MDB kirjutas:
Ei tee ka nelikvedu ära. Nelikveo tõmme on natukene petlik, jälgida tuleb ikka kui kiiresti seier tõuseb.
Tõmmet võid kogeda ka Škoda nelikveoga, kuigi mootorid on väiksed diislid.
Mul on üle 10 aasta vana automaatkastiga auto ja hiljuti sai vastaseks nelikveolise auto, millel oli 150+ kw. Kes peale jäi? Pigem mina oma vana autoga.
Väidad, et nelikveolise võimsa autoga ei saa kiiremini startida kui esi-tagaveolisega?

Mina oma 14-1500kg a'la 200kw manuaalkastiga nelikveolise autoga ei ole veel kohanud isegi oluliselt võimsamaid automaatkastiga vanemaid autosid mis kuni 100km/h'ni oleks mööda läinud (See käib siis vanemate autode kohta, uuematega hoopis teine muusika). Üle 100km/h läheb muidugi suur mootor lõpuks mööda, see paratamatus. See Ferrari kohta käiva väite tõin ka sellepärast välja, et 90ndate lõpu automaatkastiga 911 jäi lootusetult maha, need vanad automaadid lihtsalt ei ole piisavalt erksad kohalt startides, olgu mis marki tahes. Hoo pealt ei olegi tõenäoliselt erilist vahet, seal pigem on selle automaadi käiguvahetus kiirem. Eks kindlasti on väga palju ka juhis kinni, päris nii ühe puuga ei saa vast lüüa.
Ma ei mõelnudki otseselt nelikveo tõmmet, pidasin just silmas nelikveo võimast starti a'la 4000rpm'i pealt. Esi-tagavedu käib lootusetult tühja ja pead meelitama, et pidamist leida. Küll aga nelikuga saad kogu jõu korralikult maha panna.
Aga ma arvan, et aitab küll sellest OT'st

Eks kõigil erinevad arvamused-kogemused.