tfr kirjutas:
hizpollah kirjutas:
Vahet ei ole, ka töötavate vilkurite ja alarmiga alarmsõidukijuht peab veenduma manöövri ohutuses. Neil on õigus küll keelava tulega ristmike ületada jne kuid neil ei ole õigus tekkitada liiklusohtlikku olukorda.
Kuskil Postimehe või Delfi kommentaarides oli pealtnägija jutt - kiirabi tuli vilkuri ja sireenidega, pidurdas praktiliselt seisma, kõik andsid teed, hakkas uuesti minema ja siis kõige parempoolsemast reast vajutas see Passatimees vilkuma hakanud rohelise peale gaasi juurde.
Tsiteeri:
Õnnetuse põhjustades võetakse juht samamoodi vastutusele. ja alarmsõiduki rooli neil enam asja ei ole.
Eks see ole teoreetiliselt iga asutuse enda otsustada, aga arvestades, et kiirabijuhid on lisaks alarmikoolitusele läbinud ka 400-tunnise parameedikukoolituse, mis pole üldse odav lõbu, siis vaevalt keegi neid lihtsalt sellepärast lahti laskma hakkab ja uut inimest otsima-koolitama. Kõigil juhtub.
Kahjuks ei ole delfi kommentaarjumi lugeja, nii, et ei ole õrnaaimugi kes mida pealtnägi.
Lahtilaskmisest pole ma rääkinudki, vaid rääkisin midagi muud, aga jah ilmselt panin villast, et neil rooli asja ei ole.
Muidugi kui NÄITEKS koorikuid käest ei võeta.
Mingid aastad tagasi põhjustas vilkuritega väljakutsele sõitnud kiirabi päris raske õnnetuse, kus inimene sai raskelt viga. Tookord võeti kiirabijuht kriminaal vastutusele.
Ühesõnaga liiklusõnnetuse põhjustaja saab karistada, see oli kõik mis ma öeldata htsin.
Kena õhtu jätku teile.