huvitav kellelt LKF nõudma hakkab, kas juhilt või kelle nimel kindlustus on.


1. Kindlustus tõuseb vaid konkreetsel autol, vähemalt IF kindlustuse puhul kus antud LÕ põhjustanud sõiduk kindlustatud oli. Või vähemalt 1,5a tagasi oli IF kindlustuses niimoodi ... samas kuna iga selts kujundab ise oma koefitsendi (enam ei ole ühtset süsteemi) ning hinnapoliitiga, võib antud asi seltsiti väga erineda.
2. Ei maksa LKF, vaid maksab IF, kes esitab sõiduki juhile pärast regressi. Peale vaadates saab vaene vitalik vanas rahas ikka kuuekohalise summa välja käia, ning esimene number ei pruugi enam ühega alata...

1) Sisuliselt jah konkreetsel autol, aga kokkuvõttes ikkagi inimesel. See on suhteliselt lahe süsteem, kui inimesel on mitu autot, siis võib olla ka miljon erinevat koefitsenti jah. Näiteks 3a tagasi sul oli auto 1 ja auto 2, mõlemad said algaja juhi tõttu 1.2. Autoga 1 sõitisid korralikult ja koefitsent langes 3a-ga 1.2->0.96->0.77->0.61 sama autog 2 tegid kohe esimene aasta avarii, mistõttu 1.2->1.8->1.44 (oletame et teisel/kolmandal aastal müüsid maha). Ajame asja veel keerulisemaks, teisel aastal ostsid veel kolmanda auto (auto 3), enne kui auto 2 müüdud sai. Auto 3 sai seetõttu koefitsendi (1.8+0,96)/2=1.38. Oletame et autot 3 jõudsid seetõttu kindlustada 2a ja täna oleks ta keofitsent 1.38->1.10->0.88. Kui san nüüd täna uue auto ostad nimetame ta auto 4 (lisaks sul olemasolevatele auto 1 ja auto 3), siis see saab endale õhku rippuma jäänud auto 2 koefitsenti, ehk 1.44. See ei ole langenud, kuna seda koefitsenti sa ju ei kindlustanud viimastel aastatel. Ja kui nüüd veel ühe auto peaksid ostma (koguselt 4-s, ehk auto 5), siis see saaks jälle keskmise pealt, ehk (0.61+1.38+1.44)/3=1.14. See siin oli veel "hea näide", kus enamus autosid oli pikemalt käes. Mina enamasti kippusin neid tihedamalt kui aastane periood vahetama ja peale 10a kindlustamist on mul ikka koefitsendid kõrgemad kui algajal. Samuti nn mitmeid fantoomkoefitsente on õhus rohkem kui üks, mis kunagi on tekitatud.
2) Kui on juht alkoholi joobes, siis kindlustus ei hüvita ja minuteada nii need kui ka kinldustuse puudumise cased käivad läbi LKFi, kes ära maksab ja siis nõudma hakkab. Võimalik jah et menetleb siiski see firma, kus viimati kindlustus oli või kannatajal on või mida iganes, aga summa peaks LKFst tulema.



1) See ühtne 0,4 - 1,2 - 3,0 koefitsendi süsteem on nüüdseks möödanik ning kõik seltsid seda enam ei kasuta. Osad seltsid on loonud oma loogika ning koefitsendisüsteemi. Vana süsteemi peaks kasutama minu teada ca pooled seltsid. St et kui sa 100 kw Opeliga Tartus IF's maksad 100 eur aasta, võid täiesti vabalt BTAs maksta 300 eur ja ERGOs 200 eurot. Ja 100kw BMW Tartus võib olla IF's 300 eur aasta ja ERGOs sada. Seega, hinnapoliitikast ja koefitsendisüsteemist enam aru saada võimalik ei ole ning alati on soovitatav võtta Iizi või mõne muu maaklerkanali kaudu hunnik võrdlevaid pakkumisi, et enda jaoks soodsaim pakkumine saada. Hind võib samade kilovattide ja asukohaga sõidukitel olla margipõhiselt seltsiti väga erinev.
Fakt on aga see, et kui toimub mingi LÕ kus sa süüdlane oled - mine ja vaheta kindlustusseltsi poliisi lõppedes ning summa sul uues seltsis enam nii oluliselt ei suurene, kui ta seda vana ja ühtse koefitsendi süsteemiga teinud seda oleks.
2)Kui juht on joobes, puuduvad load või puudub kehtiv poliis - korvab ikka kindlustusselts (eeldusel et tegu on Eesti registris oleva sõidukiga). Selts lihtsalt esitab regressi juhile.
LKF tuleb mängu siis, kui liikluskahju tekitatakse välismaise sõidukiga (ja antud seltsil ei ole Eestis korrespondenti), kui välismaisel sõidukil puudus kehtiv poliis või kui LÕ põhjustanud mootorsõiduk ei ole arvel (leitakse garaažist vanaisa Iž või nõukaajast pärit mosse ja kütetakse sellega kellelegi sisse). Ajutiselt arvelt maas oleva (st kuni 2a) sõiduki puhul korvab viimasena kindlustanud kindlustusfirma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 24.04.2012 23:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
See korvamise osa on ikkagi küsitav, mis selts siis korvab? Oletame et ostan auto, kindlustuse lepingut ei tee ja panen pauku. Mul kui süüdlasel ju siis pole seltsi.
Makse arvutamisel usun et vaadatakse ikka eelnevat, ma pole küll tähendanud, et summad väiksemaks oleks muutunud, kuigi staazi nagu oleks.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 25.04.2012 00:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2004 14:12
Postitusi: 445
Asukoht: Tallinn
Nagu ma paar korda maininud olen - korvab see selts, kelle juures sõiduk viimasena kindlustatud oli, hoolimata hetke kindlustuskatte puudumisest. Olgu selleks ajavahemikuks siis päev või aasta.
Ehk siis, kui eelmine omanik kindlustas seltsis X kuni 22.02.2011. Peale seda kindlustus lõppes. Sina ostsid auto ja teed sellega avarii täna. Korvab selts X, kes esitab sulle tagasinõude kuna puudus kehtiv poliis. Simple as that.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 25.04.2012 03:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2009 16:55
Postitusi: 2199
Asukoht: Tartu
aga millejaoks siis lkf on ja miks x firma maksab talle enda "kasumist" mingi y %?

_________________
oopc ütles:Streetracerile oleks load nagu kõrghariduspaber ehk.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 25.04.2012 06:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
A mille jaoks see teema on? Offtopiku ajamiseks? Võtke tuba või midagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 25.04.2012 08:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Minu teada peaks LKF korvama kahjud kannatanule.
Kunagi lendas mällerimees mu värskele autole külge sisse. Tegemist oli vana paariga kes oli joomalt tulnud ja ei saanud oma escorti taltsutamisega hakkama. ÜV puudus, kindlustust polnud ja juhiload olid ära võetud täis peaga sõidu eest.
Minu mäletamist mööda väljastas esindusele garantiikirja LKF.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 25.04.2012 08:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 22:19
Postitusi: 595
Asukoht: Tallinn
Mani kirjutas:
aga millejaoks siis lkf on ja miks x firma maksab talle enda "kasumist" mingi y %?


LKF:
* tegeleb üldise andmebaasi haldamisega, kus kõigi sõidukite liikluskindlustuse info on
* maksab sellest talle makstud "kasumist" tundmatute sõidukite tekitatud kahju
* haldab rohelise kaardi väljaandmist
* tegeleb piirikindlustusega
* LKFis on probleemide juhuks vaidluskomisjon
* teeb veel üht-teist


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avariid Eestis
PostitusPostitatud: 26.04.2012 12:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 13:59
Postitusi: 940
Eile Paldiski mnt.-l Kumnas mingi mats.Teab keegi rohkemat?
Ise olin pea 200 meetrit eemal,agamis toimus ei tea.

_________________
Minuga ei maksa jamada, ma oskan Kung fu´d, Karate`d, Taekwondo`d, Aikido`d ja veel vähemalt 28 hirmuäratavat sõna öelda!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5580 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 372  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7