Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Drag Racing
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=7&t=166197
5. leht 7-st

Autor:  Tanel [ 04.12.2018 11:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing

3:37


Autor:  Tanel [ 08.01.2019 17:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing

See on kihvt, kena sleeper. Põhiline on see, et sellega saaks isegi Eestis ülevaatuselt läbi kui pagassis ruloo peale tõmmata :D :D

Pilt
Pilt

Isegi kapotiall on kõik nagu peab...
Pilt
Pilt
Pilt

Hmmm... what the fuck ?
Pilt
Pilt

Supercharged ja pagassis on koos kogu coolerimajandusega lisaks 106mm turbo :kill :D
Pilt


Kahjuks rohkem liikuvat pilti ei leidnud
https://www.facebook.com/josh.tonski/vi ... 897711049/
"1100rwhp/1079tq with the start up tune"

Autor:  Tanel [ 22.01.2019 11:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing

Fast Freddy kelleni ma järgmise postitusega tahtsin tegelikult jõuda seoses pro klassi autodega sattus kohutava ebaõnne ohvriks.

http://eurodragster.com/news/news.asp?S ... #january21

https://www.facebook.com/fast.freddy.9/ ... 13?__xts__[0]=68.ARABiGg3a5yo2XflWc9Jj1qViHx5K6D-f_pWBMLFb7GxIL8pDhJ7NrESeJ3U4gA15LrU1P0PaV7PkOYbOJ7usmHuS6FHk6sA0--i-jHGkNF5EeQRs1d0uXV8nvBRkRPSpjZ57N-3Vre7i_hlThbbHwKeTavE0Q-EvMMHHV36t0Pp_NvEqjJafkjQtDeLvCuI2sf9xwgz0StRhiQApEKQhI8ZpUqTsN4hS5AuqsgwacARoqY87xn3kDOcNJY9juQbOuifNjkxDNYXsDwt6CMVr03WIPBBlXyHoMy1JjQFbbpbYi-QqZiz1ytGAzyAF0jrti-Khzln2de9O2WxN31CaU7tOA&__tn__=C-R

Fredrik FastFreddy Fagerström
Eile kell 00:20 ·
I think we have some problem to race this year

Paistab, et 3 päeva tagasi laetud kerge aku lendas õhku mingitel asjaoludel ja põhjustas põlengu. Laual olevad kaaned on ilmselt hävinenud, mootor(id) on vett täis ja üleüldse on enamus kõvasti kannatada saanud.


Estonian Drag Racing Association - EDRA
12 tundi ·
Ööl vastu tänast toimus tulekahju ühe legendaarseima Eurosarja sõitja garaažis. "Fast" Freddy Fagerström-i võistlusautot ja muud tehnikat sisaldanud garaažis hävis suur osa võistlemiseks vajalikku varustust kuumuse ja suitsu tõttu. Rootslased on alustanud ka väikest korjandust, et Freddy 2019 hooajal ikka rajale saaks. Kui meie kiirendushuviliste seas on selliseid, kellele selle äärmiselt sooja ja toreda mehe hooaeg korda läheb, saavad oma panuse ka siin anda. Pildid tulekahju hävitustööst ja muud juhendid leiad allolevalt lingilt.
Freddy toetas eelmisel aastal meid, teeme nüüd siis vastuteene.

https://www.gofundme.com/save-fast-freddys-2019-seson



Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Tanel [ 26.01.2019 19:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing

10 sekundi eskalaator
https://www.facebook.com/chuckstuning/v ... 990824962/

Autor:  Tanel [ 12.02.2019 22:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing

Leidsin ühe 2015 aasta alastaro video. Olgu öeldud, et see oli mu esimene video üldse mida kuidagi monteerida püüdsin. Kolmandast minutist alates on mõtet vaatama hakata. Alguses on muusika kopiraidi pärast vaikus.


Autor:  Tanel [ 10.03.2019 01:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing

Vabalthingav 2,1k hp mootor
16,3 liitrit
Sisselaske klapp 2.9" (3" sumpsimehed võivad häbenema minna :D )

https://www.sonnysracingengines.com/eng ... 05-2100-hp



Pilt
Pilt

Autor:  Tanel [ 16.03.2019 14:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing

Maltal on dragi live

https://www.facebook.com/Motorsmt.eu/vi ... 074920115/

Autor:  jeff01 [ 16.03.2019 21:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing

Tanel kirjutas:
Vabalthingav 2,1k hp mootor
16,3 liitrit
Sisselaske klapp 2.9" (3" sumpsimehed võivad häbenema minna :D )

https://www.sonnysracingengines.com/eng ... 05-2100-hp



Pilt
Pilt


Tänud, oli lahe lugemine.

See mootor erineb suurest hulgast teistest siin teemas mainitutest juba sellepoolest, et tegu on EFIga
Ma tegelikult ei mõista siiamaani kuidas ameerika ei saa oma jagaja ja karpa teemast välja juba. Äsja ühes kallis MSD jagajas ikka tõsiselt pettununa ja mingi aeg tagasi ühe karpakomplekti peale nädal oma elust kulutades olen veel eriti leilis selle antiigi suhtes. Minumeelest on nad selles osas meist siin eestis 30 aastat maas 8)

Teine teema on selles, et nad ei tule ka rauaga kuidagi järele. Siin kiidetud 2.9" sisselaskeklapp on nii suur täpselt seetõttu, et see on vägagi iganenud plokikaanedisan ja neljaklapitehnikas mootori voolamiseffektiivsus on, seal kus see mootor teeb oma max jõu (7700rpm) tegelikult tunduvalt parem....puhtalt juba sellepärast silinri servani ülatuvad 2v kaane klapid ei voola just selletõttu, et pole enam kaant kuhugi serva suunas "avada" ümber klapi. See aeg on tegelikult möödas kus big HP = suur bore sest enam pole 4v kaantega muret, et kolvi mõõt ei luba piisavalt suuri klappe kasutada. Kui need 2v ja 4v võrdlused nüüd jätta siis kaalult, lihtsuselt, kompaktsuselt on tõesti kena see 1 nuka lahendus kuid nagu näha limiteerib see kõrge pöörde kasutamise. Flat tappet tõukurite vahetamisega rulltõukuri vastu saab suurima mure küll neil mootoritel lahendada kuid tõukurvarraste fail on kahjuks üsna common teema kui kasutata neid mootoreid meie eurooplaste jaoks harjumuspärasel pöörde.

See kõnealune mootor on awesome aga mind jääb nende usa stiilis mootorite puhul ikka painama nende tegelikult madal HP suhe töömahuga ja see tuleb suuresti mu ülal nimetatid põhjustest. Lihtne on ju lahmida, et topfuel on ju 2v ja pane sinna midagi siis näiteks kõrvale aga see on kõik sedasi lihtsalt seetõttu, et nad seisavad oma arengus paigal ja 4v topfueli jaoks poleks MITTE AINSATKI detaili hetkel veel toodetud, joonestatud, müügil jne....ehk kunagi? vb ka mitte sest neil pole vist asi enam jõu taga ja 4v lisaks kaalu, keerukust ja hinda.

2100hp / 16,3L = 128,8hp per liiter ja seda ilmselt mitte tanklaküttel?
Reaalselt näen dünos meie kohalikke rallikrossi / superkrossi / ralli / dragi autosid millega tehakse siin samas eestis oluliselt väiksemate teadmistega, väga suurel määral originaalosi sisaldavate mootoritega ja väiksema raha eest sama liitrijõudu. Samade võimaluste juures (billet / cnc ja $$$$ pole küsimustki, et siinsed mehed ei ehitaks veel võimsamaid NA mootoreid :)
Muide...see 128hp per liiter on mingi kummaline piir 2v kaante osas vist sest 1 rootslane kes teeb põrnika õhkjahutustega imet, ehitab täpselt samasse liitrijõudu mootoreid olenemata valitud töömahust ja juba aastaid ei saa üle selle piiri.

Autor:  Tanel [ 17.03.2019 11:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing

No tegelikult me võime kõik ju rääkida mida iganes aga kuni vastu pole väga midagi panna.....


Kunagi mäletan, et üks bi- turbo V8 sõitis doorslammeri maailmarekordi. Tollel olid turbod mingi väga veidra nurga all ja masin natuke suitses ka. Keegi kirjutas talle sinna alla, et sul on turbod sitasti ja auto ka suitseb :D No kuulge, mees sõitis just maailmarekordi 8)

Ma arvan, et kuni importmootorid ei hakka massiliselt kiiremad olema klassikalisest ameerika rauast, siis ei juhtu midagi. Ma ei näe seal ausaltöeldes nii pea muutust.
Need mägimootorid on lihtsalt huvitavad aga väiksema kubatuuriga lastakse ju toorelt üle 11k pöörde ka. Ei saaks öelda, et see vähe on. Honda vtec saab ka seda ausalt vaadata.

Aga eks nad ka arenevad. Karburaatorid keelati pro stockis ju ära ja kõigil peavad nüüd pritsed olema, sest .... karburaatoriga on mõnel mehel eelis

Autor:  Tanel [ 22.03.2019 08:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing

Stevie Fast Jackson tegi eelmine nädal NHRA Pro Modi rekordi või õigemini mitu sõites järjest 5,6 aegasid.


Lõpuks kaotas finaalides holeshotiga (Aeg oli kiirem kui vastasel kuid vastane reageeris stardis paremini ja jõudis enne üle joone).

Häbi muidugi siinkohal Stiivile. Ise on ta nii kaua sõitnud ja ei tea siis, et reaktsioon peab 0,00X olema :D

Pilt


Täna öösel aga tõmmati Radial vs. World otsapealt maailma esimene 3,5 sekundi aeg.
https://dragillustrated.com/first-to-th ... SclH7kkpBQ

"Pro Line Racing-powered ’69 Camaro took another record-breaking leap at Donald Long’s $101,000-to win “Sweet 16” event on Thursday in Valdosta, running a surreal 3.587 at 206.67 mph in Radial vs. the World."

Video -> https://www.facebook.com/kyle.christ/vi ... 366454739/

Autor:  Tanel [ 27.03.2019 00:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing


Autor:  Tanel [ 09.05.2019 11:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing

https://www.hooandja.ee/projekt/videoul ... ShATVL-kew

Autor:  Tanel [ 13.05.2019 10:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing

Santa Podis on see nädal kõvemat sorti mürgeldamine !

Entry List: View the current Doorslammers 2019 Entry List
http://www.santapod.co.uk/doorslammers1 ... xW2d0Y4JhQ

Live Stream:
Watch Doorslammers live at facebook.com/SantaPodRaceway or www.youtube.com/SantaPodTV

Lisaks on kohal tuttavad poisid Ameerikamaalt !

7. mai kell 18:13
We are proud to announce that 1320Video.com will be at Santa Pod Raceway for Doorslammers 2019.

We can't wait for this
Check out their Channel www.youtube.com/1320video


Aga see pole kõik...

Fast Ford Racing Team
14 minutit
Here we come....First Estonian team racing in Santa Pod Raceway!
#fastfordracing #santapod

Ehk siis Andres Arnover läheb mustangiga mürgeldama

Autor:  Tanel [ 13.05.2019 11:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing

Fast Ford Racing Team
12 minutit ·

Täna võtsime suuna Inglismaa poole, kus tulemas selle aasta suursündmus. Santa Pod kutsus kokku Euroopa kiireimad doorslammerid ja meil oli au samuti kutse saada...
Reedest hakkavad eelsõidud ja pühapäeval finaalid. Nädal hiljem oleme samuti stardis Euroopameistrivõistluste esimesel etapil.
Hetkel lubab ilusat ilma ja kui rajamehed teevad enda tööd hästi, siis saame kindlasti 5 sekundi ära sõidetud :)
Hoian vaikselt teid kursis, kus saab LIVE-i järgida ja kuis meil läheb....

Autor:  Tanel [ 13.05.2019 12:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Drag Racing


5. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/