Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 02:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 30.11.2011 11:59 

Liitunud: 28.03.2004 19:12
Postitusi: 230
Asukoht: Tartu / Elva
Krss, äkki jagad ka, mis tehnikaid (lisaks amordipüstaku keevitamisele) oled kasutanud ja mis on igaühe eelised ja miinused? Eelmisele autole panin vedrude vahele mingid spetsiaalsed kummist tükid, aga need läksid varsti katki ja kukkusid vahelt ära. Samas keevitama ei tahaks hakata, võiks ikka mingi lihtsam DIY variant olla. Paksemad vedrurõngad ja kõrgem rehv?

_________________
A4 Avant & Suzuki XF650


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 30.11.2011 13:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
krss kirjutas:
Samuti võiks siit jätta välja maasturid, mille kõrgemaks tõstmine on hoopis teine teema ja ka teostatakse hoopis teisiti, samuti maasturi raamile tõstetud sõiduautokered

Ja siis on kohe all pilt country golfist :bs

krss kirjutas:
Kui osta nn täiskummist rõngas, võib see vedru ära murda (vedru pole nähtud ette ristipidisele painutamisele, ilma aukudeta täiskummist rõngas on väga jäik). Need vedrukeerdude vahele käivad kummiklotsid painutavad samuti vedrut külgepidi ja lisaks kipuvad ka ära lendama. Soomes ja Rootsis müüdi kunagi metallklambreid, mis samal moel käisid vedrukeerdude vahele, müük lõpetati kuna autodel läks massiliselt vedrusid katki, st neid ka ei soovita.


Ma peaksin paar sellist klambrit üles leidma kui keegi väga katsetada tahab. Pole ise kunagi proovinud aga olemas on neid küll kuskil riiulis.

Mis aga puutub vedrule kummist lisatüki meisterdamisse siis kõige mõtekam oleks teha tugilaagri alla tükk, mis hästi vedru peale istub (veidi u profiil) ja õige diameetriga. Võib olla igalt poolt samapaks, näiteks 2-3cm. Kui on auto, millel vedru sirge otsaga (viimane keerd kõver) siis istuks lihtsalt vahele, nagu täisring. Kui aga on vedru, mille ots lõigatud, siis saaks selle vahetüki paigaldada mitte O vaid U kujuga, mille otsad lähvad peaaegu kokku, kuid ühenduskoha jätaks sinna, kus originaal vedrutaldrikul on viimase keeru lõpp. Ei oska paremini seletada aga selles pole ka väga midagi keerulist.

Pigem on probleemiks see, et pikem vedru sobiks kokku pikema amordiga ja seetõttu on mõtekam mäkpersoni puhul teha metallist vahetükk, mis tugilaagri ja vedrutaldriku sobiva kõrguse võrra madalamale viivad. Muidugi müüakse osadele amortidele ka pikendustükke ja kui ei müüda saab lasta need valmis treida. Mu ühel autol on sellised 1,5" pikendavad detailid olemas.

Ennast huvitab ka üks auto, mille kohta netist infot pole leidnud. Umbes 10 aastat tagasi käis maasturite suvesõidul tõstetud ja a8/v8 juppidega tuunitud audi 200 avant, tiimi nimeks "audi mis/kes ronib". Põhi ilusti kaetud ja olevat päris hästi liikunud kuni kinni jäi, jõupuudust polnud. Kindlasti polnud tegu millegi ainulaadsega aga oleks tore kui keegi midagi masinast teaks.

_________________
Lameda maa klubi


Viimati muutis rookierice, 30.11.2011 13:37, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 30.11.2011 13:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Tanel kirjutas:
rookierice kirjutas:
Ja siis on kohe all pilt country golfist :bs


Ja mis raamipeal ta siis on ?

Kohe peast ei teagi aga esimene mõte on, et äkki seotud iltisega?

http://www.volksforum.com/albums/files/ ... iginal.jpg Välja näeb igal juhul selline

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 30.11.2011 14:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2011 01:04
Postitusi: 170
Kui ei pahanda, postitan paar huvitavat "lifted cars" mida netis näinud olen.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 30.11.2011 15:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Krt see ppunane audi on ikka jube kift ja praktiline pill :rokib

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 30.11.2011 16:10 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2005 12:47
Postitusi: 3594
Asukoht: Tartu
Karta on, et see Passat Alltrack hakkab maksma umbes 35-40 k EUR ehk Octavia Scout'i ja A4 Allroad'i vahele.

_________________
2018.Datsun masuudipress CVT. 1988.Turist, manuaal. 3 punnvõrri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 30.11.2011 17:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Tegelikult ei tahtnud ma mitte vihjata sellele, et golf siia ei sobiks vaid sellele, et pole ka paha kui keegi oma maasturi tõstet näitab. Kasvõi see, et üsna suur osa väiksemaid maastureid kasutab ees mcpherson silda, ehk kõik ideed on rakendatavad suvalisel vanal audil või ix bmw küljes. Eelkõige võiks näidata siis tehnilisi lahendusi, mitte "nii kõrgeks sain punkt". Ja mul pole olnud au golfi omada aga minu meelest oli ta passis ikka maastur ja originaalraua kohapealt pole ka seetõttu kellelgi ütlemist. Võin muidugi eksida.

Aga audi üleüldine spec huvitab. Väga kõrge ta jah ei olnud. Ma ei tea kuidas selle sõiduautode keelustamisega täpselt oli, igast hr-v jms laadsed asjad käisid mõnedel üritustel hiljemgi. Ja maastur või mitte maastur on vanad vaidlused, nagu siin oli 2 talve tagasi kui mehed pidid ego sööma, et x6 ronib lumes paremini kui land cruiser.

Mis tolle audi 200 loosse veel puutub siis ma sain aru, et probleem polnud mitte edus (mille tagas kindlasti ka korralik võimsus, originaalis on ju enamus maastureid hädise mootoriga), vaid selles, et kui ta kinni jäi oli tegu üsna suure kerega, mis oli kinni, mitte ei hoidnud kinni differ või redelraam oma olematu pindalaga - liiga hästi olevat kinni istunud.

Üldiselt üks lahe teema!

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 30.11.2011 20:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.07.2009 15:56
Postitusi: 41
Asukoht: Estonia , Tartu
Minu passat syncro, mis hetkel ehituses on. Siin on pilt kui sa korraks , 16 tollised tõllarattad alla pandud :rokib

JA kui kellelegi huvi pakub siis teema leiab siit: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... &start=200

Pilt

Pilt

_________________
Turbo Quattro Passat !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 30.11.2011 21:06 

Liitunud: 06.11.2005 22:55
Postitusi: 104
Asukoht: tartu/viljandi
Ärge häbenege ka 2veolisi autosid siia panna. Endal plaanis b4 avant kuni 5 cm kõrgemaks ajada(mitte quattro). Mudas ei käi, aga kalal käies on tihti sügavad rööpad jms, kus kinnijäämis ohtu pole, küll jääb just kõrgusest puudu ja kriibib mööda põhja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 30.11.2011 21:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2007 18:15
Postitusi: 902
Asukoht: Tallinn
Kui kedagi huvitab täpsemalt Golf Country subframe, siis selline see on:
Pilt
Pilt

Aga mind üllatab rohkem teema esimene postitus, mis kutsub üles mitte tegema sellest "nägin linnas ja leidsin netist" teemat, ning siis virutab pataka selliseid pilte ise algatuseks üles. Go figure.

_________________
В Антарктике найдена нефть. Кровавому режиму пингвинов недолго осталось мучить свой народ.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 30.11.2011 21:20 

Liitunud: 13.04.2009 20:47
Postitusi: 5048
Linkida ka mitte :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 30.11.2011 21:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
krss kirjutas:
Järgmiseks küsimus killer666-le, et mil viisil Sa selle bemari kõrgeks tegid? Huvitab just tehniline pool.

[img]http://www.hot.ee/ioo/must.JPG[/im]




Kui ma 6ieti mäletan , siis olid sinna käändmiku ja amordi vahele torust pikendus keevitatud. Ja vist mitte t6stmise pärast , vaid selleks , et sinna pystakute sisse mahuks ära Rekordi amordid. Vot selline samkompunn oli. Taha olid lihtsalt pandud pikemad vedrud.

Mul tol hetkel finantsi polnud ja müüsin selle auto s6brale , kes talle 6iged amordid pani ja siis mahakandmisele s6itis. Oli see vist k6va 10a tagasi.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 01.12.2011 01:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
sellise e46 ostaks iga kell :D
Pilt
http://www.carsbase.com/photo/AC_Schnitzer_X_Road_Concept_%28E46%29_model_9022.html


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 01.12.2011 07:55 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Mulle ei meeldi nendel offroad sõiduautodel see, et stange alumised servad on teist värvi alati. :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
PostitusPostitatud: 01.12.2011 21:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
Neid ei ole raske soovi korral kerevärvi värvida :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7