Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

2.0 800 bhp Fiesta
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=7&t=16501
2. leht 2-st

Autor:  MarkoC [ 26.06.2009 18:16 ]
Teema pealkiri:  Re: 2.0 800 bhp Fiesta

Martpoiss kirjutas:
Teema läks suurte liitrivõimsustega sisepõlemismootoritega rallikrossimasinate peale, milles probleem on? Viktor, selle asemel et lahmida, palun seleta mis vahet on kas võtta 500 hobust liitri kohta r4 mootorist või v6-st?

1. V mootorist saab oluliselt rohkem väänet kätte minu teada, aga lahmige omakeskis edasi siin :)
2. teema l"läks üle" ? see ongi selle foorumile omane, varsti näeme sappari pilte siin teemas ala 200 bhp :lol

Autor:  charly [ 26.06.2009 19:07 ]
Teema pealkiri:  Re: 2.0 800 bhp Fiesta

Kõge rohkem väänet annab ülelaadimine, mehhaanilistest efektivseim on turbo.

Autor:  mart154 [ 26.06.2009 21:46 ]
Teema pealkiri:  Re: 2.0 800 bhp Fiesta

mihkel-m kirjutas:
Jah võeti välja see 1300hp, aga minuteada ei kannatanud sellega üle paari ringi sõita kvalifikatsioonis.



BMW F1 mootorid.

86 aastal:
kvali sõitudes ülerõhuga 5.5bar jõudu umbes 1300hp
võistlusel 3.6 ülerõhuga 850hp

87 aasta võistlustel 3.8 bariga umbes 900hp. rõhk reeglitega piiratud 4 bar peal, seega ulmenumbreid ei näinud enam kvalifikatsioonides.

töömaht 1499cc
surveaste 7.5:1
pööretepiiraja ~11500

Muide, mootoriplokk on üsna standardne M10


Aga selle aja vormeliradade kunnid olid McLaren Honda V6 turbokad
1988 aastal 15 etapivõitu 16-st

1493cc V6 biturbo!
Pööretepiiraja u 14000rpm
88 aasta 2.5bar turborõhupiiranguga 700hp kanti
87 aastal (4 bar rõhupiiranguga) olid mootorid 1000hp kanti. Kahjuks täpseid andmeid leidnud pole.

Autor:  Tanel [ 10.04.2020 17:45 ]
Teema pealkiri:  Re: 2.0 800 bhp Fiesta

MarkoC kirjutas:
1. V mootorist saab oluliselt rohkem väänet kätte minu teada, aga lahmige omakeskis edasi siin :)


Miks nii ?

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/