Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=7&t=79373
1. leht 5-st

Autor:  matu07 [ 30.11.2011 11:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

Krss, äkki jagad ka, mis tehnikaid (lisaks amordipüstaku keevitamisele) oled kasutanud ja mis on igaühe eelised ja miinused? Eelmisele autole panin vedrude vahele mingid spetsiaalsed kummist tükid, aga need läksid varsti katki ja kukkusid vahelt ära. Samas keevitama ei tahaks hakata, võiks ikka mingi lihtsam DIY variant olla. Paksemad vedrurõngad ja kõrgem rehv?

Autor:  rookierice [ 30.11.2011 13:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

krss kirjutas:
Samuti võiks siit jätta välja maasturid, mille kõrgemaks tõstmine on hoopis teine teema ja ka teostatakse hoopis teisiti, samuti maasturi raamile tõstetud sõiduautokered

Ja siis on kohe all pilt country golfist :bs

krss kirjutas:
Kui osta nn täiskummist rõngas, võib see vedru ära murda (vedru pole nähtud ette ristipidisele painutamisele, ilma aukudeta täiskummist rõngas on väga jäik). Need vedrukeerdude vahele käivad kummiklotsid painutavad samuti vedrut külgepidi ja lisaks kipuvad ka ära lendama. Soomes ja Rootsis müüdi kunagi metallklambreid, mis samal moel käisid vedrukeerdude vahele, müük lõpetati kuna autodel läks massiliselt vedrusid katki, st neid ka ei soovita.


Ma peaksin paar sellist klambrit üles leidma kui keegi väga katsetada tahab. Pole ise kunagi proovinud aga olemas on neid küll kuskil riiulis.

Mis aga puutub vedrule kummist lisatüki meisterdamisse siis kõige mõtekam oleks teha tugilaagri alla tükk, mis hästi vedru peale istub (veidi u profiil) ja õige diameetriga. Võib olla igalt poolt samapaks, näiteks 2-3cm. Kui on auto, millel vedru sirge otsaga (viimane keerd kõver) siis istuks lihtsalt vahele, nagu täisring. Kui aga on vedru, mille ots lõigatud, siis saaks selle vahetüki paigaldada mitte O vaid U kujuga, mille otsad lähvad peaaegu kokku, kuid ühenduskoha jätaks sinna, kus originaal vedrutaldrikul on viimase keeru lõpp. Ei oska paremini seletada aga selles pole ka väga midagi keerulist.

Pigem on probleemiks see, et pikem vedru sobiks kokku pikema amordiga ja seetõttu on mõtekam mäkpersoni puhul teha metallist vahetükk, mis tugilaagri ja vedrutaldriku sobiva kõrguse võrra madalamale viivad. Muidugi müüakse osadele amortidele ka pikendustükke ja kui ei müüda saab lasta need valmis treida. Mu ühel autol on sellised 1,5" pikendavad detailid olemas.

Ennast huvitab ka üks auto, mille kohta netist infot pole leidnud. Umbes 10 aastat tagasi käis maasturite suvesõidul tõstetud ja a8/v8 juppidega tuunitud audi 200 avant, tiimi nimeks "audi mis/kes ronib". Põhi ilusti kaetud ja olevat päris hästi liikunud kuni kinni jäi, jõupuudust polnud. Kindlasti polnud tegu millegi ainulaadsega aga oleks tore kui keegi midagi masinast teaks.

Autor:  rookierice [ 30.11.2011 13:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

Tanel kirjutas:
rookierice kirjutas:
Ja siis on kohe all pilt country golfist :bs


Ja mis raamipeal ta siis on ?

Kohe peast ei teagi aga esimene mõte on, et äkki seotud iltisega?

http://www.volksforum.com/albums/files/ ... iginal.jpg Välja näeb igal juhul selline

Autor:  Wknd [ 30.11.2011 14:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

Kui ei pahanda, postitan paar huvitavat "lifted cars" mida netis näinud olen.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Thomas [ 30.11.2011 15:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

Krt see ppunane audi on ikka jube kift ja praktiline pill :rokib

Autor:  Umx [ 30.11.2011 16:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

Karta on, et see Passat Alltrack hakkab maksma umbes 35-40 k EUR ehk Octavia Scout'i ja A4 Allroad'i vahele.

Autor:  rookierice [ 30.11.2011 17:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

Tegelikult ei tahtnud ma mitte vihjata sellele, et golf siia ei sobiks vaid sellele, et pole ka paha kui keegi oma maasturi tõstet näitab. Kasvõi see, et üsna suur osa väiksemaid maastureid kasutab ees mcpherson silda, ehk kõik ideed on rakendatavad suvalisel vanal audil või ix bmw küljes. Eelkõige võiks näidata siis tehnilisi lahendusi, mitte "nii kõrgeks sain punkt". Ja mul pole olnud au golfi omada aga minu meelest oli ta passis ikka maastur ja originaalraua kohapealt pole ka seetõttu kellelgi ütlemist. Võin muidugi eksida.

Aga audi üleüldine spec huvitab. Väga kõrge ta jah ei olnud. Ma ei tea kuidas selle sõiduautode keelustamisega täpselt oli, igast hr-v jms laadsed asjad käisid mõnedel üritustel hiljemgi. Ja maastur või mitte maastur on vanad vaidlused, nagu siin oli 2 talve tagasi kui mehed pidid ego sööma, et x6 ronib lumes paremini kui land cruiser.

Mis tolle audi 200 loosse veel puutub siis ma sain aru, et probleem polnud mitte edus (mille tagas kindlasti ka korralik võimsus, originaalis on ju enamus maastureid hädise mootoriga), vaid selles, et kui ta kinni jäi oli tegu üsna suure kerega, mis oli kinni, mitte ei hoidnud kinni differ või redelraam oma olematu pindalaga - liiga hästi olevat kinni istunud.

Üldiselt üks lahe teema!

Autor:  HardiGTI [ 30.11.2011 20:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

Minu passat syncro, mis hetkel ehituses on. Siin on pilt kui sa korraks , 16 tollised tõllarattad alla pandud :rokib

JA kui kellelegi huvi pakub siis teema leiab siit: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... &start=200

Pilt

Pilt

Autor:  ivo86 [ 30.11.2011 21:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

Ärge häbenege ka 2veolisi autosid siia panna. Endal plaanis b4 avant kuni 5 cm kõrgemaks ajada(mitte quattro). Mudas ei käi, aga kalal käies on tihti sügavad rööpad jms, kus kinnijäämis ohtu pole, küll jääb just kõrgusest puudu ja kriibib mööda põhja.

Autor:  traur [ 30.11.2011 21:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

Kui kedagi huvitab täpsemalt Golf Country subframe, siis selline see on:
Pilt
Pilt

Aga mind üllatab rohkem teema esimene postitus, mis kutsub üles mitte tegema sellest "nägin linnas ja leidsin netist" teemat, ning siis virutab pataka selliseid pilte ise algatuseks üles. Go figure.

Autor:  remain [ 30.11.2011 21:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

Linkida ka mitte :D

Autor:  Killer666 [ 30.11.2011 21:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

krss kirjutas:
Järgmiseks küsimus killer666-le, et mil viisil Sa selle bemari kõrgeks tegid? Huvitab just tehniline pool.

[img]http://www.hot.ee/ioo/must.JPG[/im]




Kui ma 6ieti mäletan , siis olid sinna käändmiku ja amordi vahele torust pikendus keevitatud. Ja vist mitte t6stmise pärast , vaid selleks , et sinna pystakute sisse mahuks ära Rekordi amordid. Vot selline samkompunn oli. Taha olid lihtsalt pandud pikemad vedrud.

Mul tol hetkel finantsi polnud ja müüsin selle auto s6brale , kes talle 6iged amordid pani ja siis mahakandmisele s6itis. Oli see vist k6va 10a tagasi.

Autor:  SpikeBMW [ 01.12.2011 01:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

sellise e46 ostaks iga kell :D
Pilt
http://www.carsbase.com/photo/AC_Schnitzer_X_Road_Concept_%28E46%29_model_9022.html

Autor:  ghozt [ 01.12.2011 07:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

Mulle ei meeldi nendel offroad sõiduautodel see, et stange alumised servad on teist värvi alati. :?

Autor:  roland525 [ 01.12.2011 21:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Kõrged ja kõrgeks tehtud sõiduautod

Neid ei ole raske soovi korral kerevärvi värvida :)

1. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/