Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=7&t=19210
3. leht 4-st

Autor:  mihkel-m [ 04.08.2009 23:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

No seal nordschleife ringiaegasid vaadates. 15 esimest autot on pea kõik üle 600hp, mõne erandiga. 3 esimest ei meenuta autotki, niiet tõenäoliselt ka väga kerged. Üks auto mis on veel alla 600hp on porsche gt2. Ülejäänd aga kõik 600+, mõned isegi 800+hp ja siis on GT-R oma 479hp'ga seal keskel. Ei saa just öelda, et jaapani poisid halva töö oleks teinud GT-R'iga. :wink:

Autor:  OliverV [ 04.08.2009 23:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

täiesti lõpp kas teil savi ei ole v? :D :D

Autor:  No.1 [ 04.08.2009 23:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

Gt-r'i hooldamiseks tuleb auto soome viia üleüldse :) Kuid see vast ei heidutaks :rokib

Autor:  simso [ 05.08.2009 01:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

Minumeelest väga kenad autod ja saavutused on ka ikkagi kõrgest klassist, eriti (i)hinda(i) arvestades. Kahjuks puudub kogemus uue gtr, kuid loodan selle vea ruttu parandada. Olen sõitnud/omanud siis kõiki eelpoolmainitud "saasta", alates viper, lõpetades c6, ja ei saa öelda et oleksid kehvad masinad, supra, f430 või vana skyline kõrval, sugugi mitte, c6 jättis nt F430 kõrval hulga parema mulje. Jah ringiaegu ei mõõtnud, kuna ei ole ringraja mees eriti, sõidan mööda avalike teid, seega ei tea sekundtäpsuse erinevusi kuskil kurvis, aga mida ma öelda võin, olen väga väga palju puutunud kokku inimestega kellel on see raha et osta selliseid autosid ja kes ka ostavad, ja ülla ülla, need inimesed üldjuhul ei osta mitte seda kes oli sekund kiirem või aeglasem kuskil ringrajal, vaid nad ostavad emotsiooni ja fiilingut ja siin tuleb juba maitse mängu, kellele mis. Mulle siiamaani on köitnud ameerika, kuid aina rohkem meeldib jaapan + turbo.

Kuid see GTR on midagi sellist..... mida tahaks lihtsalt proovida, usun et see auto annab väga erilise emotsiooni võrreldes seniste jaapani autodega. Ja väga hea meel et neid ka Eestisse koguneb, seda suurem tõenäosus kunagi seda autot proovida :) Ehk kunagi ka omada.

Autor:  wax [ 05.08.2009 09:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

No.1 kirjutas:
Gt-r'i hooldamiseks tuleb auto soome viia üleüldse :) Kuid see vast ei heidutaks :rokib

Netist loetud andmete põhjal tuleb GTR-l iga 20000 miili tagant vahetada difrite ja käigukasti mingi eriti spetsiifiline õli ehk see hooldus maksab esinduses kokku ca $2000.- Kui käigukast "lendab" siis uus müüakse lähes $20 000.- eest.

Autor:  Inferno [ 05.08.2009 10:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

üks korralik rajapäev vist maksis 60või 80k ,kui ei eksi, sest päeva lõpuks tuli vahetada klotsid kettad rehvid ja veel miskit :kill

tehniliselt on auto hea ,aga kole...

Autor:  suicideflirt [ 05.08.2009 11:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

Se koledus on maitse asi. Mulle meeldib.
Tsiteeri:
Uue GT-R-i ringiaeg 7:26,70 on pehmelt öeldes sensatsiooniline, asetudes samasse klassi selliste miljonidollariliste eksootidega nagu Ferrari Enzo, Pagani Zonda F ja Maserati MC12.


natukene autolehe juttu
http://www.autoleht.ee/tests/test_new?test_new_id=7469

Autor:  h82lose [ 05.08.2009 12:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

Pildil kole, nägin päris elus - väga hea ikka! 8)
Ja kes pildilt aru ei saa KUI agressiivne uus GTR on siis võrdlus R34'ga:

Pilt

minu arvates ainuke miinus, et selline auto võiks ikka head häält ka teha, opentrackil ei tulnud valgest piiksugi...

Autor:  .Alar. [ 05.08.2009 12:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

Leidsin GT-R Jaapani hooldekulud.
* Schedule Point Check Maintenance: 5,000 JPY ($43 USD) - undertray multi point check
* Car Inspection: 200,000 JPY ($1727 USD)
* Oil Change: 25,000 JPY ($216 USD) - 100% synthetic oil
* Oil + Oil Element Change: 29,000 JPY ($250 USD) - include oil cooler service + undertray multi point check
* Transmission & Differential Oil Change: 100,000 JPY ($864 USD) - include undertray multi point check
* Brake Pad Change (all 4): 400,000 JPY ($3500 USD) - pad change + rotor service
* Tire Change (all 4): 460,000 JPY ($4000 USD) - specially developed 20" run flat tires
Siin mida millal peab tegema: http://www.gtrblog.com/2009/05/19/nissa ... intenance/

Kummalised on need inimesed, kes arvasid, et hoolduskulud hakkavad samad olema, mis Primeral.

Autor:  ents [ 06.08.2009 00:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

Kõik hooldused garantiiajal on GTR-l hinna sees.
Aga auto on seks... Black Edition on selline lahe stealth-i lookiga ka.

Autor:  .Alar. [ 07.08.2009 14:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

Lõppkiirused http://www.youtube.com/watch?v=xEP3ew1M ... re=channel
Siin mängib GT-R-i kahjuks mäkra nelivedu, mis teda pidurdama hakkab.

Autor:  noname [ 08.08.2009 01:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

h82lose kirjutas:
Pildil kole, nägin päris elus - väga hea ikka! 8)
Ja kes pildilt aru ei saa KUI agressiivne uus GTR on siis võrdlus R34'ga:

http://jalopnik.com/assets/images/galle ... 0f30_o.jpg

minu arvates ainuke miinus, et selline auto võiks ikka head häält ka teha, opentrackil ei tulnud valgest piiksugi...

Minu meelest on mõlemad koledad :uhoh Selle raha eest on kümme paremat valikut..

Autor:  dell [ 08.08.2009 01:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

.Alar. kirjutas:
Lõppkiirused http://www.youtube.com/watch?v=xEP3ew1M ... re=channel
Siin mängib GT-R-i kahjuks mäkra nelivedu, mis teda pidurdama hakkab.


Kas seal mitte see probleem pole, et GT-R'il pole kõik ringrajad ja kiiremad kohad kus sõita auto ajusse sisse registreeritud ja see pärast äkki piiraja tuleb segama??

Autor:  noname [ 08.08.2009 01:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

Ei anti, sama kiiret ilmselt mitte, aga kordades ilusamaid küll, ning ma eelistaks ikka autot, mis oleks natuke kasvõi lahjem, aga, et ta ikka välimuselt ka kena oleks.
Nagunii Eestis kohti pole, kus sellistega inimese moodi sõita. (kiirelt)

Aga GTO, M3, CLS amg panevad minusilmis ikka jube pika latiga sellele nissanile paremsirge.. :P (Välimuses).


edit. Ja kas sa Pead kõige kohta midagi oskama öelda? vaevalt..

Autor:  mihkel-m [ 08.08.2009 01:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Viis tutikat GT-Ri Lasnamäel

dell kirjutas:
.Alar. kirjutas:
Lõppkiirused http://www.youtube.com/watch?v=xEP3ew1M ... re=channel
Siin mängib GT-R-i kahjuks mäkra nelivedu, mis teda pidurdama hakkab.


Kas seal mitte see probleem pole, et GT-R'il pole kõik ringrajad ja kiiremad kohad kus sõita auto ajusse sisse registreeritud ja see pärast äkki piiraja tuleb segama??


Ei. Minuteada oli see piirang ka ainult jaapanis, mujal maailmas vajuta palju tahad. (parandage kui eksin) Pealegi see piirang nüüd 195mph (üle 300kmh) vaevalt on. :P

3. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/