.Alar. kirjutas:
Aga nali naljaks. Süüdistada saab siin ilmselt vaid EU poolikut regulatsiooni, mis automaatset päevatulede olemasolu nõuab aga lülitusprotsesse ei täpsusta. Muidugi peab eriline tainas ka olema, et mitte põlevaid tulesid märgata
§178. Sõidu ajal peavad mootorsõidukil põlema lähi-, ääre- ja numbrituled. Trammil peavad sõidu ajal põlema lähi- ja ääretuled. Haagisel peavad sõidu ajal põlema ääre- ja numbrituled. Valge ajal võib lähitulede asemel kasutada päevatulesid
Pimeda aja all mõistetakse ajavahemikku ehast koiduni, kui loodusliku valguse vähesuse tõttu on nähtavus alla 300 m.
Puhas Liikluseeskiri. Autokoolis riiklikul eksamil läheb viga kohe kirja, kui tuled ei põle autol.
Automaatsed päevatuled on mõnel autol menüüst reguleeritavad, kas põleb ees mõni tuli või mitte. Fiat näiteks.
Uuemate BMW-dega ei ole automaatsete päevatuledega kursis, kuid vanemate autode puhul on küll see suur miinus, et seda ei saa arvutiga muuta. Ainuke võimalus muud tehnilised lahendused.
Arusaadav, et Saksamaal ei pea päevasel ajal tuled autol põlema aga nad ei müü autosid ainult Saksamaal.