Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Avariid Eestis
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=7&t=896
368. leht 372-st

Autor:  RasmusL [ 23.12.2016 11:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

kliendi autoga

Autor:  Martin.V [ 23.12.2016 12:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

See on nii haige ristmik, olen samamoodi Saabiga startinud "dragi" mõttes rohelist andes põhjagaasiga ning siis avastanud, et mingi spetsialist tuleb sealt veel endale kirsirohelist varastama ja oleks äärepealt samamoodi ninapidi kokku sõitnud. Ajuvaba oli veel see, et mina kes magasin grammi "dragifoori" maha ja vajutasin lapakat jõudsin selle spetsialisti nina alt läbi juba ja peale mind ta sinna omale uut tsüklit ootama jäi.

Autor:  printuss [ 23.12.2016 13:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

bte tuleb värskelt pestud tahoega :D

Autor:  dellu [ 23.12.2016 15:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

Tulede case on vaidlustatav küll. SÕber kunagi ammu sõitis öösel peateele ette ilma tuledeta liikuvale autole. Linnas ja esimene jutt oli ka, et näha ju küll. Aga lõpuks otsustati ikka tema kannatajaks. Viimasel ajal on piisavalt neid nn automaatse päevasõidutuledega tegelasi, kes õhtul/öösel ka nii ringi lasevad. Võid täitsa üllatusega avastada, et järsku rida vahetades on sul selline tagant pime käkk ees ootamatult. Mõnda sellist olen ma korduvalt näinud, näiteks üks selline sõidab hommikul 8paiku kanalis linnapoole oma äkki oli Toyotaga. Seega ei saa ka väita, et korra unustas. Eestpoolt tõesti need eredad tuled võiks olla märgatavad, kuigi ma poleks kindel et igas olukorras, kui sa ootad nn "suurt laternat" mida sa silmanurgast ei näe ja järgmine hetk neid siravaid pisikesi tulukesi nähes võib juba hilja olla. Valges on loomulikult teine asi.

Selle kiire dragi startimasega on ka omamoodi teema. Näiteks Randvere teelt linnapoole keerates on mingi hetk tsükkel, kus viimsi poolt tulijatelt on vilkuv roheline alles kollaseks läinud, aga randvere tee rahvale viskab juba samal hetkel rohelise ette. Mõni foor vilgubki ainult 1 - 2x korda roheline ja juba viskab kollaseks. Ei jõu reageeridagi kui mõni nn kiirem ristmik ka. Selles osas võiks ikka mingi 1 standard olla.

Autor:  bte [ 24.12.2016 11:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

Kellegil pesulas tööd pole pakkuda? Tahaks hirmsasti mõne kliendi autog sõitma minna. Enda jalgratas on juba väsinud ja eelmise talve sool tegi ketile ka liiga.. :(

Autor:  .Alar. [ 24.12.2016 11:48 ]
Teema pealkiri:  Avariid Eestis

Saa kaineks ja oota ehk ema kingib uue ratta

Autor:  bte [ 24.12.2016 11:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

Krt, sul on ka ikka alati head mõtted - kohe näha, et õppind mees!

Autor:  .Alar. [ 24.12.2016 11:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

Jõuludega kipub ka kõige väiksemat kasvu kasutajatel katus jõduralt pealt sõitma...

Autor:  MrIroonia [ 26.12.2016 09:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

printuss kirjutas:
GZM kirjutas:
printuss ma loodan et sa ise autoga liikluses ei osale. No ikka ei käi need asjad nii nagu sa arvad, et punasega ristmikule sõites on süü kahepoolne ja ÜV'ta auto juht on süüdi kuna ÜV puudumine tähendab ka tulede mittepõlemist ja tuledeta MAZ kraana on ju nähtamatu...

Videost näen mina, et kaubikujuht ei näinud Mazdat treila järel sõitva auto tagant. Kaubik alustas sõitu kui treila oli veel ristmiku keskel, tema järel ei saanud kuidagi 2 autot rohelisega ristmikule sõita.

Jah, SR foorumi liiklusekspert on rääkinud, nii see maailm käib. Kui teistmoodi juhtub, siis taod ilmselt rusikat vastu lauda ja kirud, krdi printuss, jälle nussis ära võidu.

GZM õigust räägib. Nii oligi fordimehe poolt. Mazdavana tunnistas politseile, et jälgis otsesõidu rohelist, mis paraku on pikem, kui vasakpöörde oma. Tollel ristmikul on ka kaamera, mille pilti kohapeal osapooltele tutvustati.

Autor:  jtt [ 28.12.2016 14:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

dellu kirjutas:
... Viimasel ajal on piisavalt neid nn automaatse päevasõidutuledega tegelasi, kes õhtul/öösel ka nii ringi lasevad. Võid täitsa üllatusega avastada, et järsku rida vahetades on sul selline tagant pime käkk ees ootamatult. Mõnda sellist olen ma korduvalt näinud, näiteks üks selline sõidab hommikul 8paiku kanalis linnapoole oma äkki oli Toyotaga. ...


Omades ise Toyotat siis põhjuseks on nn säästuedevus, ehk odavamal paketil on küll päevatuled aga ei ole päevavalgusest sõltuvat automaatlähitulede funktsiooni. Nii juhtubki et kui ise välja näed ei tule sul meeldegi et võiks teiste pärast tuled ikkagi põlema panna. Hämaras või isegi veidi hullem kasvõi päevases lumesajus maanteepeal ilmudki teistele ootamatult kummitusena ilma tagatuledeta. Ise lasin just sel põhjusel oma säästutoyotal päevatuledele ka pargid ikkagi juurde liita. Tegemist on IMO autotootjate läbimõtlematusega.

Autor:  Iff [ 28.12.2016 19:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

jtt kirjutas:
dellu kirjutas:
... Viimasel ajal on piisavalt neid nn automaatse päevasõidutuledega tegelasi, kes õhtul/öösel ka nii ringi lasevad. Võid täitsa üllatusega avastada, et järsku rida vahetades on sul selline tagant pime käkk ees ootamatult. Mõnda sellist olen ma korduvalt näinud, näiteks üks selline sõidab hommikul 8paiku kanalis linnapoole oma äkki oli Toyotaga. ...


Omades ise Toyotat siis põhjuseks on nn säästuedevus, ehk odavamal paketil on küll päevatuled aga ei ole päevavalgusest sõltuvat automaatlähitulede funktsiooni. Nii juhtubki et kui ise välja näed ei tule sul meeldegi et võiks teiste pärast tuled ikkagi põlema panna. Hämaras või isegi veidi hullem kasvõi päevases lumesajus maanteepeal ilmudki teistele ootamatult kummitusena ilma tagatuledeta. Ise lasin just sel põhjusel oma säästutoyotal päevatuledele ka pargid ikkagi juurde liita. Tegemist on IMO autotootjate läbimõtlematusega.


Tegemist on lammastest autojuhtidega. Vanasti pidi ka tulesi ise sisse lülitama kui automaatselt ei süttinud. Ja üldiselt on siis armatuur ka pime kui ainult DRLid ees pölevad ning tuled nö OFF asendis.

Autor:  mehikemetsast [ 28.12.2016 20:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

Mitmetel asiaatidel ja mõnel eurooplasel kusjuures põleb näidikuteplokk alati, mõnel raadiod, kliimad, MFA ka ja siis mõnele ju tundubki see normaalne. Teine keiss on see, et automaatika peab olema sisselülitatud, nulli peal põlevad töötava mootoriga alati kõikidel uutel autodel vist päevasõidutuled. Ilusa ilmaga kasutan seda isegi, et paarimeetrised pimedad lõigud (viaduktialused jne) neid niisama sisse ei lülitaks. Üldiselt võiks organid tulede kasutamisele keskenduda küll ja mitte ainult DRLi oskamatutele kasutajatele, vaid täiesti kottpimedaid vanu autosid sõidab ringi, viimane selline ilmus mulle ootamatult 24. detsembri õhtul paduvihmas...velossipeeda meestega samasugused suitsiidihimulised.

Autor:  Inferno [ 28.12.2016 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

päeval põlevad kõik DLR tuled , samuti näidikud. Hämaruse saabudes lülituvad lähituled automaatselt.


Üsna mõistlik süsteem. Seda siis AUTO asendis.

Autor:  Viin [ 28.12.2016 23:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

Iff kirjutas:
jtt kirjutas:
dellu kirjutas:
... Viimasel ajal on piisavalt neid nn automaatse päevasõidutuledega tegelasi, kes õhtul/öösel ka nii ringi lasevad. Võid täitsa üllatusega avastada, et järsku rida vahetades on sul selline tagant pime käkk ees ootamatult. Mõnda sellist olen ma korduvalt näinud, näiteks üks selline sõidab hommikul 8paiku kanalis linnapoole oma äkki oli Toyotaga. ...


Omades ise Toyotat siis põhjuseks on nn säästuedevus, ehk odavamal paketil on küll päevatuled aga ei ole päevavalgusest sõltuvat automaatlähitulede funktsiooni. Nii juhtubki et kui ise välja näed ei tule sul meeldegi et võiks teiste pärast tuled ikkagi põlema panna. Hämaras või isegi veidi hullem kasvõi päevases lumesajus maanteepeal ilmudki teistele ootamatult kummitusena ilma tagatuledeta. Ise lasin just sel põhjusel oma säästutoyotal päevatuledele ka pargid ikkagi juurde liita. Tegemist on IMO autotootjate läbimõtlematusega.


Tegemist on lammastest autojuhtidega. Vanasti pidi ka tulesi ise sisse lülitama kui automaatselt ei süttinud. Ja üldiselt on siis armatuur ka pime kui ainult DRLid ees pölevad ning tuled nö OFF asendis.


Tegemist on osade mõtlematute autotootjatega... Sõidan ise igapäevaselt päevatuledega (pole lähitulede automaatikat) ja kui ilm hämaramaks muutub siis kustub näidikute valgustus ära ja tuletab meelde, et paras aeg tuled põlema panna... 95a opelile tegin ka automaatsed päevatuled ja armatuur pime koguaeg. Kui enam päevavalgusega kellasid ei näe tuleb tuled põlema panna. Ühele sharannile sai ka kunagi päevatuled pandud ja sellel hakkas ilma päevatuledetagi armatuur süütega põlema- ülejäänud nupud valgustamata, kuid see oli häiriv... lasi sõita ilma, et aru saaks et tuled ei põle.

Autor:  mehikemetsast [ 28.12.2016 23:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

See, et keegi ise tuunib oma vanale autole DRLid, ei puutu autotoojate mõtlematusesse ning pole ka kohanud ühtegi Eestis uuena müüdud autot (viimase kümne aasta jooksul), millel poleks automaatikat, kui kasutaja just rumal ei ole...selliste vastu on tõesti rohtu vaja.

368. leht 372-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/