Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 20:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Kustomid, rodid
PostitusPostitatud: 21.11.2019 19:23 

Liitunud: 21.11.2019 19:17
Postitusi: 1
Veel üks ilus Richard Zocchi kustom - 1960 Dodge Pioneer.
Tänasel päeval pesitseb auto Austraalias.

Chopatud katus, sheivitud lingid ja embleemid, mootorikattel ja tagaluugil ümardatud nurgad, ees on Cadillaci stange, custom iluvõre, frenched (uputatud) esituled, 1959 Buick'i tagatuled, numbrikohat viidud tagastangesse, stange sheivitud ja lisatud bulletid, tagasillal õhkvedrustus, pastelne kahetooniline värv jne.

Eriti meeldib mulle sisu. Eks see on muidugi maitseasi, kuid veluur on mõnus. Põnev üldse, et kuidas või miks just nahksisu on tänapäeval saanud niivõrd luksusliku staatuse. Vanasti olid just kangad hinnatuimad ja Jaapani luksusautode tööstuses on siiani veluursisu kõige tipus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kustomid, rodid
PostitusPostitatud: 22.11.2019 12:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2003 17:12
Postitusi: 327
Asukoht: Tallinn
Kas miskine pahalane siia tekkinud selle "rostant" näol?

Seda "Veel" linki tema postituse alguses pole vist mõtet kellelgi vajutada. Ma kuidagi lolli peaga klikkisin, sest ei taibanud kohe vaaata, et kasutajal on ainult üks postitus ja alles eile liitunud. Sait tundus suhteliselt süütu, aga eks saab siis peatselt näha, kas tekkis raali mingi kotermann sisse. Loodan, et pääsen ikka ära.

_________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kustomid, rodid
PostitusPostitatud: 13.12.2019 18:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2003 17:12
Postitusi: 327
Asukoht: Tallinn
Niisiis, ajakirjaga Jaapanis käidud ja seal müüdud ning ka paari poodi levitatud.
Siin ka väike pildike letist ning mõnest värskest ajakirjaomanikust.
Pilt

Pilt





Üritan peatselt teha ka suurema ülevaate sellaastasest Yokohama Hot Rod Custom Show'st, hetkel aga isuäratajaks vähemalt mõnedki pildid:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kustomid, rodid
PostitusPostitatud: 18.12.2019 13:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2003 17:12
Postitusi: 327
Asukoht: Tallinn
Ühe väikse seltskonnaga on tulemas filmiõhtu, kus vaadatakse üht šedöövrit vansploitation-žanrist - Van Nuys Blvd. (1979) ja see andis hea põhjuse kirjutada
ka ühest legest custom van'ist: "Wild Cherry".

Wild Cherry on 1975 Chevy Van, shorty kerega ja üsna hea näide toonasest vännikultuurist. Kuigi värvitöö ja muude modide osas võib-olla isegi mitte üleliia wild, sest oli ka olulislt metsikumaid custom van'e, kuid siiski aus ja perioodikorrektne kraam. Ühtlasi sai see konkreetne buss ka omajagu kuulsaks vaid tänu mõnele sekundile tolles ülalmainitud filmis, saades niiviisi piisavalt cult staatuse, et läbi aastakümnete huviliste meeltel püsida.
Viimase paari aasta sündmused on aga veel omakorda päris huvitavad olnud.

2016 liikus Facbook'is ringi pilt samast bussist, vedelemas katusele langenud puuga kuskil kõrbes. Chris Carter, bussi praegune omanik, läks asjast üsna põlema ja aasta jooksul suutis Google Mapsi abil bussi asukoha USA pealt üles leida ning läks kohale. Väidetavalt oli värava eramaale avanud bussiomanike naaber ning väidetavalt oli ta saanud ka ühendust bussiomanike pojaga, kes oli olnud väga rõõmus, et keegi seda vänni taastada tahab ning seega justkui oli kõik aus. Noh, täpselt ei teagi vist mitte keegi peale Carteri enda, kuid igatahes algas siit huvitav lugu.

Carter viis bussi omale töökotta ja üheksa kuu jooksul taastas hiilgeaegade konditsiooni. Paljud huvilised annetasid selle projekti ehitamise jaoks 5900$ ning lisaks ka juppe, velgi jne.
Tulemus tuli hea, kõik on rõõmsad, et cool buss jälle teedel.
Vahepeal aga, kuus kuud pärast bussi äravedamist, oli paberitejärgne omanik Laura Godin avastanud, et vänn on kadunud ning teatas politseisse vargusest ja all hell broke loose. Godin väitis, et mingit luba pole Carter saanud ja nende naaber olevat värava ainult mingi segaduse tõttu avanud ja pojaga polda vist ka keegi sel teemal rääkinud ja üldse on Carter selle bussi lihtsalt tuimalt vasakule pannud. Kuna nemad ise sellel maatükil ei ela, siis seepärast märkasidki vargust alles nii hilja ja vännil on nende jaoks sentimentaalne väärtus ning tegelikult neil siiski on plaan buss taastada, kuigi see oli juba mitukümmend aastat seal mädanenud.
Lege pada-sõimab-katelt keiss, mõlemal justkui on õigus aga veidi nagu pole ka, võta siis kinni.

Carter igatahes arreteeriti oktoobris 2018. Buss leiti alles paar nädalat pärast arreteerimist ning see oli seks hetkeks hoopis äielikult laiali kistud ja tühjaks veetud ning aerosoolidega mustaks värvitud elik hiljutisest taastamisest polnud midagi järgi.
Saaga sai lõpu alles käesoleva aasta maikuus. Chris pidi endistele omanikele maksma 5000$, sai tingimisi karistuse ning bussi võis jätta endale. Kui ma nüüd ei eksi, siis on Wild Cherry
praeguseks jälle endises hiilguses.


Wild Cherry leht Facebook'is:
https://www.facebook.com/WildCherryVan/


Lisa saab lugeda näiteks siit:
https://www.bnd.com/news/local/article230467174.html
ja siit:
https://www.hagerty.com/articles-videos ... sounds-off




"Van Nuys Blvd." treiler, kus ka kõnealune legendaarne kaader:
https://www.youtube.com/watch?v=Z3MOXwdkJp8

Videoklipp, kus Carter kruiisib Wild Cherry'ga kruiisiõhtul Van Nuys Boulevardil. Tänaval on mõnus kruiisimeeleolu:
https://www.youtube.com/watch?v=BOT03nZUhjM

Pikem video bussist, Carter seletab ning lõpus räägib veidike ka bussi algne ehitaja Nick Massalas:
https://www.youtube.com/watch?v=nBJbnN_ixpc






See kuulsusrikas kaader filmist "Van Nuys Blvd."
Pilt



Taastatuna
Pilt



Kõrbes vedelemas:
Pilt

Pilt



Pilt




Sellises seisus leidis selle politsei
Pilt

Pilt

Fotod on pärit artiklitest:
https://www.bnd.com/news/local/article230467174.html
ja
https://www.hagerty.com/articles-videos ... sounds-off

_________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kustomid, rodid
PostitusPostitatud: 28.12.2019 20:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2003 17:12
Postitusi: 327
Asukoht: Tallinn
Roy & Reno Peretto 1949 Mercury

Sattusin põnevale autole ja mõtlesin kohe, et see on huvitav materjal jagamiseks, sest tänapäevases vaates on see väga hea näide traditional kustom'ist, teisalt juba selle auto valmimisel oli see toonaste kategooriate järgi radical full custom, kuigi mitteentusiastile nägi välja nagu stock auto.

Alustan aga kerge taustajutuga hoopis veidi eemalt servast.

Customiseerimise algusaegadel kolme- ja neljakümnendatel oli customite ehitusel kandvaks ideeks tehasekujunduse täiustamine ja elegantsemaks muutmine. Näidete põhjal kirjeldades: eemaldati mõningaid liiste ja linke (shaved, nosed, decked), ümardati mõningaid nurkasid (rounded corners), silendati kerepaneelide liitekohti, uputati tulesid ja numbrimärke (frenching), madaldati katust (chopping) ja keret (sectioning), madaldati ka vedrustust kuid tagasihoidlikult ja tehti veel mitmeid muid trikke. Eesmärgiks oli more streamlined ja smooth'i ning hea flow'ga välimus. Võib öelda, et eesmärk oli ehitada maitsekalt. Ühtlasi oli peamine suund ka see, et üritati vaadata tulevikku ning püüti kasutada võimalikult uusi ja modernseid detaile ning ehitusvõtteid (tänapäevases traditional kustomiskenes jällegi pigem vaadatakse tagasi ning püütakse tabada just seda toonast perioodikorrektset traditional biiti). USA customiseerijate suureks eeskujuks olid tihti ka Euroopa sportlikud autod ja püüti oma projektidele ka nende pealt erinevat meeleolu üle tuua (näiteks sectioning oli üks põhiline selleteemaline võte).

Aastate jooksul kõik arenes muidugi omasoodu edasi ja juba viiekümnendatel läks moodi radikaalne customiseerimine tihtilugu isegi customiseerimise enese pärast. Paljuski dikteeris seda ka asjaolu, et autod osalesid ju näitustel ja auhinnad olid reaalselt motiveerivad ning mida rohkem inimesi su auto ümber sagis, seda suurem oli võimalus võita. Kuidas saada rohkem inimesi oma auto ümber sagima? Tee radikaalsemalt, et tähelepanu püüaks. Nii see kõik ongi arenenud - katuseid chopati jõhkramalt, autosid madaldati järjest lähemale maapinnale ja tehti igasuguseid muid võtteid, mis tõmbasid tähelepanu ja ühtlasi tekkis nii ka palju erinevaid suundi. Ühesõnaga - julgeti katsetada ja mindi "all out".
Kui nüüd ajaloos tagasi vaadata, siis on tegelikult ka näiteks tänapäevane stancemaailma ränk camber vaid evolutsiooni tulemus, mis sai alguse ju juba kolmekümnendatel, sest püüti üksteist üle trumbata ja erinevaid võtteid aeti seeläbi järjest krehvtisemaks. Paljud asjad loomulikult olid toona ja on ka tänapäeval sellised, mille kohta võiks mingisuguse keskmise arusaama järgi öelda "maitsetu", kuid teisalt on maailmas nagunii alati olemas piisav hulk inimesi kes ehitavad maitsekaid asju ja hoiavad sellega nö klassikalise liini lippu lehvimas, kuid kõrvale ongi vaja ka inimesi, kes maitsekusest üleliia ei hooliks ja lihtsalt teeks sõgedusi, sest just see osa oma kontrastsuses ongi see, mis erinevaid stiile ja kultuure edasi arendab ning kindlustab, et kogu customiseerimiseteema ei stagneeruks.

Liigume sissejuhatusest nüüd tagasi vendade Roy ja Reno Peretto 1949 Mercury customi juurde. Praegu muidugi oleks õigem öelda kustom, sest "k"-täht tähistabki eelkõige just traditsionaalset customit, kuid toona (nelja-, viie-, kuue- jnekümnendatel) ei mõelnud keegi veel midagi traditsionaalsest ajajärgust, vaid oli lihtsalt custom ja K praegune tähendus on pigem tänapäevane kasutus (kuigi selle võttis kasutusele George Barris ja ka just lihtsalt cool'ima välimuse tõttu elik isegi sõna kirjapildist tehti ju custom :D).
PS! Mulle endale meeldib küll ka üleüldse palju seda k-varianti kasutada paljuski lihtsalt seetõttu, et see näeb cool välja, kuid kui kirjutan teemadest, siis kasutan nii c- kui k-versioone teadlikult ega paiguta neid kogemata.

Kaldusin taas kõrvale, jätkame uuesti Perettode autoga.
Nagu alguses öeldud, siis see custom on väga hea näide traditsionaalsest radikaalsest full kustomist, mille puhul on just näha see püüdlus jääda maitsekaks, kuid samas on kasutatud väga palju erinevaid ning ka hardcore'maks peetavaid customtrikke, et saavutada just sellist kergelt euroopa päritoluga sportlikuma auto meeleolu, kuid kiirel pealevaatamisel võib vähemtreenitum silm seda täitsa vabalt ka tehaseautoks pidada. Viimaste fotodena postitasin pildid ühest madalast, kuid kere poolest täiesti stock välimusega sama aasta Mercuryst, et oleks hea võrrelda (kui kedagi huvitab, siis see beež Merc on tuntud kui Tovar's Merc, väga ilus pill).

Vennad ehitasid autot vahemikus 1954 ja 1956 ning 1949 Mercuryt meenutab laias laastus vaid iluvõre ja spidomeeter, sest pea kõik muu on võetud kuskilt mujalt või ise tehtud.
Katus, kogu klaasiring ja uste ülemised osad on võetud 1953 Buick'i pealt (ühtede andmete kohaselt ka '52). Kere on streamline'ma look'i jaoks parajalt sectioned elik lihtsustatult öeldes on kerepaneelidest horisontaalselt riba vahelt võetud ja kere on nüüd seega madalam.
Mootorikate ja tagaluuk on nosed ja decked välimusega elik sheivitud ja ümardatud nurkadega, kuid esimese luugi lugu on konkreetse auto puhul veidi keerulisem: mootorikatte esiosa on '49 Mercury ja tagumine osa '53 Mercury pealt, kõik omavahel kokku sobitatud ja muidugi veel moditud. Kui ma õigesti aru olen saanud, siis tagaluuk ja tagatiivad on '53 Mercury ning tiivad on pikendatud ja nende külge sobitatud 1956 Lincolni tagatuled. Tõenäoliselt on ka luuki sektsioneeritud ja pikendatud.
Iluvõre ümbrus on 1955 Chrysleri küljest ja iluvõre ise, nagu mainitud, auto algne iluvõre, kuid muidugi on sedagi modifitseeritud.
Esituled on kergelt frenchitud ja ülemine väljaeenduv osa ise ehitatud. Tagakoobastel fender skirt'id ja esikoopad seest polsterdatud - viimane oli toona populaarne võte. Tihti värviti esikoopaid seest ka lihtsalt valgeks, mida siis mingi aja tagant üle võõbati, sest ajaga see piirkond ju määrdus. Ilukilbid on Flipper-tüüpi, väliserva soonte järgi (two ripples) võiks arvata, et ehk isegi National'i mudel #3740.
Armatuurlauas on spidomeeter originaal, kuid muus osas on ka dash korralikult ümber ehitatud.
Mootor on aga stock 1949 Mercury flathead V8.

Auto oli mingil vahepealsel perioodil laiali kistud ja keegi isegi eemaldas katuse, kuid praeguseks on jälle taastatud.





Huvitava asjaoluna: mitmel lingil on vendasid nimetatud Parettodeks ja mõnel pool isegi mitte Roy vaid Ray. Olin ise ka tükk aega segaduses, kuid siiski leidus ühel lingil ports pilte
vanadest auhindadest ja show card'idest, kus on nimi esitatud ikkagi Reno Ja Roy Peretto kirjaviisil.



Pildid ja info on pärit neilt linkidelt:
https://www.jalopyjournal.com/forum/thr ... it.623174/

http://kustomkingdom.blogspot.com/2014/ ... retto.html

https://www.facebook.com/groups/9280806 ... 716111501/

https://www.customcarchronicle.com/cust ... gdlzNYzaL8

#kustomkool



Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt



Mingi moment enne taastamist, kus vahepealne omanik on autolt katuse eemaldanud
Pilt



Võrdluseks siis ka stock kerega Tovar's Merc:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kustomid, rodid
PostitusPostitatud: 08.07.2020 15:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2003 17:12
Postitusi: 327
Asukoht: Tallinn
Pole kaua aega jõudnud siia midagi kirjutada. Mõtteid on, aga värvitööde ja ajakirja tegemise ning ühe peatselt väljatuleva uue
kustomiteemalise ettevõtmisega on tegemist nii palju, et no ei jõua kirjutada. Iga selle siinse peatüki tegemine võtab tavaliselt ikka
omajagu aega (pole just päris 15-30 minuti tegemine) ja nii ta veidi vaeslapse rolli jäänud ongi.


Täna aga töökotta enam ei läinud, sest tõmbasin hoopis arvuti taga Diskustom Magazine'i teise numbri kujundusega otsi kokku, saatsin
faile trükikotta ja oli veidi muud sättimist ning enne metsa seeneleminekut nüüd teen veel kiire postituse:

eile triibutasin ühte Eesti customiajaloo mõistes olulist autot.
Eks ta on ju kunagi ehitatud toonase kohaliku arusaamise järgi ja maailma mõistes customitega päris võrreldav (veel) pole, aga igal juhul on tegu kihvti ja
põneva autoga, mille potentsiaal on lihtsalt täies ulatuses realiseerimata, kuid see potentsiaal on igal juhul olemas. Lihtsalt oma ajastu laps meie riigi
praeguseni lühikese autokultuuri kontekstis.
Toorik aga on alguseks väga hea ja faktiliselt on ta muidugi ka praegu custom. Uuel omanikul on aga tahet asja edasi arendada ning tegin talle inspiratsiooniks
Photoshopis kerge ideekavandi. Ma ei ole küll nii kõva kibe käsi, et väga ilusti ja puhtalt suudaks shoppida, kuid idee annab edasi. Sellise kava järgi ehitades võib
sellest customist isegi kustom saada.

Praegu on masin lihtsalt mõnusamalt toimima kõpitsetud ja omanik lasi ka kiirelt mingi värvilahenduse peale pluss siis minul triibud teha, et käesoleval hooajal veel
paar kuud sõitu nautida ning sügisel siis vast custominuga sisse lüüa ja autot korralikult edasi teha.

Kavandil tegin säärased kustomtrikid:
- pikendasin ust, katust ja klaase;
- katuse crown’i võtsin veidi maha, kuid mitte liiga pancaked;
- sheivisin (eemaldasin) lingid ja lukud;
- lasin madalamaks;
- velgedeks on siin versioonil leged customveljed Supreme (ei, need ei ole Torq Thrust II, mida paljud tihti ekslikult arvavad, kuid mis ei ole tegelikult väga hea customivelg),
aga sobiksid hästi ka Cragar S/S või Star Wire. Kui tahta laia whitewalli, siis oleks pigem vaja plekkvelgi kroomilukilpidega, suurus max 15” ja kõrge ning kitsas rehv;
- frenchisin (uputasin) esituled;
- ka stanged on kerele lähemale frenchitud ning alumised osad eemaldatud;
- tagarattakoopale fender skirt (koopa kate nö);
- sheivisin ka vihmarenni ning sel puhul ka ümardasin ukse ülemise nurga, sest nii on smoothim. Kui renn oleks alles, siis võib ka uksenurk terav jääda.
- tegin ka alumise uksenurga smoothimaks, sest seal oli veidi kummaline nurk muidu sees;
- tagaklaas on stock, aga ettepoole kallutatud;
- esiklaasi kohalt antenni delete ning hirv ka minema;
- esisuunatuled sheivitud.

Peaks tegema veel ka eraldi esi- ja tagaotsast ideekujunduse, seal on ka tegelikult palju võimalik smoothida ja modida. Kuid samas toimiks see auto ka hästi nende modidega
ning näiteks esiotsal iluvõre ja tagant tuled võivadki stockiks jääda, jätab mõnusa fiili. Tagant küll luugi peaks puhtaks sheivima ja numbri hoopis alla stange peale viima.



Üleval hetkeseis ja all see, mis tast saada võiks
Pilt





Mõni pilt triipudest ka:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kustomid, rodid
PostitusPostitatud: 09.07.2020 07:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2003 17:12
Postitusi: 327
Asukoht: Tallinn
Selles lühikeses katuses on mingi oma võlu ja eile õhtul tegin ühe versiooni veel. Selle puhul on ainult katus madaldatud, kuid
uksi, aknaid ega midagi pikendatud ei ole. Pildilt tundub nagu katus oleks pikem, kuid see tuleb sellest, et madalama tagaklaasi tõttu on ülemine
kurv veidi kaugemal, klaasi alumine serv on aga samas kohas nagu originaalil.
Sellisel kujul jääks autole alles iseloomulik business coupe laadne kuju.

Pilt

_________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kustomid, rodid
PostitusPostitatud: 10.07.2020 12:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2003 17:12
Postitusi: 327
Asukoht: Tallinn
Nonii, Diskustom Magazine number 2 on nüüd trükikojas töös ja seega peatselt saadaval.

Mõlemast pildilolevast coolist peletisest on uues numbris lood.

Kes aastase tellimuse sooritanute kõrval soovib, et ajakiri läheks nende poole teele kohe kui trükikojast väljub,
siis eelmüük on alanud ja osta saab kodulehelt: http://www.diskustommagazine.com

Sotsiaalmeedias saab ajakirja toimetusi jälgida siin:
Facebooki leht: http://www.facebook.com/diskustommagazine
Instagram: @diskustommagazine


Foto autor on Mike Kuzmicki.
Pilt

_________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kustomid, rodid
PostitusPostitatud: 15.07.2020 07:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2003 17:12
Postitusi: 327
Asukoht: Tallinn
Trükikojas antass hagu

Pilt

Pilt

_________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kustomid, rodid
PostitusPostitatud: 15.07.2020 08:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2003 17:12
Postitusi: 327
Asukoht: Tallinn
Üks postitus täna veel, sest info väärib jagamist.

Postitasin siia millalgi väikse loo ühest kuuekümnendate keskel valminud omapärasest ja väga legeks saanud, kuid praeguseks juba aastakümneid kadunud olnud hot rod'ist Uncertain-T.

The Rodders Journal ajakiri on oma koroonajandi tõttu oma eelmise numbri täitsa tasuta lugemiseks veebi üles pannud ja seal on põhjalik lugu Uncertain-T ajaloost ning ka selle aasta alguses näitustele jõudnud tribüütversioonist, mis viimase seitsme aastaga Uus-Meremaal saladuses hoides ehitati.

Originaalse ehitaja Steve Scott'i tsitaat:
“At the shows I’d go back and look at the roadsters and their details. And while I was looking, my mind was re-engineering everything.
It bummed me out that everyone was doing the same stuff. I think that was building the foundation for The Uncertain-T.”

Üleüldse ka on The Rodders Journal väärt lugemine, sest see on väga hea allikas traditional hot rod'ide ja kustomite osas ning sealt saab ka palju põnevat infot kustomiskene olnud aegade kohta.

Veebiversioonile pääseb ligi järgnevalt lingilt ja lugemiseks tuleb sisestada koos TRJ83, easy-peasy:
https://mailchi.mp/roddersjournal/trj-8 ... LO4i9UA7EM


Foto laenatud Kustomraha lehelt
Pilt

_________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kustomid, rodid
PostitusPostitatud: 26.07.2020 17:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2003 17:12
Postitusi: 327
Asukoht: Tallinn
Käes ta ongi, Diskustom Magazine number 2 on väljas!

Numbris on radikaalselt modifitseeritud Dodge Dart Jaapanist, põnev Mosse Eestist, kaks erinevate väljalaskeaastate ning
ümberlõikamisastmega Toyota Crown’i (ok, üks on tegelikult lausa Toyopet) samuti Jaapanist,
nagu-Hummer-aga-mitte-päris Ratrod001 USAst ja veel mitu muud ägedat masinat.
Lisaks ka ülevaated Yokohama Hot Rod Custom Show’st ja Shibuya kruiisist Jaapanis ning Jenkkiautonäyttely/X-treme Car
Show’st Soomes. Juures on ka uus rubriik Short Corner, mis kajastab müüdud, kadunud, hävinud või muidu hetkel mitteaktuaalseid
masinaid. Veidike nö blast-from-the-past vaimus nurgake seega.

Ajakiri on endiselt trükitud väga kvaliteetsele lamineeritud ja lakitud paberile ning õmblusköide hoiab selle ka aastate pärast ilusti koos.
Trükitud ikka Eestis. 88 lehekülge, tekstid inglise keeles.

Ajakirja saad osta kodulehelt, tasuda saab pangalingiga, arvega või PayPal’iga.
Kui soovid osta korraga mitu toodet, siis lao need lihtsalt ostukorvi ja saatekulu jääb samaks.
Saad teha ka aastase tellimuse, sel juhul on tüki hind 15% soodsam. Aastas ilmub kolm numbrit ning saad valida kas alustad tellimust
praegusest või järgmisest numbrist.



Osta või telli ajakiri siit:
http://www.diskustommagazine.com


Jooksvaid uudiseid saad jälgida nendes kanalites:
Facebook: https://www.facebook.com/diskustommagazine/
Instagram: https://www.instagram.com/diskustommagazine/



#diskustommagazine


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7