Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Hot Rod Drag Week 2019 8. - 13. September Virginia http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=7&t=166716 |
1. leht 1-st |
Autor: | Tanel [ 15.09.2018 23:59 ] |
Teema pealkiri: | Hot Rod Drag Week 2019 8. - 13. September Virginia |
Esmakordselt ajaloos kuulutati juba nüüd välja järgmise aasta üritus ! ![]() https://www.hotrod.com/articles/say-hot ... announced/ Hotrod Magazine teatab suurima ärevusega, et 2019 aasta kuupäevad ning asukohad on on lukus ! Maailma karmim tänavalegaalsete kiirendusautode üritus mis on toimunud aastast 2004. See üritus on midagi rohkemat kui töötavad tuled ja lahti käivad uksed. Lisaks viiepäevasele võistluskatsumusele peavad need autod suutma reaalselt, ilma kõrvalise abita läbima ca. 1600km teid ja tänavaid viie erineva raja ja võistluskoha vahel ! Võistlusel ei arvestata juhi reaktsioonikiirust vaid oluline on suurim võimalik veerandmiilil läbitud aeg. See tähendab, et iga juht saab oma autoga rajal paigalt võtta siis kui ta tunneb, et on valmis mitte siis kui kuusepuul lubav tuli seda lubab. See tähendab, et võistlus ei oota kohale ainult Pro- kuusepuu järgi sõitvaid proffesioonaale vaid oodatud on osalema kõik kes vähegi tunnevad, et nendel on kiire tänavalegaalne auto. Võistluse tulemusteks võetakse viie võistluspäeva keskmine läbitud aeg. Need kes toovad enda autod kohale treileritel peavad enda treileri esimese võistluspäeva paigas ära parkima ning sinna ligipääsu rohkem nädala jooksul ei võimaldata kui sa just ei katkesta. Võistluspäev algab kohaliku aja järgi reeglina kell 8 hommikul ning sõita lubatakse 6 tundi. Võistlusaeg jaguneb nii, et kõigepealt lastakse kaheks tunniks rajale kiired klassid, siis lubatakse tund aega sõita street eliminator maisnatel (indeks 10 sekundit millest ei tohi olla kiirem) ning lõpuks 3 tundi lubatakse peale kõik autod läbisegi. See aeg on hea neile kes esimese katsega ei suutnud sõita soovitud tulemust (kirja läheb päeva parim aeg) või siis näiteks üritasid magada mõni tund võistluse arvelt kui öösel on kusagil parklas mootoril kolbi vahetatud. Üldine praktika näitab, et sõidetakse esimesel võimalusel enda sõit ära ning suundutakse järgmisesse võistluskohta kuna vahemaad on tavaliselt üsna pikad (300-400km korraga) ning lisaks enda hädade rahuldamisele tuleb teepeal ka palju tankida ning läbida teatud checkpointid mis on korraldajate poolt ette näidatud. Kui klassiautodel on ka kindlad reeglid (vastavalt modifikatsioonidele jaotatakse sind kuhugi kindlasse klassi, vaadatakse ka puuride indekseid, ülelaadimist, kere ümberehitust jpm.) siis "aeglases" street eliminator võistlusklassis on ainus reegel, et auto ei tohi sõita kiiremini kui 10 sekundit. Klassid on seni jagunenud nii Unlimited: Ultimate Iron: Pro Street Power Adder: Pro Street Naturally Aspirated: Modified Power Adder: Modified Naturally Aspirated: Super Street Small Block Power Adder: Super Street Small Block Naturally Aspirated: Super Street Big Block Power Adder: Super Street Big Block Naturally Aspirated: Street Race Small Block Power Adder: Street Race Small Block Naturally Aspirated: Street Race Big Block Power Adder: Street Race Big Block Naturally Aspirated: Hot Rod: Gasser A/Gas: Gasser B/Gas: Street Machine Eliminator Kui veel pisut statistikast rääkida, siis 2018 aasta võistlusel osales 3 autot mis sõitsid kuue sekundi aega ning kõik ka lõpetasid edukalt. Seitset sekundit sõitis 23 autot ning kaheksat juba omajagu rohkem rääkimata 9 sekundi ajast. Street eliminator klassis oli 108 autot. Üldiselt peale esimest võistluspäeva on ka kõige rohkem väljalangejaid- umbes 30, sest tavaliselt löövad igasugused nõrgad lülid välja kui hakatakse mööda maanteesid järgmisesse kohta liikuma. Kõige levinumateks vigadeks on jäikade tõukurite, nuka jms. kasutamine ameerika V8 mootoritel (üldiselt võistlusmootorite teema), ülekuumenevad kütusepumbad, erinevad jõuülekande probleemid (käigukastid, sidurid, reduktorid) ning seejärel kõik muu. Üldiselt teadjamatel meestel on kaasas kõik mida selliste mootorite puhul saab kuluosadeks pidada. Näiteks nookurid. Võistlusel on osalemas tänaseks väga palju sõitjaid Austraaliast kellest osad lasevad enda kiire auto kohale tuua ning mõningaid on soetanud selle kohapealt. 2014 oli vist esimest korda osalemas üks Soomlane kes küll palju tähelepanu ei saanud enda üsnagi tagasihoidlikute sõitude pärast ning 2016 aastal osalesid esmakordselt illegaalselt tänavakiirendus ürituselt Stockholm open tuntud kuuekordsed võitjad Opel Asconaga saavutades parimaks ajaks 8,0 Kasutusel on Big Block chevrolet tüüpi nitromootor ![]() 2017 aastal osalesid lisaks samale rootsi seltskonnale ka Soomlased Plymouth VIPiga. Rootslased suutsid 2017 aastal enda aega juba parandada 7.8 peale ![]() ![]() Soomlasi kahjuks saatis terve nädal ebaõnn. Küll läks plokiaas hapuks, küll käigukast. Ebaõnne sõduritena kasutatakse sellel autol veel väga harulasi kaasi ning imekombel suudeti ikkagi kohe uus leida. Võistlust nad ei lõpetanud kuid olid pea alati kohal ning neil lubati poolest nädalast teha demosõite kuna tuldud on kaugelt ja vaeva nähtud palju See aasta, 2018 osales lõpuks ka esimene Eestlane. Andres Arnover Rootslased ehitasid spetsiaalselt seda võistlust silmas pidades ka teise Ascona juurde ning pidid sõitma kahe autoga kuid firma kes nende autosid transportis Ameerikasse käperdas midagi ära ning autod jõudsid kohale liiga hilja. Hetkel kohapeal, floridas testides õnnestus juba kolmandal katsel uue opeliga sõita aega 6.8 ! ![]() Loodan, et need poisid on ka järgmine aasta ikkagi kohal ! ![]() ![]() Andrese parimaks tulemuseks jäi siis 8.6 ning nädala keskmine oli 8,74 @ 161,4mph Nende 2018 tegemisi saab jälgida sellest facebooki grupist https://www.facebook.com/Fast-Ford-Raci ... 177069011/ Kuna tegemist on Ameerikaga, siis on ilmselgelt kohal väga radikaalseid autosid. Meie mõistes on küll Andrese Taunus juba pigem kosmosevaldkond, siis USA's on see täiesti tavaline tänalegaalne auto. Täpselt nagu Soomes ja Rootsis on ka seal lubatud turvapuur ning 4 link vedrustus rääkimata mootori vahetusest või muudest modifikatsioonidest. Oluline on, et auto oleks turvaline liikluses mitte ei ajata sõrmega taga mingeid põhimõttelisi nõudeid. Kui rootslaste autod on näiteks juba üsnagi radikaalsed, siis aastaid on osa võtnud mitu promod tüüpi autot mis on kohandatud tänaval sõitmiseks (tuled- viled ja topsihoidjaid on külge pandud ![]() Minu läbi aegade lemmik auto osales see aasta. See on Richie Cramptoni Shit box of doom elik 1957 Chevy Bel Air universaal millega sõidab Stockholmist pärit professionaalne Funny Cariga sõitev Jonnie Lindberg. Tulenevalt mootorist mis sinna vahele visati ei tohi Richie sellega ise sõita. Lindberg aga sõidab alkoholi klassis NHRA's funny cariga ning temal on luba olemas. Trikk mis tehti on siis see, et funny cari vahelt visati mootor koos lenco kastiga tuima kolhosniku näga lihtsalt selle bel airi vahele ja umbes mingi neljanda sõiduga ever tõmmati juba 6.9 sekundi aega. Autol on täiesti rauast kerega ja väga raske ![]() ![]() ![]() Video kuidas nad teel on -> https://www.facebook.com/JonnieLindberg ... 271780061/ Video https://www.facebook.com/hans.stenerlof ... 964010867/ Võistlusele saab registreerida alles Märtsis ning see aasta läks eelregistreerimine lukku 7 minutiga ! See tähendab, et 400 osavõitjat suutis ennast registreerida 7 minutiga ning rohkem kahjuks registreerida ei ole võimalik. Väga paljud kiired autod jäävad osalemata just sellepärast, et ei jõuta registreerida. Kohapeal küll üldiselt saab ca. 100 autot tavaliselt elava järjekorra alusel samuti osalame nende arvelt kes kohale ei jõdnud kuid see on kurnav ning paras loto Sunday, September 8 (tech) North Dinwiddie, VA Virginia Motorsports Park Monday, September 9 North Dinwiddie, VA Virginia Motorsports Park Tuesday, September 10 Rising Sun, MD Cecil County Dragway Wednesday, September 11 Atco, NJ Atco Dragway Thursday, September 12 Budds Creek, MD Maryland International Raceway Friday, September 13 North Dinwiddie, VA Virginia Motorsports Park 2017 aasta kajastus minu poolt viewtopic.php?f=7&t=164853 2018 aasta kajastus minu poolt viewtopic.php?f=7&t=165463 ![]() |
Autor: | Tanel [ 16.09.2018 02:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hot Rod Drag Week 2019 8. - 13. September Virginia |
https://www.google.com/maps/dir/Virgini ... 651417!3e0 Siia lisanduvad osalejate jaoks siis igasugused checkpointid mis venitavad selle teekonna kokku ca. 1000 miili pikkuseks aga võistluspaigad on näha. |
Autor: | Tanel [ 09.09.2019 09:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hot Rod Drag Week 2019 8. - 13. September Virginia |
Täna siis hakkab pihta ! Või no tegelikult testpäev oli eile juba. |
Autor: | Tanel [ 09.09.2019 15:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hot Rod Drag Week 2019 8. - 13. September Virginia |
https://www.motortrendondemand.com/deta ... _2mi9uhuf/ |
Autor: | uzzac [ 20.09.2019 10:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hot Rod Drag Week 2019 8. - 13. September Virginia |
Päris raju võitja keskmine aeg sel aastal ja uus DW rekord 5.994 Andrese kohta ei suuda protokollidest infot leida, kuidas neil lõpuks läks? |
Autor: | Tanel [ 20.09.2019 10:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hot Rod Drag Week 2019 8. - 13. September Virginia |
Andres oli as a spectator see aasta. Meile lähimad olid rootslased kahe asconaga millest üks, kiirem (6,4 @ 241mph) keerati teisel päeval katusele. Lükkasin 1320 ja ausside videod jälle kokku üheks pikaks kokkuvõtteks. Kellel vähegi huvi näha mis toimus, siis ilmselt maksaks kuni 10 õlut valmis panna ja rahulikult istet võtta |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |